FM BANK

Data: 2010-03-02 21:38:31
Autor: glaukonWYTNIJTO
FM BANK
Przejrzałem TOiP i zastanawiam się dla kogo to jest produkt?
Po namyśle doszedłem do wniosku że to taki provident dla małych firm.
Prowizje 4-5 % za udzielenie kredytu 0,5 % za gotowość  :)
i 2% za wcześniejszą spłatę .
Trudno znaleźć gorszą ofertę dla firm na rynku, ja w każdym razie nie wróże im powodzenia
a szkoda bo multibank mnie wkurza, ale i tak jest spooooro tańszy

Może nastawiają się na depozyty? Chętnych na 5,72 nie powinno brakowac.

Data: 2010-03-02 20:52:49
Autor:
FM BANK
glaukonWYTNIJTO@op.pl napisał(a):
Może nastawiają się na depozyty? Chętnych na 5,72 nie powinno brakowac.

Hę? A na czym będą zarabiać? Reklamują się jako "pierwszy w Polsce bank dedykowany dla mikro i małych firm"
czy cuś w tym stylu, więc...

Data: 2010-03-02 23:11:02
Autor: turczy
FM BANK
Może nastawiają się na depozyty? Chętnych na 5,72 nie powinno brakowac.

Hmm
odrobinę wiecej niż prowizja.
Przychodzi frajer, siada składa wniosek i pierwszego dnia spłaca koszt pozyskania pieniądza przez bank.
A potem to już tylko odsetki....  :)
ehh

FM BANK