FIRMA LUMONT Czarny Kruk Maciej Ch. - ostrzegam przed współpracą

Data: 2010-07-15 05:51:13
Autor: Grzesiek
FIRMA LUMONT Czarny Kruk Maciej Ch. - ostrzegam przed współpracą
W związku z tym że również zostałem bez pieniędzy i lampki
upubliczniam co udało mi się dzisiaj ustalić na temat firmy Lumont.
Złożyłem wizytę w Urzędzie Miejskim Wrocławia z wnioskiem o
udostępnienie danych o przedsiębiorcy.
Firma Maciej Chęciński Lumont Lightning Systems była zgłoszona w
okresie 01.09.2008 do 16.04.2010. Przedmiot działalności firmy:
produkcja rowerów i wózków inwalidzkich. 16.04.2010 firma została
wyrejestrowana - powód wyrejestrowania to niepodjęcie działalności
gospodarczej. Namiary na firmę na podstawie wpisu do ewidencji
działalności gospodarczej:

Maciej Chęciński Lumont Lightning
ul.Okrężna 51, 53-008 Wrocław

Ponieważ wszystko wskazuje na to że firma została wyrejestrowana
równocześnie z rozpoczęciem sprzedaży Ravena sprawa jest mocno
podejrzana. Na razie nie sprawdzałem czy Lumont jest zgłoszony w
Urzędzie Skarbowy i ZUS.

Wszystkim którzy nie otrzymali lampki polecam przesłanie na ostatni
znany adres firmy wypowiedzenia umowy kupna sprzedaży oraz wezwania do
zwrotu należności z określonym terminem zwrotu  ( z tego co mówił
znajomy prawnik jako termin zwrotu powinno się wpisać 14dni. Pismo
KONIECZNIE wysłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem
odbioru ). Pismo wysyła się aby mieć dokument że starało się odzyskać
należność przed podjęciem innych kroków.

Jeśli ktoś kupował lampkę korzystając z karty kredytowej warto
sprawdzić czy nie można skorzystać z procedury Chargeback ( reklamacja
transakcji kartowej z powodu nie otrzymania towaru ). Chargeback w
przypadku uznania daje gwarancję odzyskania całej kwoty bez ścigania
sprzedawcy - to on ma udowodnić operatorowi kart że przesłał towar.
Dodatkowo w przypadku konta PayPal mamy możliwość z otwarcia sporu
( termin 45 dni od transakcji ).

Jeśli chodzi o zgłoszenie podejrzenia popełnienia przestępstwa w tej
chwili wstrzymuję się do czasu jaki wyznaczyłem na zwrot pieniędzy.
Ponieważ potencjalnie oszukana jest większa ilość osób przy zgłoszeniu
podejrzenia przestępstwa wskazane by było wyraźnie zaznaczenie że
nie jest się jedynym poszkodowanym. Dlatego warto by było żeby wszyscy
którzy są w podobnej sytuacji wymienili się mailami. Wtedy przy
zgłoszeniu można podać informację o innych poszkodowanych ( np.
odpowiednie numery sprawy ). Przy większej liczbie osób poszkodowanych
i kwocie nie ma mowy o znikomej szkodliwości !

W przypadku gdy do sprawy włączy się urząd skarbowy i ZUS szanse na
szybkie odzyskanie gotówki maleją bo ich roszczenia mają
pierwszeństwo. Konsekwencje prowadzenia niezarejestrowanej
działalności gospodarczej są dość poważne ( kara grzywny a nawet
ograniczenia wolności ).

Pozdrawiam - Grzegorz Pietkiewicz

Data: 2010-07-15 06:27:34
Autor: dziki
On 15 Lip, 14:51, Grzesiek <gpiet...@proteus.pl> wrote:
[...]

naprawde wierzysz, ze jesli gosc nie odpowiada na maile to nagle
odbierze polecony od swojego klienta?

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-07-15 15:30:16
Autor: Fabian
W dniu 15.07.2010 15:27, dziki pisze:
[...]

Przecież napisał "aby mieć dokument, że starało się odzyskać należność"
A nie po to aby odebrał ten list.

Fabian.

Data: 2010-07-15 15:59:53
Autor: mariuszmo
WAŻNY KOMUNIKAT
SŁUCHAJCIE,
załozylem wczoraj ten powyższy wątek, wysłałem jeszcze info do Lumontu, że wybieram sie na policję i omal tam nie byłem, bo wcześniej przyszedł SMS z przeprosinami i z numerem listu przewozowego, UPS paczka expres

po sprawdzeniu na stronie UPS taka paczka faktycznie została nadana na mój adres tak więc czekam aż przyjdzie przesyłka.

W takiej sytuacji będę czekał, jak otrzymam towar i jeśli otrzymam niezwlocznie podzielę się wrażeniami i fotami

Zrozumiałe, że jeśli otrzymam towar zgodny z umową ja bedę musiał  pauzować bo stracę status osoby poszkodowanej no ale to się okaże.
W takim razie listę osób, które oczekują  bede musiał przekazać komuś kto się zajmie tym dalej (kilka osób jednak do mnie napisało)

A może to dobry znak i lampki bedą sukcesywnie wysyłane do wszystkich? I dobrze aby tak było.
Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego jak były problemy Kruk zwyczajnie nie poinformował grupy jak sprawy się mają tylko przyjął taktykę ukrywania się co powodowało nerwowe reakcje.

Gdyby nie ociągając się i bez wymuszeń  publicznie napisał, nie dalo rady w terminie i będzie w konkretnym innym terminie to załoze się, ze ponad 90% osób moze by coś tam napisało ale by zrozumiało i cierpliwie czekało nie bojąc się, że gość nawiał z kasą.

Data: 2010-07-15 16:11:10
Autor: Niewe
WAŻNY KOMUNIKAT
mariuszmo pisze:
[...]

No to chyba teraz ja się wybiorę. Lumont milczy mimo mojego dwukrotnego zapytania o raz wezwania do zwrotu. Może moją ci wysłał właśnie :P

Data: 2010-07-15 16:33:23
Autor: mariuszmo
WAŻNY KOMUNIKAT

No to chyba teraz ja się wybiorę. Lumont milczy mimo mojego dwukrotnego zapytania o raz wezwania do zwrotu. Może moją ci wysłał właśnie :P

Nie zapomniej, że ja też jeszcze nie mam i czekam, kto wie może dostanę kawalek rurki kanalizacyjnej wypełnionej siarką? Oświetlenie przez spalanie siarki? :)

Data: 2010-07-15 18:21:26
Autor: Dominik Mirowski
WAŻNY KOMUNIKAT
mariuszmo wyklepał(a) :

Nie zapomniej, że ja też jeszcze nie mam i czekam, kto wie może
dostanę kawalek rurki kanalizacyjnej wypełnionej siarką? Oświetlenie
przez spalanie siarki? :)

Ja bym wstawił trochę litu z zapalinikiem wodnym wyzwalanym przyciskiem - jak by co to ogniwko 18650 się zepsuło ;).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-07-15 21:23:48
Autor: kml
WAŻNY KOMUNIKAT

Użytkownik "mariuszmo" <niespamowi@cos.pl> napisał w wiadomości news:4c3f1465$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Koleś utopił po całości. Ciekawe czy od początku mechanizm działania miał być taki, że paczka jest wysłana dopiero po groźbie pójścia na policję :/ Szkoda, że tak kończy się coś co zapowiadało się naprawde ciekawie.

Nie wiem czy czarny kruk kiedykolwiek odbuduje swoją reputację, ale ja od siebie moge powiedzieć że teraz to bałbym sie od niego cokolwiek kupić.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-07-15 21:39:29
Autor: arturbac
WAŻNY KOMUNIKAT
W dniu 2010-07-15 21:23, kml pisze:
Nie wiem czy czarny kruk kiedykolwiek odbuduje swoją reputację, ale ja
od siebie moge powiedzieć że teraz to bałbym sie od niego cokolwiek kupić.

Chciałem zaryzykować i kupić na zasadzie płatności przy odbiorze ale z
tego co widzę w sklepie u niego to można tylko na zasadzie przedpłaty,
więc zrezygnowałem i zamówiłem u kogoś innego coś innego.

Data: 2010-07-16 01:27:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
WAŻNY KOMUNIKAT
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Nie wiem czy czarny kruk kiedykolwiek odbuduje swoją reputację, ale ja od siebie moge powiedzieć że teraz to bałbym sie od niego cokolwiek kupić.

A ja powiem krótko: poczekam aż Raveny 2 będą chadzać po Allegro na
ciężkich przecenach i wtedy ciach! A co.

Data: 2010-07-16 09:18:14
Autor: kml
WAŻNY KOMUNIKAT

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:16fmx1pgkivqm.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Z tego co wiemy to cieżko powiedzieć żeby coś co nie istnieje pojawiło się na allegro :|

Data: 2010-07-17 21:53:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
WAŻNY KOMUNIKAT
[...]

Ale jak już się pojawią... ]:->

Data: 2010-07-16 06:43:31
Autor: alteriks
FIRMA LUMONT Czarny Kruk Maciej Ch. - ostrzegam przed współpracą
Witam,
Ja również, jestem jedną z osób, które nie otrzymały lampki od Maćka.
Niestety nie jestem sam, ponieważ wraz ze znajomym złożyliśmy jedno
zamówienie na 2 lampki i headbandy. Maciej, odzywał się do czasu
rzekomego otrzymania wytrawienia płytek, oraz wyznaczenia ostatecznego
terminu, kiedy to mieliśmy otrzymać lampki (2 lipca). Ale od tego
czasu, telefony, smsy i maile pozostają bez odpowiedzi. Wraz ze
znajomym skłaniamy się do zgłoszenia sprawy na policję.

[...]
Mam jeszcze prośbę do Grześka o podesłanie szablonu, o ile to
oczywiście możliwe. Mam na myśli, co powinno znaleźć się w takim
liście. Być może komuś na preclu też się przyda.

Pozdrawiam
Krzysiek Dajka

Data: 2010-07-16 14:53:34
Autor: gpietkie
FIRMA LUMONT Czarny Kruk Maciej Ch. - ostrzegam przed współpracą
Witam !

On 16 Lip, 15:43, alteriks <alter...@gmail.com> wrote:
Mam jeszcze prośbę do Grześka o podesłanie szablonu, o ile to
oczywiście możliwe. Mam na myśli, co powinno znaleźć się w takim
liście.

Ja napisałem mniej więcej coś takiego:

Data i miejsce

Dane nadawcy

Dane adresata pisma ( Lumont Lightning Systems Maciej Chęciński,
ul.Okrężna 51, 53-008 Wrocław )

W związku z niewywiązaniem się przez Lumont Lightning Systems z umowy
na
dostarczenie jednej sztuki lampy Raven 1200 Ti zawartej dnia ... nr
zamówienia ... , odstępuję od umowy i żądam niezwłocznego ( najdalej w
ciągu 14 dni ) zwrotu dokonanej przedpłaty w kwocie ...
( słownie ... ).
Wyżej wymienioną kwotę proszę przesłać na konto ...

Podpis

Oprócz tego można jeszcze dopisać że żąda się usunięcia swoich danych
osobowych i konta ze sklepu.

Ciekaw jestem czy adres który był podany przy rejestracji działalności
gospodarczej jest prawdziwy, no ale dowiem się w ciągu najbliższych
dni ;).

Pozdrawiam - Grzesiek Pietkiewicz

Data: 2010-07-20 14:24:17
Autor: kebi
FIRMA LUMONT Czarny Kruk Maciej Ch. - ostrzegam przed współpracą
On 15 Lip, 14:51, Grzesiek <gpiet...@proteus.pl> wrote:

UWAGA !

Zrobiłem pomyłkę w namiarach na firmę, zamiast ulicy Okrężnej 51
POWINNO BYĆ:

Maciej Chęciński Lumont Lightning
ul.Okrężna 52, 53-008 Wrocław

FIRMA LUMONT Czarny Kruk Maciej Ch. - ostrzegam przed współpracą