FM bank - falstart

Data: 2010-03-01 17:37:43
Autor: namikk
FM bank - falstart
  wrote:

Wykręcam numer do infolinii 801
500 600 i słyszę: "Informacja od operatora: wykonywanie połączeń zostało
zablokowane."

Dziś kilka prób połączenia z partyline, wynik: połączenia natychmiast
zrywane.(telefon mój ma się dobrze i działa podobnie jak ja ;-) )

Pozdrawiam

Data: 2010-03-01 22:47:49
Autor: agent73
FM bank - falstart
On Mon, 01 Mar 2010 17:37:43 +0100, namikk <namikk@poczta.onet.pl>
wrote:

Dzi¶ kilka prób poł±czenia z partyline, wynik: poł±czenia natychmiast
zrywane.(telefon mój ma się dobrze i działa podobnie jak ja ;-) )

Zakładanie lokat przez Sieć już działa. Nr rachunku do wpłaty ¶rodków
przychodzi na e-mail, ale nie opatrzony cyfrowym podpisem. Za to duży
minus!

--
A.

Data: 2010-03-02 09:40:37
Autor: TP
FM bank - falstart

Zakładanie lokat przez Sieć już działa. Nr rachunku do wpłaty ¶rodków
przychodzi na e-mail, ale nie opatrzony cyfrowym podpisem. Za to duży
minus!

Czy istnieje w fmbanku jaki¶ podgl±d lokat jak w open lub kompletny brak  jak w meritum?

Data: 2010-03-03 06:50:04
Autor: Jarek Andrzejewski
FM bank - falstart
On 1 Mar, 22:47, agent73 <agent73_no_s...@gazeta.pl> wrote:
On Mon, 01 Mar 2010 17:37:43 +0100, namikk <nam...@poczta.onet.pl>
wrote:

>Dzi kilka pr b po czenia z partyline, wynik: po czenia natychmiast
>zrywane.(telefon m j ma si dobrze i dzia a podobnie jak ja ;-) )

Zak adanie lokat przez Sie ju dzia a. Nr rachunku do wp aty rodk w
przychodzi na e-mail, ale nie opatrzony cyfrowym podpisem. Za to du y
minus!

Potwierdzenie założenia lokaty (PDF) jest podpisane "bezpiecznie i
kwalifikowanie" (dzi¶ dostałem), podobnie jak w Meritum Banku.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-03 16:25:27
Autor:
FM bank - falstart
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@googlemail.com> napisał(a):
Potwierdzenie za=B3o=BFenia lokaty (PDF) jest podpisane "bezpiecznie i
kwalifikowanie" (dzi=B6 dosta=B3em), podobnie jak w Meritum Banku.

Rzeczywi¶cie, potwierdzenie wygl±da OK, z tym, że to moje zawiera bł±d: lokata
została założona jako nieodnawialna, tymczasem wg. potwierdzenia jest
odnawialna :/  Partyline twierdzi, że w systemie lokata jest widoczna jako
nieodnawialna. Jak dot±d ani z Meritum, ani z OF nie było tego typu
problemów... Ciekawe, co będzie, gdy przyjdzie dzień wypłaty ¶rodków.

Data: 2010-03-03 21:12:36
Autor: agent73
FM bank - falstart
On Wed, 3 Mar 2010 06:50:04 -0800 (PST), Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@googlemail.com> wrote:

Potwierdzenie założenia lokaty (PDF) jest podpisane "bezpiecznie i
kwalifikowanie" (dzi¶ dostałem), podobnie jak w Meritum Banku.

Ale ja nie pisałem o "Potwierdzeniu..." tylko o e-mailu z numerem
konta do wpłaty pieniędzy, który przychodzi jako pierwszy! IMHO
_każda_ korespondencja z banku powinna być podpisana, zwłaszcza że
e-maile nie s± w żaden sposób szyfrowane i je¶li kto¶ bardzo by
chciał, to zmiana tre¶ci (np. numeru konta) wiadomo¶ci nie podpidanej
cyfrowo nie stanowi większego problemu!

--
A.

FM bank - falstart