FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?

Data: 2010-02-25 16:27:31
Autor: xbartx
FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
Dnia Thu, 25 Feb 2010 11:31:48 +0100, scholastyk napisał(a):

Witam,

Przedwczoraj KNF wydał licencję na rozpoczęcie działalności operacyjnej
FM Banku. Placówki mają zostać otwarte już w marcu.

Na ich stronie internetowej można znaleźć m.in. taką zachętę:

"Od marca br. FM Bank będzie oferował pełen pakiet produktów bankowych,
w tym: atrakcyjnie oprocentowane rachunki bieĹĽÄ…ce (3,5%), rachunki
walutowe, prestiĹĽowe karty kredytowe, rozbudowanÄ… ofertÄ™ kredytowÄ… i
depozytową oraz gwarancje bankowe. Dopełnieniem oferty będzie
indywidualne doradztwo i obsługa przez dedykowanych pracowników banku
oraz pakiet usług assistance."

Ciekawe czy, wzorem "wczesnego" Aliora, będzie można załapać się na rok
bez opłat? A może i jakaś stówka dla "wyjadaczy wisienek" wpadnie? :)

Konto jest darmowe:

http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_ror

ale bezpłatne tylko bankomaty BZWBK a c4y za 2,5 pln, także raczej średnio. Nadrabiają 3 darmowymi kartami do rachunku. Ogólnie jak na start nie jest źle, ale jakiejś rewelacji nie ma się chyba co spodziewać.

Data: 2010-02-25 21:40:00
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
Konto jest darmowe:
http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_ror

użytkowanie karty do ROR jest płatne 2zł/m-c

czuję że na razie wezmę tylko dwie karty do firmowego
spółki jawnej, tj. jedna dla mnie druga dla wspólniczki. A konta ROR też sobie pozakładamy ale bez debetówek. Tym sposobem wszy¶ciutko gratis (bankomat bzwbk k/domu). Czy w powyższym pomy¶le jest jaki¶ bł±d?
czy czego¶ nie doczytałem lub Ľle zrozumiałem w TOiP?

Data: 2010-02-25 21:59:13
Autor: kuba
W dniu 2010-02-25 21:40, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
[...]

"prowadzenie rachunku bież±cego po konkurencyjnej stawce rynkowej  7,00 PLN"?

Data: 2010-02-25 22:12:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
> Czy w powyższym pomy¶le jest jaki¶ bł±d?
> czy czego¶ nie doczytałem lub Ľle zrozumiałem w TOiP?

"prowadzenie rachunku bież±cego po konkurencyjnej stawce rynkowej  7,00 PLN"?

na stronie 10/10 "uszczegółowiono" że w pakiecie biznes partner oraz
w pakiecie vip partner prowadzenie rachunku w PLN jest gratis (o walucie
nic nie wspomniano więc waluty zapewne 10zł/m-c)

--

FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?