FM Bank i dziwne przetwarzanie danych osobowych

Data: 2011-02-28 22:16:50
Autor: gostek
FM Bank i dziwne przetwarzanie danych osobowych
Przy lokatach FM Banku wymagana jest zgoda na przetwarzanie danych przez:

"Przewidywanymi odbiorcami danych mogą być inne banki, Związek Banków Polskich, Biuro Informacji Kredytowej, podmioty na terenie Rzeczypospolitej Polskiej powiązane kapitałowo z FM Holdings S.à r.l. L-1882 Luxembourg, 5 rue Guillaume Kroll oraz inne podmioty, z którymi FM Bank S.A."

Po jaki grzyb moje dane maja trafiac do BIKu w zwiazku z lokata? I troche nie podoba mi sie ten holding z luxembourga. :(

Data: 2011-02-28 22:34:43
Autor: Sławomir Szyszło
FM Bank i dziwne przetwarzanie danych osobowych
Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:16:50 +0100, gostek <gostek@prosze.pisac.na.grupe>
wklepał(-a):

Przy lokatach FM Banku wymagana jest zgoda na przetwarzanie danych przez:

"Przewidywanymi odbiorcami danych mogą być inne banki, Związek Banków Polskich, Biuro Informacji Kredytowej, podmioty na terenie Rzeczypospolitej Polskiej powiązane kapitałowo z FM Holdings S.? r.l. L-1882 Luxembourg, 5 rue Guillaume Kroll oraz inne podmioty, z którymi FM Bank S.A."

Po jaki grzyb moje dane maja trafiac do BIKu w zwiazku z lokata? I troche nie podoba mi sie ten holding z luxembourga. :(

Ten holding jest właścicielem przecież.
"Abris Capital Partners poprzez spółkę celową FM Holdings 1 S.a` r.l. jest
większościowym akcjonariuszem FM Banku."

--
Sławomir Szyszło

FM Bank i dziwne przetwarzanie danych osobowych