FISKUS a ma³y interes.

Data: 2009-09-19 10:59:10
Autor: Goddie
FISKUS a ma³y interes.
Witam wszystkich serdecznie, moje pytanie jest proste. Osoba maj±ca
lat osiemna¶cie sprzedaje na allegro przedmioty, które sprowadza z
innego kraju. W jaki sposób powinna p³aciæ podatki, ile procentowo
mog± wynosiæ (nie dok³adnie - szacunkowo), co jej grozi w razie
niezarejestrowania dzia³alno¶ci (gdy¿ wed³ug mojego pojêcia to w³a¶nie
powinna zrobiæ).

Druga sytuacja - osoba lat osiemna¶cie otwiera stronê internetow±, na
której znajduje siê us³uga p³acenia SMSem za okre¶lon± "korzy¶æ". Czy
w tym wypadku ta osoba (w³a¶ciciel) ma obowi±zek zarejestrowaæ
dzia³alno¶æ gospodarcz±?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziêkujê za wyczerpuj±ce wypowiedzi,

P.

Data: 2009-09-19 20:01:40
Autor: SDD
FISKUS a ma³y interes.

U¿ytkownik "Goddie" <shamdog@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:1608aaf3-e854-4785-a65c-9c9f27c79ab1v2g2000vbb.googlegroups.com...

innego kraju. W jaki sposób powinna p³aciæ podatki, ile procentowo
mog± wynosiæ (nie dok³adnie - szacunkowo), co jej grozi w razie

Temat rzeka.
Podatki to mniejszy problem. Wiekszy problem (na poczatek) nazywa sie ZUS, choc dzieki uldze dla nowych przedsiebiorcow niee jest tragicznie

Pozdrawiam
SDD

FISKUS a ma³y interes.