FM bank - kiedy sesje elixir

Data: 2010-03-02 19:18:09
Autor:
FM bank - kiedy sesje elixir
No właśnie. Czy wie ktoś coś na ten temat? Bo ja nic nie potrafię znaleźć...
Kaska poszła ostatnią sesją mbankową, ale potwierdzenie nie przyszło. Ciekawe,
czy środki dotarły dzisiaj.

Data: 2010-03-02 20:28:22
Autor: spammtrapp
FM bank - kiedy sesje elixir
W dniu 2010-03-02 20:18, assembea.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
No właśnie. Czy wie ktoś coś na ten temat? Bo ja nic nie potrafię znaleźć...
Kaska poszła ostatnią sesją mbankową, ale potwierdzenie nie przyszło. Ciekawe,
czy środki dotarły dzisiaj.

FM Bank nie bierze udziału w sesjach Elixir
(http://www.kir.com.pl/main.php?p=4500)

PS. Zartowalem :)

Data: 2010-03-03 08:09:29
Autor: MacGregor
FM bank - kiedy sesje elixir
Użytkownik "spammtrapp" <gdziestam@w.necie> napisał w wiadomości news:hmjosm$4bp$1news.onet.pl...
[...]

Bieże, ale nie bezpośrednio ;-)

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2010-03-02 20:30:29
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
FM bank - kiedy sesje elixir
No właśnie. Czy wie ktoś coś na ten temat? Bo ja nic nie potrafię znaleźć...
Kaska poszła ostatnią sesją mbankową, ale potwierdzenie nie przyszło. Ciekawe,
czy środki dotarły dzisiaj.

pytałem w placówce - nie wiedzą.
chciałem zapytać na infolinii: nagranie "gdy rozpoczniemy
działalność (...)

w sumie to zwątpiłem czy oni już działają czy jeszcze nie!

mnie oprócz eliksirów interesuje także dzienny limit
wypłat debetówką z bankomatu. Banki zazwyczaj dają limit
2.000 (BGż) lub 5.000 (db) czasami 10.000 (lukas)
lub nawet 15.000 (alior) jedyne bezlimitowe jest inteligo

pani w placówce nie tylko nie wiedziała ale jeszcze myślała
że ja jestem głupszy od niej i zaczęła ni tłumaczyć różnicę
między kredytówką i debetówką. A ja pytałem o dzienny limit!

Jeśli ktoś zapoznał się z wiedzą tajemną nt. debetówek FM
oraz eliksirów FM, proszę uprzejmie o jej ujawnienie...

Data: 2010-03-02 13:31:56
Autor: Jarek Andrzejewski
FM bank - kiedy sesje elixir
On 2 Mar, 20:30, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

mnie oprócz eliksirów interesuje także dzienny limit
wypłat debetówką z bankomatu. Banki zazwyczaj dają limit
2.000 (BGż) lub 5.000 (db) czasami 10.000 (lukas)
lub nawet 15.000 (alior) jedyne bezlimitowe jest inteligo

nie wiem czy jest limit w Eurobanku, ale o wypłacie 30k z bankumatu
przyoddziałowego słyszałem z pewnego źródła.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-02 21:42:04
Autor: Budzik
FM bank - kiedy sesje elixir
Użytkownik  zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl ...

Banki zazwyczaj dają limit
2.000 (BGż) lub 5.000 (db) czasami 10.000 (lukas)
lub nawet 15.000 (alior) jedyne bezlimitowe jest inteligo

dorzuce jeszcze mBank - 30.000

Data: 2010-03-02 22:41:42
Autor: Nadszyszkownik
FM bank - kiedy sesje elixir
> [...]

Jeśli ktoś zapoznał się z wiedzą tajemną nt. debetówek FM
oraz eliksirów FM, proszę uprzejmie o jej ujawnienie...

-- To chyba żadna wiedza tajemna - limity są regulaminie ROR i jak dobrze
pamiętam to dzienny limit jest 5000 na gotówkę i 10 000 na wszystkie transakcje. Co do eliksirów to nie wiem - a na jakie potwierdzenie czekasz? Jeżeli chodzi o lokatę to założenie jest w kolejnym dniu roboczym (regulamin czytałem dokładnie bo sam wysłałem kaskę:)

--

FM bank - kiedy sesje elixir