FLAME TIRES

Data: 2009-02-26 22:20:01
Autor: KLOSZ
FLAME TIRES
Pawciox pisze:
witam wszystkich.
<CIACH!>
nie wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co zmienic na stronce i jak nabyc nowych klubowiczy
<CIACH!>

Drooogi Pawcioxie,
poki co to wyglada to troche jak strona dwoch kolegow, ktorzy z braku innego zajecia postanowili mianowac sie nawzajem Prezesami, bo tak bedzie fajniej. Ja tam do grona "klubowiczy" nie dolacze poki co ;-). Ale o tym prezesowaniu  juz Wam pisali poprzednicy. Spusccie troche z tonu z ta tytulomania i przestancie tak sie miotac z tymi "powaznymi" maszynami (bo te Romety i co tam jeszcze bylo, to zaraz Wam jakis nowy czlonek jezdzacy kilofazerem jakims wytknie i jak bedziecie Prezesi wygladali?), zmodyfikujcie regulamin i wymyslcie sobie jakas misje. Taaak, misja to takie modne slowo we wspolczesnym marketingu. Odpuszczajac sobie slowo "misja" sprobujcie sie okreslic (chocby gdzies w tresci regulaminu)  czy chodzi Wam bardziej o wyglupy, fun, stunt, turystyke motocyklowa czy moze cos jeszcze innego.

No i wrzuccie wreszcie informacje, gdzie ten klub....

Powodzenia, a jak przedsiewziecie sie rozwinie, to na jakis kongres MC wpadnijcie, zarejestrujecie sie oficjalnie i bedziecie "Spalona Guma MC" ;-).

P.S. I jeszcze jedno, albo dwa.... na litosc wszystkiego co dla Was wazne. Nie sadzcie bledow ortow i innych bykow na stronie klubu. W dobie edytorow tekstu chyba mozna jakos zweryfikowac orty i sie nie wyglupiac na stronie glownej tymi "zkontaktowaniami". I tylko nie piszcie, ze obaj macie dysleksje, dysgrafie, dyskoteke, dysplazje, inne dys- i pod gorke do szkoly ;-).
Poza tym, mnie osobiscie jeszcze przeszkadza okreslenie "motory", wolalbym "motocykle", ale o to juz kilka flejmow bylo na tej grupie, wiec nie bede rozwijal tematu. To kwestia osobistych preferencji.

Zdrowko

--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-02-27 11:42:03
Autor: KLOSZ
wiec jednak wiadomo gdzie ten klub...
KLOSZ pisze:
<CIACH!>

No i wrzuccie wreszcie informacje, gdzie ten klub....

Errata: no dobra, to bylo zadanie "z gwiazdka", ale dobrze ze juz wiadomo, ze to miejscowosc Grabowa. Chociaz bylbym zdania, ze powinno to byc jakos bardziej wprost napisane, bo moze ktos myszka nie najedzie na stosowny fragment strony i sie wtedy nie dowie gdzie ten klub.

Ladna okolica tak na marginesie.

Zdrowko
KLOSZ

FLAME TIRES