FLAME TIRES

Data: 2009-02-26 21:42:36
Autor: Rafał Tomaszewski
FLAME TIRES

Użytkownik "Pawciox" <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
są narazie 4 maszyny. i nie wiemy jak to rozkrecic tak na wiekszą skale. nie wiemy co zmienić na stronce.

chyba podejście i regulamin bo punkt 1 i 10 potem 6 i 9 jak dla mnie się mocno wykluczają.
Poza tym mam wrażenie że wielcy pREZESI to kolesie co mają jeszcze mleko pod nosem i sikają rumiankiem bo takie teksty wypisują że dla mnie to poziom 8 latka. Jak czytam waszą strone i podejście do młodszych na mniejszych pojemnościach to mi się kawał przypomina o Żydach, obozie i dużej ścianie do pokonania, a nagrodą jest stanie się równym niemcowi.

Z uwagi że latam na 450 to nie pozdrawiam leszczy na 125 z klubu spalonej gumy
rafał
450exc

FLAME TIRES