FOCUS TDCI 1.8 ROZRZAD

Data: 2009-06-16 22:53:34
Autor: Viking
FOCUS TDCI 1.8 ROZRZAD

"mzmich88" <USUNTOmichalz80@poczta.fm> wrote in message news:h18m5l$3t9$1inews.gazeta.pl...
Witam. Dzisiaj otrzymalem wiadomosc z serwisu ASO, ze wymiana paska rozrzadu przypada co 200.000 km lub co 10 lat. Czy ktos sie z tym spotkal? Czy to przypadkiem nie za dlugo?

paska czy lancucha? bo pasek to tak co 80k raczej, co 100k to ryzykanci:D

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-06-17 09:36:21
Autor: Agent
FOCUS TDCI 1.8 ROZRZAD

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1948l$f9l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zależy od auta. U mnie w instrukcji jest co 150 tys. Wymieniałem po 135 tys.

Data: 2009-06-17 17:59:15
Autor: Viking
FOCUS TDCI 1.8 ROZRZAD

"Agent" <wprzyjemski@onet.ue> wrote in message

paska czy lancucha? bo pasek to tak co 80k raczej, co 100k to ryzykanci:D

Zależy od auta. U mnie w instrukcji jest co 150 tys. Wymieniałem po 135 tys.

raczej zalezy od paska:)