FLAGA KONTRA BANDERA...

Data: 2009-08-08 07:55:47
Autor: Panslavista
FLAGA KONTRA BANDERA...
    Chodzi o pomarańczową flagę jak zapewne wielu się domyśliło. To był
rodzaj parchatego puczu niosącego Ukrainie lawinę nieszczęść. Parchactwo
będąc tam w odwrocie i widząc klęskę swoich zamierzeń chwyciło się utartego
od wieków sposobu - divide et impera! i wznieca waśnie pomiędzy Słowianami.
Ma to na celu stworzenie niemożnosci dogadania się między nami, Słowianami i
przeciwdziałanie stworzenia Słowiańskich Stanów Zjednoczonych roboczo
nazywanych przeze mnie Panslavią.
    Parchaci współpracują tu z pangermanistami - czyli zwolennikami UE czyli
IV Rzeszy Narodów Niemieckich. Sprowadzanie tego do konfliktu interesów
Polski i Ukrainy służy tylko do zamaskowania celów i pomieszania dobrego i
złego jak pisał nielubiany anty - Polak, a jednak piszacy po polsku pewien
poeta, który spoczywa na polskiej ziemi.

Data: 2009-08-08 08:03:16
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
przeciwdziałanie stworzenia Słowiańskich Stanów Zjednoczonych roboczo
nazywanych przeze mnie Panslavią.

Czyli jednak jesteś zwolennikiem pięknej, żydowskiej idei zjednoczenia narodów i
likwidacji państw narodowych?... Chciałbyś tylko, żeby językiem urzędowym w
Słowiańskiej Unii Wschodnioeuropejskiej był ruski, a rolę wiodącą odgrywało
kacapstwo, a nie Niemcy... Ciekawi mnie co byłoby środkiem płatniczym w
Słowiańskich Stanach?... Gąsiorek okowitki?...

Data: 2009-08-08 08:12:46
Autor: Panslavista
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]

kacapstwo, a nie Niemcy... Ciekawi mnie co byłoby środkiem płatniczym w
Słowiańskich Stanach?... Gąsiorek okowitki?...

A chuj parcha to obchodzi...

Data: 2009-08-08 08:15:14
Autor: konserwator
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5j553$acu$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

kacapstwo, a nie Niemcy... Ciekawi mnie co byłoby środkiem płatniczym w
Słowiańskich Stanach?... Gąsiorek okowitki?...

okowitke prach by sprzedawal...
i pozyczal na %

Data: 2009-08-08 08:17:26
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
A ch*j parcha to obchodzi...

Słowianie są intelektualnie niezdolni do samodzielnego stworzenia czegoś na
kształt Unii Europejskiej... Musicie szukać pomocy u Żydów i Niemców...

Data: 2009-08-08 08:55:25
Autor: Panslavista
FLAGA KONTRA BANDERA...

> A ch*j parcha to obchodzi...

Słowianie są intelektualnie niezdolni do samodzielnego stworzenia czegoś
na
kształt Unii Europejskiej... Musicie szukać pomocy u Żydów i Niemców...

    Koronę Polską stworzyli Polacy - Słowianie, zepsuli parchy i Niemcy.
Powstała przed UE, parę wieków wstecz.
    Obecnie wystarczy głównich parchów zniknąć.

Data: 2009-08-08 08:56:57
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
    Koronę Polską stworzyli Polacy

Co ma unia polsko-litewska do twojej bolszewickiej idei Słowiańskiego Związku
Radzieckiego pod egidą Ruskich?...

Data: 2009-08-08 09:02:56
Autor: Panslavista
FLAGA KONTRA BANDERA...

>  Koronę Polską stworzyli Polacy

Co ma unia polsko-litewska do twojej bolszewickiej idei Słowiańskiego
Związku
Radzieckiego pod egidą Ruskich?...

Jedno stanowisko z Mertą - to mówi samo za siebie - Mosad jako płatnik.

Data: 2009-08-08 09:05:21
Autor: Tzva Adoai
FLAGA KONTRA BANDERA...
Jedno stanowisko z Mertą - to mówi samo za siebie - Mosad jako płatnik.

Zadałem ci konkretne pytanie, kacapski emerycie mundurowy...

Data: 2009-08-08 10:15:29
Autor: boukun
FLAGA KONTRA BANDERA...

[...]

Z zakonspirowanym żydowskim narodem pielegnującym ściśle tajnie rolę narodu wybranego do rządzenie wszystkimi gojami bez tożsamości na czele we wszystkich władzach kuli ziemskiej...

boukun

Data: 2009-08-08 10:26:08
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
Z zakonspirowanym żydowskim narodem pielegnującym ściśle tajnie rolę narodu wybranego do rządzenie wszystkimi gojami bez tożsamości na czele we wszystkich władzach kuli ziemskiej...

A co ci nie pasuje w żydowskiej władzy nad światem?... Jaką nację chętniej
widziałbyś na czele rasy ludzkiej?...

Data: 2009-08-08 10:43:03
Autor: boukun
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:77d5.000001db.4a7d36a0newsgate.onet.pl...
[...]

Żeby było wg twojego światopoglądu demokratycznie, też mieszaną, ale dla każdego do wglądu, bez klauzul ściśle tajne, dla rasy panującej.

boukun

Data: 2009-08-08 10:45:32
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
Żeby było wg twojego światopoglądu

Ale ja się pytam o twój światopogląd..

Data: 2009-08-08 11:10:06
Autor: boukun
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:77d5.000001e2.4a7d3b2cnewsgate.onet.pl...
Żeby było wg twojego światopoglądu

Ale ja się pytam o twój światopogląd..

Każda nacja na czele w swoim domu. Samo by tak wyszło, gdyby Żydzi nie trzymali łapek na ściśle tajnych dokumentach...

boukun

Data: 2009-08-08 11:25:44
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
Każda nacja na czele w swoim domu.

Wtedy znów powrócilibyśmy do niekończących się wojen.. A Dawidek po osiągnięciu
pełnoletności zostałby zmuszony do rezygnacji z niemieckiego obywatelstwa...

Data: 2009-08-08 16:14:37
Autor: boukun
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:77d5.000001ef.4a7d4498newsgate.onet.pl...
Każda nacja na czele w swoim domu.

Wtedy znów powrócilibyśmy do niekończących się wojen.. A Dawidek po osiągnięciu
pełnoletności zostałby zmuszony do rezygnacji z niemieckiego obywatelstwa...

Do czego i tak zostanie zmuszony przez Niemców... lub do pozbycia się obywatelstwa polskiego. Nie koniecznie muszą być wojny, wystarczy pozbyć sie w państwach narodowych jątrzącej nacji na czele ich władz. Nacjonalizm żydowski jest cool, a inne nacjonalizmy to ksenofobia i faszyzm? Tylko wg światopoglądu Żydów rządzących światem.

boukun

Data: 2009-08-08 16:23:03
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
jest cool, a inne nacjonalizmy to ksenofobia i faszyzm?

Wielość nacjonalizmów generuje konflikty i wojny... Gdyby na świecie istniał
tylko jeden nacjonalizm, to ten problem przestałby istnieć...

Data: 2009-08-08 16:24:04
Autor: boukun
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:51d9.00000026.4a7d8a47newsgate.onet.pl...
jest cool, a inne nacjonalizmy to ksenofobia i faszyzm?

Wielość nacjonalizmów generuje konflikty i wojny... Gdyby na świecie istniał
tylko jeden nacjonalizm, to ten problem przestałby istnieć...

Planeta małp się Żydom marzy.

boukun

Data: 2009-08-08 16:36:40
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
Planeta małp się Żydom marzy.

A ja jestem niemal pewien, że Żydzi z propagatorów socjalizmu przedzierzgnęli
się ostatecznie w jego śmiertelnych wrogów, a to już ogromny postęp
cywilizacyjny, który nie może przejść bez echa... Czasy radykalnie się zmieniły,
dziś mamy z Żydami wspólnych wrogów i dzielimy z nimi wspólne wartości.. Tacy
jak ty powoli acz konsekwentnie wchodzą w skórę tych, którzy bez powodu ginęli w
komorach gazowych... Z tą różnicą, że wy dajecie powód..

Data: 2009-08-08 16:37:35
Autor: boukun
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:51d9.0000002b.4a7d8d78newsgate.onet.pl...
[...]

Dla nich przejść na drugą stronę barykady, to jak zjeść rodzynki z ciasta.

boukun

Data: 2009-08-08 16:41:38
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
Dla nich przejść na drugą stronę barykady, to jak zjeść rodzynki z ciasta.

Przecież sam pisałeś, że nie warto umierać za żydowskie modlitwy.. Żydzi też to
zrozumieli i mają głęboko gdzieś chasydzkich rabinów, którzy pokornie twierdzą,
że Holocaust był karą za grzechy... Syjonizm to wspaniała rzecz, która jeszcze
nie raz zadziwi świat...

Data: 2009-08-08 16:43:14
Autor: boukun
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:51d9.0000002d.4a7d8ea2newsgate.onet.pl...
[...]

A jedni i drudzy sie idealnie uzupełniają i wspaniale ze sobo koegzystują... Ci od religii holokostu torują drogę syjonistom...

boukun

Data: 2009-08-08 16:50:25
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
A jedni i drudzy sie idealnie uzupełniają i wspaniale ze sobo koegzystują... Ci od religii holokostu torują drogę syjonistom...

I tak ma być... Żydzi w końcu stali się wojownikami i tym samym zasłużyli na
szacunek... Są osamotnieni i znienawidzeni przez wszystkich, zupełnie jak Niemcy
w wielu okresach swoich dziejów... Chcą ich zgładzić wszystkie szumowiny tego
świata, od czerwono-sowieckich, poprzez nacjonalistyczne, neonazistowskie, aż po
pustynno-islamskie.. Dokładnie te same szumowiny od zawsze pałały nienawiścią do
zachodniej Europy i obecnie szykują się do jej wrogiego przejęcia... Walka z
Żydami oznaczałaby samobójstwo w takiej sytuacji.. Sam zobaczysz ile jeszcze
pozostało w nas woli walki, mimo komuszych zapewnień o końcu Europy...

Data: 2009-08-08 16:55:07
Autor: boukun
FLAGA KONTRA BANDERA...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:51d9.0000002f.4a7d90b1newsgate.onet.pl...
[...]

Wojownikami są od czasu Chrystusa, a newet wiele wieków wcześniej, zajrzyj do Biblii jak nie wierzysz albo do innej Tory czy talmudu.
Ale jak to mówią goje, nosił wilk razy kilka, poniosą i wilka.

boukun

Data: 2009-08-08 16:57:35
Autor: Tzva Adonai
FLAGA KONTRA BANDERA...
Wojownikami są od czasu Chrystusa

Byli, potem na długi okres przestali być, a teraz znowu są...

Data: 2009-08-08 16:37:02
Autor: konserwator
FLAGA KONTRA BANDERA...

[...]

juz jest krok w tym kierunku. Nacjonalizm arabski z zydoskim sa w zwarciu - ktory wygra ten bedzie rzadzil...

FLAGA KONTRA BANDERA...