FM Bank po cichu równa do Aliora - 5% na 6m

Data: 2010-08-30 01:35:10
Autor: Andrzej Chabasiński
FM Bank po cichu równa do Aliora - 5% na 6m
On 29 Sie, 13:07, glaukonWYTNI...@op.pl wrote:
http://www.fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_lokaty_terminowe

Dziękuję za info - dla mnie ta informacja jest cenna; wolę 5% na 6m w
FM niż 4,9% na 9m w Meritum (spośród wszystkich ofert Meritum tę
uważam za najkorzystniejszą). OF nie wchodzi w rachubę ze względu na
konieczność dywersyfikacji środków.

Data: 2010-08-30 16:12:27
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

Ale dlaczego uważasz 4,9 za korzystniejsze od 5,0 na ten sam okres na tej
drugiej w Meritum?

Data: 2010-08-30 08:02:23
Autor: Andrzej Chabasiński
On 30 Sie, 16:12, glaukonWYTNI...@op.pl wrote:
> [...]
> konieczność dywersyfikacji środków.

Ale dlaczego uważasz 4,9 za korzystniejsze od 5,0 na ten sam okres na tej

Przypuszczam, że chodzi Ci o 5% dla posiadaczy konta w Meritum. Ja
konta nie mam, dlatego do wyboru mam: 6m = 4,5%, 9m = 4,9%, 12m = 5,0%
i 18m = 5,2%.
W kontekście prognozowanych (prędzej czy później) podwyżek stóp
procentowych właśnie ta 9-miesięczna wydaje mi się optymalna.

FM Bank po cichu równa do Aliora - 5% na 6m