FM Bank - lokata zakładana online

Data: 2010-03-04 08:15:13
Autor: Grześ
FM Bank - lokata zakładana online
Witam. Mam pytanie natury technicznej. Zastnawiam się nad założeniem lokaty na
stronie tego banku poprzez formularz. Nie jestem jeszcze ich klientem i nie
mam u nich konta. Mam pytanie czy taka lokata jest zgodnie z prawem założona,
jeśli nie składam żadnego podpisu tylko przelewam pieniądze zgodnie z
dyspozycją z przesłanego meila, a wcześniej wypełniając formularz? Czy później
nie będzie kłopotu z odzyskaniem pieniędzy po zadeklarowanym czasie lokaty?

pozdr
Grzesiu

Data: 2010-03-04 09:53:37
Autor: Valdi
FM Bank - lokata zakładana online
"Grześ " news:hmnq6g$pnm$1inews.gazeta.pl
[...]

na każde z zadanych pyta odpowiedź brzmi NIE (teoretycznie). :)

Data: 2010-03-04 10:12:59
Autor: Krzysztof

"Grześ " <athlonek.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hmnq6g$pnm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak sprzedaja lokaty Meritum i Open, czyli teoretycznie nie powinno byc problemu. Praktycznie, to jest brak doswiadczen, jak sprawnie i bezproblemowo bedzie to przebiegac w przypadku FM, musisz poczekac pare miesiecy, zeby pojawily sie tutaj na grupie rozne opinie.

Data: 2010-03-04 15:09:25
Autor: SERG
W dniu 2010-03-04 10:12, Krzysztof pisze:

[...]

Dadzą radę.

Jak pocztowy swego czasu dawał sobie radę z Killerem to czemu FM Bank miałby być gorszy.

Data: 2010-03-04 21:24:30
Autor: capitol0
> [...]

Dadzą radę.

Jak pocztowy swego czasu dawał sobie radę z Killerem to czemu FM Bank miałby być gorszy.

Też tak myślę, szlak jest już przetarty więc problemów być nie powinno. W najgorszym razie są gwarancje BFG:). A tak na poważnie to znając KNF i audytorskie podejście to sam fakt że ktoś dostał licencję bankową już o czymś świadczy.

Data: 2010-03-04 22:32:50
Autor: Valdi
FM Bank - lokata zakładana online
<capitol0@onet.pl> news:3461.0000030d.4b9016fenewsgate.onet.pl

A tak na poważnie to znając KNF i
audytorskie podejście to sam fakt że ktoś dostał licencję bankową już o
czymś
świadczy.

No właśnie, o czym świadczy?
Bo ja osobiście jakoś zaufaniem na darze chłopka, który stoi na jej czele...
nie znam jego poziomu wiedzy, ale coś mi tutaj za bardzo śmierdzi polityką -
najpierw był ministerkiem finansów potem KNF. Dzięki, postoję.
Jeszcze te rekomendacje odnośnie kredytów z których nic nie wynika... ehh
czy tylko ja odnoszę wrażenie, że czas najwyższy poważnie zastanowić się nad
działalnością tego tworu, bądź zmianą ludzi którzy siedzą tam na ciepłych
stołeczkach?

FM Bank - lokata zakładana online