FM bank w dó?.

Data: 2011-02-17 11:01:16
Autor: wiatrak
FM bank w dó?.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ijimvi$gee$1node2.news.atman.pl...
FM bank wdół na 3 i 6 miesięcy. Szukają idiotów  na zakładanie dłuzszych lokat. Tzw. bezbelkowych, ale od lipca z belką.

Ale jaja!!!!!!!!!!!
Z powrotem na stronie stare oprocentowanie. Wszystko po 4,5.%
 A przed chwilą było 3 mies - 4,2%, 6 m- 4,3%
Szkoda, ze nie zrobiłem zrzutu strony.

Data: 2011-02-17 11:35:38
Autor: Krzysztof
FM bank w dó?.

"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:ijirlg$lpu$1node2.news.atman.pl...

[...]

tez widzialem to obnizone a teraz jak dawniej. ten bank jest chyba jeszcze mniej stabilny niz Półbank.

Data: 2011-02-17 11:38:53
Autor: wiatrak
FM bank w dó?.

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijitlt$1cle$1news2.ipartners.pl...

[...]

Może ktoś się pośpieszył, moze to ma być w poniedziałek?  Normalne jaja.

wiatrak

Data: 2011-02-17 16:55:51
Autor: Jooseff
FM bank w dó?.
Dnia 17-02-2011 o 11:38:53 wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):

Normalne jaja.

wiatrak

Czego wymagać od banku, w którym jest tak ciekawie wewnątrz :)
http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,17200,0,0,0
Pasjonująca lektura na poziomie onetowych for.

--
Pozdrowienia,
Jooseff

Data: 2011-02-17 16:58:17
Autor: agent73
FM bank w dó?.
On Thu, 17 Feb 2011 11:38:53 +0100, "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl>
wrote:

Może ktoś się pośpieszył, moze to ma być w poniedziałek?  Normalne jaja.

Jaja jak berety! Wpłaciłem pieniądze na kolaty na drugi dzień po
złożeniu wniosku i do tej pory nie otrzymałem potwierdzeń! Za to
informację o anulowaniu wniosków z powodu braku wpłaty i owszem!
Na infolinii twierdzą, że pieniądze doszły i wyślą potwierdzenia, ale
to już trzeci dzień mija od tej informacji i nic! "Ja tu widzę niezły
burdel" ;-)
--
A.

FM bank w dó?.