FM bank - błąd w potwierdzeniu

Data: 2010-03-05 13:56:18
Autor:
FM bank - błąd w potwierdzeniu
Założona przeze mnie w FM banku lokata nieodnawialna została w potwierdzeniu
opisana jako odnawialna. Czy ktoś z Was zakładał lokatę nieodnawialną, a jeśli
tak, to czy otrzymał poprawnie wypełnione potwierdzenie?

Pozdrawiam... A

Data: 2010-03-05 16:36:18
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-03-05 14:56, assembea@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Założona przeze mnie w FM banku lokata nieodnawialna została w potwierdzeniu
opisana jako odnawialna. Czy ktoś z Was zakładał lokatę nieodnawialną, a jeśli
tak, to czy otrzymał poprawnie wypełnione potwierdzenie?

U mnie to samo. Po monicie mailowym odpowiedz telefoniczna z propozycja wyslania tradycyjnego papierowego prawidlowego potwierdzenia.

Data: 2010-03-05 16:46:30
Autor: gerger

Użytkownik <assembea@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hmr2i2$379$1inews.gazeta.pl...
[...]

A u mnie prawidłowo : lokata odnawialna - nie

pozdrawiam

gerger

FM bank - błąd w potwierdzeniu