FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.

Data: 2015-09-09 12:28:34
Autor: wiatrak
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
Kilka miesi臋cy temu zak艂ada艂em lokaty w FM Banku to przez ponad tydzie艅 nie potrafili wygenerowa膰 potwierdze艅 w PDF bo mieli awari臋.

"Nauczony":) do艣wiadczeniem przela艂em wczoraj kas臋 na kr贸tk膮 lokat臋.
Dzi艣 przyszed艂 mail z "potwierdzeniem". PDF z potwierdzeniem nie chce si臋 otworzy膰. Acrobat napisa艂, 偶e plik uszkodzony. Zadzwoni艂em, przedstawi艂em sytuacj臋, poprosi艂em o powt贸rne przes艂anie potwierdzenia tym razem z PRAWID艁OWYM plikiem. Powt贸rnie przes艂ali to samo g贸wno. Plik uszkodzony.

R臋ce opadaj膮. Totalna amatorszczyzna. OSTRZEGAM przed tym pseudo banczkiem.

NIGDY WI臉CEJ.

Data: 2015-09-09 12:36:46
Autor: J.F.
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
U偶ytkownik "wiatrak"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:msp1kv$fif$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale wiesz - z pdf podobne cuda sie moga zdarzac.
W jednym czytniku uszkodzony, drugi pokazuje.
Czy tam amatorzy informatycy nie potrafia poprawnego wygenerowac.
Obsluga jednak jest skazana na dzielo tych informatykow, i co sie dziwic, ze drugi raz wysyla to samo.

J.

Data: 2015-09-09 12:56:11
Autor: wiatrak
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.

Ale wiesz - z pdf podobne cuda sie moga zdarzac.
W jednym czytniku uszkodzony, drugi pokazuje.

Ale tego typu przygody mam tylko w FM Banku. Lokaty zak艂ada艂em w:
Idei
Getinie
OF
Aliorze
mBanku
Meritum
TMobile
Plus Banku

W Sp贸ldzielczych: Ciechan贸w czy Piaseczno

itp, itd.

Wsz臋dzie bez tego typu problem贸w z potwierdzeniami. A w FM Banku to wg mnie taki po prostu standard.

Data: 2015-09-09 13:15:38
Autor: wiatrak
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.

Ale wiesz - z pdf podobne cuda sie moga zdarzac.
W jednym czytniku uszkodzony, drugi pokazuje.

Pr贸bowa艂em w Foxit Reader. Komunikat: Format Error

Data: 2015-09-09 19:09:35
Autor: Borys Pogore艂o
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
Dnia Wed, 9 Sep 2015 13:15:38 +0200, wiatrak napisa艂(a):

Ale wiesz - z pdf podobne cuda sie moga zdarzac.
W jednym czytniku uszkodzony, drugi pokazuje.

Pr贸bowa艂em w Foxit Reader. Komunikat: Format Error

Tak z ciekawo艣ci - m贸g艂by艣 podejrze膰 plik jakim艣 edytoren binarnym? Czy na
pocz膮tku lub na ko艅cu nie ma jakiego艣 ewidentnego 艣miecia dodanego przez
generator? To do艣膰 cz臋sta przypad艂o艣膰 automatycznie generowanych PDF-贸w,
ciekaw jestem tego przypadku.

--
Borys Pogore艂o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-09 19:53:59
Autor: wiatrak
[...]

Po moim nast臋pnym telefonie dowiedzia艂em si臋, 偶e nic nie da si臋 zrobi膰. Mog膮 mi tylko wys艂a膰 potwierdzenie papierowe poczt膮. Nie potrafi膮 wygenerowa膰 poprawnego PDF-a. Przecie偶 to jaja jakie艣 s膮. Poniewa偶 nie cierpi臋 niekompetencji ola艂em ich i zerwa艂em lokat臋. Ch im w d.

Data: 2015-09-10 09:34:47
Autor: m
W dniu 09.09.2015 o 19:53, wiatrak pisze:

[...]

A czy to nie jest tak 偶e masz starszego acrobata kt贸ry nie otwiera
nowszych PDF贸w? Ja np. na swoich pdf readerach nie otworz臋 PDF贸w z
formularzami i takimi tam ...

p. m.

Data: 2015-09-10 09:59:07
Autor: wiatrak
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.

A czy to nie jest tak 偶e masz starszego acrobata kt贸ry nie otwiera
nowszych PDF贸w? Ja np. na swoich pdf readerach nie otworz臋 PDF贸w z
formularzami i takimi tam ...

No to da艂e艣 popali膰 :)

Data: 2015-09-10 18:37:46
Autor: Borys Pogore艂o
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
Dnia Wed, 9 Sep 2015 19:53:59 +0200, wiatrak napisa艂(a):

[...]

No ok, pohejtowa艂e艣 sobie, ale co z tym plikiem? ;)

--
Borys Pogore艂o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-10 19:54:18
Autor: wiatrak
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.

No ok, pohejtowa艂e艣 sobie, ale co z tym plikiem? ;)

Nie znam si臋 na plikach binarnych.Plik wywali艂em.
  Czym艣 tam analizowa艂em i dosta艂em tak膮 odpowied藕:

  The file is corrupt and can be repaired
1 page recovered.
Page 1 of 1

Output:

Analysis terminated; corruptions found.
Page  ObjNo  Description
    0      0  The end-of-file marker was not found.
    0      0  The 'startxref' keyword or the xref position was not found.
    0     26  The "Length" key of the stream object is wrong.
    0     26  The "endstream" keyword is missing.
    0      0  The file trailer dictionary is missing or invalid.
    0      0  The page doesn't exist.
    0      0  The file is corrupt and cannot be repaired. Some of the contents can possibly be recovered

Data: 2015-09-10 19:58:01
Autor: Borys Pogore艂o
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
Dnia Thu, 10 Sep 2015 19:54:18 +0200, wiatrak napisa艂(a):

Nie znam si臋 na plikach binarnych.Plik wywali艂em.
  Czym艣 tam analizowa艂em i dosta艂em tak膮 odpowied藕:

  The file is corrupt and can be repaired

Szkoda. Ch臋tnie bym sprawdzi艂 co im si臋 rozjecha艂o w generatorze.

--
Borys Pogore艂o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-11 01:16:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu硊.

"Borys Pogore硂" 1bzme2npwb1su.1q8zlmplzyl02.dlg@40tude.net

Szkoda. Ch阾nie bym sprawdzi co im si rozjecha硂 w generatorze.

Za丑 tam lokat. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-11 08:55:01
Autor: Borys Pogore艂o
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
Dnia Fri, 11 Sep 2015 01:16:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisa艂(a):

Szkoda. Ch臋tnie bym sprawdzi艂 co im si臋 rozjecha艂o w generatorze.

Za艂贸偶 tam lokat臋. ;)

A偶 taki zdesperowany nie jestem ;)

--
Borys Pogore艂o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-11 10:11:38
Autor: wiatrak
W dniu 2015-09-11 o 08:55, Borys Pogore艂o pisze:
Dnia Fri, 11 Sep 2015 01:16:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisa艂(a):

Szkoda. Ch臋tnie bym sprawdzi艂 co im si臋 rozjecha艂o w generatorze.

Za艂贸偶 tam lokat臋. ;)

A偶 taki zdesperowany nie jestem ;)

  Za艂贸偶, za艂贸偶. :) Oni s膮 zdesperowani. W艂a艣nie podnie艣li dwumiesi臋czn膮 na 3,05 %

Data: 2015-09-11 14:50:43
Autor: Borys Pogore艂o
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
Dnia Fri, 11 Sep 2015 10:11:38 +0200, wiatrak napisa艂(a):

Za艂贸偶 tam lokat臋. ;)

A偶 taki zdesperowany nie jestem ;)

  Za艂贸偶, za艂贸偶. :) Oni s膮 zdesperowani. W艂a艣nie podnie艣li dwumiesi臋czn膮 na 3,05 %

Czekam na maila z promocji 膰wier膰banku, 4% do ko艅ca roku je艣li spe艂nisz
warunki.

--
Borys Pogore艂o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-11 15:21:12
Autor: wiatrak
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.

Czekam na maila z promocji 膰wier膰banku, 4% do ko艅ca roku je艣li spe艂nisz
warunki.

  Chodzi ci o "wymarzony cel" / z Raiffi? Ja dosta艂em maila w 艣rode wieczorem, Dziwne, 偶e jeszcze nie dosta艂e艣. W weekend b臋d臋 mia艂 troche czasu to pozak艂adam te ich konta. Troch臋 kulawo, ze wymagaj膮 aktywacji debet贸wki. ale to tylko 3 zeta w plecy.

Data: 2015-09-11 17:16:41
Autor: Borys Pogore艂o
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
Dnia Fri, 11 Sep 2015 15:21:12 +0200, wiatrak napisa艂(a):

[...]

Hm, no nie mam, dziwne. Spam te偶 sprawdzam. W tym mailu co dosta艂e艣 jest
jaki艣 adres kontaktowy / zwrotny? Bo przez ten ich 膰wier膰system nawet si臋
wiadomo艣ci do banku nie da wys艂a膰.

--
Borys Pogore艂o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-11 18:21:11
Autor: wiatrak
[...]

  A klikn膮艂e艣 w link aktywuj膮cy w pierwszym mailu, kt贸ry przyszed艂 zaraz po zg艂oszeniu z adresu activeforms ?

Data: 2015-09-11 19:26:09
Autor: Borys Pogore艂o
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.
Dnia Fri, 11 Sep 2015 18:21:11 +0200, wiatrak napisa艂(a):

[...]

Jasne, cho膰 chwil臋 musia艂em na niego poczeka膰. Nawet teraz dla pewno艣ci raz
jeszcze, ale "form not found". Napisa艂em pytanie przez formularz na
stronie, zobaczymy.

--
Borys Pogore艂o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-09-11 18:24:52
Autor: wiatrak

Jest zwrotny, ale to po prostu: raiffeisen@raiffeisen.pl

Data: 2015-09-10 01:07:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu硊.

"wiatrak" msp1kv$fif$1@node1.news.atman.pl

PDF z potwierdzeniem nie chce si otworzy.

Traj niu砮st wer縴n rider.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

FM Bank, ostrzegam. Dno i metr mu艂u.