FILCOWE PTASZKI DLA AKTYWISTÓW PO

Data: 2011-07-09 08:50:35
Autor: lupa-honda
FILCOWE PTASZKI DLA AKTYWISTÓW PO

> Cytryna? Ten sam niepowtarzalny styl...

> -- > Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

 *Akcja powstała jako owoc dyskusji o sytuacji kobiet w Polsce. Na jednym z zebrań członkiń Partii Kobiet zastanawiałyśmy się czego brakuje nam, kobietom, że wciąż jesteśmy dyskryminowane - wspomina Izabela Stawicka, pomysłodawczyni akcji, która jest też radną warszawskiego Mokotowa. Jak dodaje, po burzliwej dyskusji działaczki PK doszły do wniosku, że niczego im nie braku, oprócz "ptaszka".*
Plenum KC Dziewić od ostatniego razu podjęło przez aklamację rezolucję pod hasłem : Chcemy hebanowych ptaszków, nasze filcowe gniazdka spragnione i wilgotne.
A mówiłem tyle razy: niedopieszczenie kobiet jest wrogiem społecznym nr 1.