FM Bank - lokata zakładana online

Data: 2010-03-04 09:53:37
Autor: Valdi
FM Bank - lokata zakładana online
"Grześ " news:hmnq6g$pnm$1inews.gazeta.pl
Witam. Mam pytanie natury technicznej. Zastnawiam się nad założeniem
lokaty na
stronie tego banku poprzez formularz. Nie jestem jeszcze ich klientem i
nie
mam u nich konta. Mam pytanie czy taka lokata jest zgodnie z prawem
założona,
jeśli nie składam żadnego podpisu tylko przelewam pieniądze zgodnie z
dyspozycją z przesłanego meila, a wcześniej wypełniając formularz? Czy
później
nie będzie kłopotu z odzyskaniem pieniędzy po zadeklarowanym czasie
lokaty?

na każde z zadanych pyta odpowiedź brzmi NIE (teoretycznie). :)

FM Bank - lokata zakładana online