FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?

Data: 2010-02-25 11:31:48
Autor: scholastyk
FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
Witam,

Przedwczoraj KNF wydał licencję na rozpoczęcie działalności operacyjnej FM Banku. Placówki mają zostać otwarte już w marcu. Na ich stronie internetowej można znaleźć m.in. taką zachętę:

"Od marca br. FM Bank będzie oferował pełen pakiet produktów bankowych, w tym: atrakcyjnie oprocentowane rachunki bieżące (3,5%), rachunki walutowe, prestiżowe karty kredytowe, rozbudowaną ofertę kredytową i depozytową oraz gwarancje bankowe. Dopełnieniem oferty będzie indywidualne doradztwo i obsługa przez dedykowanych pracowników banku oraz pakiet usług assistance."

Ciekawe czy, wzorem "wczesnego" Aliora, będzie można załapać się na rok bez opłat? A może i jakaś stówka dla "wyjadaczy wisienek" wpadnie? :)

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-02-25 11:23:53
Autor: Zbigniew Demidowicz
scholastyk <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał(a):
 ... A może i jakaś stówka dla "wyjadaczy wisienek" wpadnie? :)

A feee!
Nie wstyd ci "wyjadaczu wisienek" przyznawać się do takich niecnych postępków?

Data: 2010-02-25 14:54:18
Autor: Wemif
FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
Zamiast mapy googlowej, pod adresem:
http://fmbank.pl/o_fm_banku_kontakt_placowki
pojawia się komunikat:
"Ta witryna wymaga innego klucza interfejsu API Map Google. Nowy klucz można wygenerować pod adresem http://code.google.com/apis/maps/"

a.

Data: 2010-02-25 16:18:23
Autor: scholastyk
[...]

SOA#1 P.S. Mamy chyba nowego lidera lokat jednodniowych bez otwierania konta - FM Bank dał 5,72% Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-02-25 16:16:11
Autor: xbartx
Dnia Thu, 25 Feb 2010 16:18:23 +0100, scholastyk napisał(a):

P.S. Mamy chyba nowego lidera lokat jednodniowych bez otwierania konta -
FM Bank dał 5,72%

Ciekawe jak będzie z kartami i przelicznikami, cóż czekamy do marca i zaczynamy testy ;)

Data: 2010-02-25 17:26:08
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
czekamy do marca i zaczynamy testy ;)

czy już wiadomo, KTÓREGO marca ruszają?

Data: 2010-02-25 20:42:36
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jak na razie "STRONA NIE ISTNIEJE" :(
Data: 2010-02-25 21:27:10
Autor: Zbigniew Demidowicz
jak na razie
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):
http://fmbank.pl/?page=1101

http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_ror

Data: 2010-02-25 22:34:14
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
jak na razie
> http://fmbank.pl/?page=1101

http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_ror

ale gdy klikam na baner "zostań klientem", to
http://fmbank.pl/?page=1101

no wnerwia mnie ten jehowicki bełkot: dzwonię na infolinię
operator nalicza opłaty a bank odpowiada że rusza "wkrótce"

noż k... tyle to ja wiem, że "od marca" tez wiem.
ale od KTÓREGO dnia marca, DALEJ nie wiem...

Data: 2010-02-25 16:28:41
Autor: xbartx
FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
Dnia Thu, 25 Feb 2010 16:18:23 +0100, scholastyk napisał(a):

P.S. Mamy chyba nowego lidera lokat jednodniowych bez otwierania konta -
FM Bank dał 5,72%

Z tego co przejrzałem, to jednodniowe są słabo oprocentowane. Chyba Ci chodzi o 3/6/12 m-c z kapitalizacją dzienną.

Data: 2010-02-25 17:30:15
Autor: sorden
scholastyk wrote:

[...]

Moglbys podac link do tego ?
Ja widze tylko roczne z codzienna kapitalizacja, a to ogromna roznica...

--
in

Data: 2010-02-25 17:45:53
Autor: kuba

http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_lokaty_terminowe

Data: 2010-02-25 08:01:51
Autor: sorden
kuba wrote:

[...]

Tutaj juz bylem, ale nie ma tu lokat jednodniowych.

--
in

Data: 2010-02-25 19:19:30
Autor: xbartx
Dnia Thu, 25 Feb 2010 08:01:51 +0100, sorden napisał(a):

http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_lokaty_terminowe

Tutaj juz bylem, ale nie ma tu lokat jednodniowych.

Chodziło chyba o dzienną kapitalizację.

Data: 2010-02-25 21:22:58
Autor: scholastyk
FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?

ChodziĹ&#65533;o chyba o dziennÄ&#65533; kapitalizacjÄ&#65533;.

Sorry, chodziło mi oczywiście o dzienną kapitalizację.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-02-25 23:39:22
Autor: scream
Dnia Thu, 25 Feb 2010 17:30:15 +0100, sorden napisał(a):

Moglbys podac link do tego ?
Ja widze tylko roczne z codzienna kapitalizacja, a to ogromna roznica...

No roczne, a jak inaczej podawac oprocentowanie lokaty? :) Jesli znajdzie
sie bank ktory bedzie dawal dziennie chocby 0,5% to podejrzewam, ze 4/5
ludnosci naszego kraju przeniesie tam natychmiast wszystkie swoje
oszczednosci :) To jest w skali roku zysk ponad 500%.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-02-26 00:18:53
Autor: sorden
scream wrote:

[...]

Nie w tym rzecz. Oprocentowanie lokaty zawsze podaje sie w skali roku. Natomiast chodzi o roznice miedzy roczna lokata z dzienna kapitalizacja, a lokata jednodniowa (ktorej w tym banku z takim oprocentowaniem w ofercie nie ma).

--
in

Data: 2010-02-26 01:02:39
Autor: ikarek

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:1p3j8kyrilieu.32zcm5qq977k$.dlg40tude.net...
[...]

Pewnie chodzi o to, że jednodniowe lokaty można zawsze
"zerwać" bez straty odestek, bo nie bardzo bank może
wpisać do umowy warunek przymusowego odnawiania
takiej lokaty :)

Data: 2010-02-26 00:26:56
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik scholastyk napisał:
[...]

U mnie mapka też działa, ale...

Sprawdziłem moje okolice. Placówki w Lublinie są wymienione po 2 razy. W dodatku
20-410 Lublin,
ul. 1-go Maja 13A
jest pokazana na mapie na 3 Maja w Świdniku, mniej więcej w miejscu gdzie jest tutejszy Getin (dawny WBC) :-).

Przemek

Data: 2010-02-26 18:29:54
Autor:
FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?

P.S. Mamy chyba nowego lidera lokat jednodniowych bez otwierania konta - FM Bank dał 5,72%

Piszą, że mają gwarancje BFG, ale na stronie http://www.bfg.pl/?i_id=889
nie są jeszcze wymienieni... To jak, mają te gwarancje, czy nie? Jak można to
sprawdzić?

Data: 2010-02-26 10:44:33
Autor: BK
On 26 Lut, 19:29, " " <assem...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> P.S. Mamy chyba nowego lidera lokat jednodniowych bez otwierania konta - FM
> Bank da 5,72%

Pisz , e maj gwarancje BFG, ale na stroniehttp://www.bfg.pl/?i_id=889
nie s jeszcze wymienieni... To jak, maj te gwarancje, czy nie? Jak mo na to
sprawdzi ?

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

dzizas - nic nie trzeba sprawdzac

kazdy bank zarejestrowany w Polsce jest z mocy ustawy objety

Data: 2010-02-26 19:45:30
Autor: Valdi
FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
<assembea@WYTNIJ.gazeta.pl> news:hm93v2$j50$1inews.gazeta.pl

Piszą, że mają gwarancje BFG, ale na stronie http://www.bfg.pl/?i_id=889
nie są jeszcze wymienieni... To jak, mają te gwarancje, czy nie? Jak można
sprawdzić?

dać sobie na wstrzymanie, otworzyć zimne piwko, odpalić jakiś dobry film na
DVD, pokochać się ze swoją drugą połówką - czynności te powtarzać dzisiaj, w
sobotę oraz w niedzielę.
Kiedy nastanie poniedziałek tj. 1 marca 2010, kiedy to FM bank ma ruszyć,
wejść na stronę BFG i... i szukać informacji odnośnie gwarancji.

PS.
stronę BFG proszę sprawdzać koło południa albo najlepiej po. Kilka minut po
godzinie 00:00 1 marca informacji na stronie BFG raczej jeszcze nie będzie
:)

Pozdrawiam
;)

Data: 2010-02-26 10:47:40
Autor: BK
On 26 Lut, 19:45, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
<assem...@WYTNIJ.gazeta.pl>news:hm93v2$j50$1inews.gazeta.pl

> [...]

godzinie 00:00 1 marca informacji na stronie BFG raczej jeszcze nie będzie

nie prowokuj go bo bedzie klikal odswiez przez caly 1 marca

;-)

jakby na to nie patrzec - z mocy ustawy gwarancje sa w kazdym banku
zarejestrowanym w Polsce i juz, od momentu powstania tego banku, nie
od momentu opublikowanie czegos na jakiejs www :)

Data: 2010-02-26 22:36:33
Autor: Valdi
FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
"BK" news:12512c6d-5fa6-4c07-b9d6-04d5bbc41132k17g2000yqb.googlegroups.com

[...]

bardziej przystępnie nie umiałem wytłumaczyć czemu jeszcze na stronach BFG
nie ma informacji o FM banku ;)

Data: 2010-02-26 22:37:43
Autor:
Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):
> [...]
> od momentu opublikowanie czegos na jakiejs www :)

bardziej przystępnie nie umiałem wytłumaczyć czemu jeszcze na stronach BFG

Dzięki za informację, że każdy bank zarejestrowany w Polsce jest w BFG;
dopytuję, bo - jak zgaduję - nie każdy bank funkcjonujący w Polsce jest tu
zarejestrowany (Polbank bez BFG). Myślę o tym, żeby wrzucić do FM trochę grosza w celu dywersyfikacji
oszczędności, choć trochę mnie martwi, że FM ma koncentrować się na
kredytowaniu małej przedsiębiorczości - to chyba dość ryzykowna działalność,
zwłaszcza teraz. A może się mylę?

Data: 2010-02-25 16:27:31
Autor: xbartx
Dnia Thu, 25 Feb 2010 11:31:48 +0100, scholastyk napisał(a):

[...]

Konto jest darmowe:

http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_ror

ale bezpłatne tylko bankomaty BZWBK a c4y za 2,5 pln, także raczej średnio. Nadrabiają 3 darmowymi kartami do rachunku. Ogólnie jak na start nie jest źle, ale jakiejś rewelacji nie ma się chyba co spodziewać.

Data: 2010-02-25 21:40:00
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
Konto jest darmowe:
http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_ror

użytkowanie karty do ROR jest płatne 2zł/m-c

czuję że na razie wezmę tylko dwie karty do firmowego
spółki jawnej, tj. jedna dla mnie druga dla wspólniczki. A konta ROR też sobie pozakładamy ale bez debetówek. Tym sposobem wszyściutko gratis (bankomat bzwbk k/domu). Czy w powyższym pomyśle jest jakiś błąd?
czy czegoś nie doczytałem lub źle zrozumiałem w TOiP?

Data: 2010-02-25 21:59:13
Autor: kuba
FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
W dniu 2010-02-25 21:40, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
Konto jest darmowe:
[...]

"prowadzenie rachunku bieżącego po konkurencyjnej stawce rynkowej  7,00 PLN"?

Data: 2010-02-25 22:12:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
> Czy w powyższym pomyśle jest jakiś błąd?
> czy czegoś nie doczytałem lub źle zrozumiałem w TOiP?

"prowadzenie rachunku bieżącego po konkurencyjnej stawce rynkowej  7,00 PLN"?

na stronie 10/10 "uszczegółowiono" że w pakiecie biznes partner oraz
w pakiecie vip partner prowadzenie rachunku w PLN jest gratis (o walucie
nic nie wspomniano więc waluty zapewne 10zł/m-c)

Data: 2010-02-26 12:36:17
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
START W PONIEDZIAŁEK!
napiszę to, bo może kogoś z kolegów lub koleżanek to zainteresuje

z niedbale napisanej notatki prasowej nie wynika KTÓREGO
dnia marca FM Bank rozpoczyna działalność, więc zadzwoniłem
sobie pod telefon należący do oddziału funduszu mikro, który
znajduje się w tym samym budynku co zapowiadany oddział banku.

Nie było mówienia że mają jakieś problemy albo że start za dwa tygodnie. Zaproszono mnie na poniedziałek 1 marca 9:00 na założenie rachunku.

Ciekawe co "extra" dostanę jako pierwszy klient placówki jeleniogórskiej?

Ponieważ Jelenia Góra to jedna z MNIEJSZYCH miejscowości, w których
FM Bank otwiera placówki (łącznie 44 w kraju) myślę że w innych
miastach TYM BARDZIEJ placówki rozpoczną działalność już w poniedziałek!

Data: 2010-02-26 09:18:42
Autor: sorden
START W PONIEDZIAŁEK!
O co to cale zamieszanie ?
Czy oni maja tam cos ciekawego ?

Data: 2010-02-26 15:35:39
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
START W PONIEDZIAŁEK!
oferta na 4+ startu Aliora nie pobili ale mogą być.

Ciekawi mnie ich oferta kredytowa, przypuszczam
że wątpię i nie uwierzę dopóki nie dotknę gotówki
ale przynajmniej spóbuję.

Data: 2010-02-26 21:51:50
Autor: Krzysztof
START W PONIEDZIAŁEK!

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> wrote in message news:4dd6.00000023.4b87dc3bnewsgate.onet.pl...
oferta na 4+ startu Aliora nie pobili ale mogą być.

Ciekawi mnie ich oferta kredytowa, przypuszczam
że wątpię i nie uwierzę dopóki nie dotknę gotówki
ale przynajmniej spóbuję.

Taki przelom to nie bedzie, za karte trzeba placic, darmowe tylko bankomaty BZWBK. Lokaty w czolowce, ale znikome roznice w stosunku do Open i Meritum, takze nie ma czego szturmowac. Co sie tyczy lokat walutowych to tez klasyfikuja sie miedzy Getinem i Aliorem lub sa w niektorych terminach czasami lepsi lub gorsi w zaleznosci od waluty. Przeslanie waluty drogie, bo 0.2%, czyli daleko im do Aliorowego 30zl SHA, nie widze zbytniego przelomu i produktu, ktory zawojowalby rynek i byl przeznaczony dla 'wyjadaczy wisienek'.

Data: 2010-02-26 15:20:24
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
START W PONIEDZIAŁEK!
Ciekawe co "extra" dostanę jako pierwszy klient placówki jeleniogórskiej?

planuję sobie zażyczyć brak opłaty miesięcznej za 2 debetówki na zawsze lub rok
oraz brak opłaty za rachunek bieżący spółki jawnej na zawsze lub na jeden rok

ciekawe czy bank "przyjazny przedsiębiorcom" szarpnie sie na 14zł miesiecznie
dla pierwszego klienta w historii :)

pytanie: czy zdaniem kolegów i koleżanek żądam za dużo za mało czy w sam raz?

--

FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?