FITAM FAS CIULE

Data: 2009-02-26 20:09:23
Autor: Polok_prawdziwy
FITAM FAS CIULE

pedzioł BENEK, jak do Polcki włodwiedziny psyjechoł...

Jak myślicie CHOPYIBABY, mioł racjem...?

Data: 2009-02-26 20:22:12
Autor: jadrys
FITAM FAS CIULE
Polok_prawdziwy pisze:
pedzioł BENEK, jak do Polcki włodwiedziny psyjechoł...

Jak myślicie CHOPYIBABY, mioł racjem...?

Zależy do kogo powiedział..

PS, Baco zaczynasz się bawić w tzvę

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 22:07:22
Autor: Polok_prawdziwy
FITAM FAS CIULE
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:
pedzioł BENEK, jak do Polcki włodwiedziny psyjechoł...

Jak myślicie CHOPYIBABY, mioł racjem...?

Zależy do kogo powiedział..

PS, Baco zaczynasz się bawić w tzvę

Eeniiii...
- ino nudno mi troseckem....

Data: 2009-02-26 23:23:59
Autor: jadrys
FITAM FAS CIULE
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

[...]

Nuda to chyba wszystkich na grupie dotyka..
Ten tytuł postu wydał mi się trochę prowokacyjny.. Pomyślałem że się ktoś pod Ciebie podszywa..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 23:25:06
Autor: raff
FITAM FAS CIULE
Eeniiii...
- ino nudno mi troseckem....

Nuda to chyba wszystkich na grupie dotyka..
Ten tytuł postu wydał mi się trochę prowokacyjny.. Pomyślałem że się ktoś pod Ciebie podszywa..

Eee, nie, to Gorol_prawdziwy. Nikt sie pod niego nie podszywa.

R.

Data: 2009-02-26 23:39:34
Autor: jadrys
FITAM FAS CIULE
raff pisze:
[...]

Ale to raczej nie jego styl..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 23:43:01
Autor: raff
FITAM FAS CIULE
[...]

Przeciez on w ogole stylu nie ma.

R.

Data: 2009-02-26 23:51:03
Autor: jadrys
FITAM FAS CIULE
raff pisze:
[...]

Ma, niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 20:32:35
Autor: rAzor
FITAM FAS CIULE
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Polok_prawdziwy! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> nabazgrał::
pedzioł BENEK, jak do Polcki włodwiedziny psyjechoł...

Jak myślicie CHOPYIBABY, mioł racjem...?

Paszoł won debilu, bo jak ci alternatorem w ten durny szwabski ryj przylutuję, to cię rodzona mutti nie pozna.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-26 22:06:21
Autor: Polok_prawdziwy
FITAM FAS CIULE
rAzor wrote:

[...]

Tyś cheba PRAWDZIWEGO CHOPY nigdy zbliska niewidzioł...!!!

Uwożejnosem zebym nerwuw niedostoł, bo zaroski mogem ci prawidłowe
artelnatora działanie łobjaśnić, a wis cheba, ze to prund robi i jaci
prundu wyrobiem toci siem jojka zaświetlić mogom...!!!

Data: 2009-02-26 23:05:29
Autor: MH
FITAM FAS CIULE
rAzor wrote:

> [...]

artelnatora działanie łobjaśnić, a wis cheba, ze to prund robi i jaci
prundu wyrobiem toci siem jojka zaświetlić mogom...!!!

Baco , pocóz radzis z tem ciulem łobejsranym. Dyć jakem łonego kiedysik
łopierdzilił , tako dodziś ino o tem elternatorze beblo..

Aha jeze jedno kciałbym Ci pedzieć ... Genia Hachulska moze po całkowitej
legalności cynić wselakie usługi.. Som nowe profesyje w nasej Łojcyźnie :
wrózbitka , astrelog i inkse ..

http://fider.idg.pl/info.asp?j=1&za=5&id=23315863

MH

Data: 2009-02-27 02:13:04
Autor: Tryton
FITAM FAS CIULE

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:006j76-sv8.ln1server.linuxfan.de...

pedzioł BENEK, jak do Polcki włodwiedziny psyjechoł...

Jak myślicie CHOPYIBABY, mioł racjem...?

Dowcip mi sie przypomnial:

Tego dnia sluzba zapomniala przygotowac papiezowi Benedyktowi XVI
fonetycznego zapisu pozdrowień dla Polakow.
Papiez patrzy, a tu na placu pelno bialo-czerwonych flag
sygnalizujacych wieksza niz zwykle ilosc Polaków na placu,
do których nalezy przemówic. Papiez siega po swoja stara biblie,
przechowywanl od czasów  mlodosci, w nadziei, ze znajdzie tam
jakies zródlo inspiracji. Otwiera na chybil trafil patrzy...
CUD, kartka z tekstem po polsku.
Wyciaga ja i czyta:
-Obroncy Westerplatte! Poddajcze sie! Dalsi opór nie ma sensu!

FITAM FAS CIULE