FM bank półroczna.

Data: 2011-10-24 23:10:15
Autor: wiatrak
FM bank półroczna.
Aż mnie dziwi, ze nie widziałem tej oferty na grupie. Ta półroczna nie jest taka zła. Ale można przez internet tylko do 26-go.
http://www.fmbank.pl/pub/Tabele/tabela_oprocentowania_lokata_kapitalnie_zyskowna.pdf

Data: 2011-10-25 00:00:29
Autor: Waldek
FM bank półroczna.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:j84k7u$8uq$1node2.news.atman.pl...
Aż mnie dziwi, ze nie widziałem tej oferty na grupie. Ta półroczna nie jest taka zła. Ale można przez internet tylko do 26-go.
http://www.fmbank.pl/pub/Tabele/tabela_oprocentowania_lokata_kapitalnie_zyskowna.pdf

No jak nie widziales ? jak widziales ;P
-- -- -- --
Czemu tak schowali tą lokatę? Pólroczna na 6,02% niczego sobie. Odsetki
naliczane do końca roku, podobnie jak u Czarneckiego.
wiatrak
-- -- -- -- --
Jak ktos ma wygodne buty i lubi dreptac, to i do 31.10 zdazy
- wszak niezbadane sa wyroki i belkowatosc vincenta  ;)

A poki co IB ze swoim 6,11 - niepokonana
- jak na razie ;)

Data: 2011-10-25 00:27:36
Autor: wiatrak
FM bank półroczna.