FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu

Data: 2009-06-09 10:46:49
Autor: Końrad\(o\)
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
ja, o 10:22
"po zapoznaniu się z nowym cennikiem, oraz w związku z planownym ograniczeniem funkcjonalności e-pakietu chciałbym zakończyć współpracę z Fortis Bankiem i wypowiedzieć umowę zawartą między Bankiem a mną. /.../"
Pytałem jesczze, czy można zamknąć rk w Dominecie.

Bank odpowiada już po 14 minutach, 10:36
"/.../ dyspozycję zamknięcia rachunku należy złożyć na stosownym wniosku w dowolnym Oddziale Fortis Banku z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. Na rachunku powinny pozostać środki niezbędne na pokrycie opłat związanych z prowadzeniem konta oraz rozliczenie ewentualnych transakcji kartowych."

Mam wrażenie, że takich pytań jak moje, i wniosków o zamknięcie rachunku jest więcej, i wklejają już gotowe szablony - kiedyś na odpowiedź czekało się dobę-dwie, teraz nawet nie kwadrans.
Chyba to nie był szczęśliwy ruch Fortisa.
Ja jestem rozgoryczony.

Data: 2009-06-09 10:59:54
Autor: xbartx
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:46:49 +0200, Koñrad\(o\) napisał(a):

Mam wraÂżenie, Âże takich pytaĂą jak moje, i wnioskĂłw o zamkniĂŞcie rachunku
jest wiêcej, i wklejaj± ju¿ gotowe szablony - kiedy¶ na odpowiedŒ
czekaÂło siĂŞ dobĂŞ-dwie, teraz nawet nie kwadrans. Chyba to nie byÂł
szczĂŞÂśliwy ruch Fortisa. Ja jestem rozgoryczony.

Po ostatnim wysypie postów na grupie to można skusić się i powiedzieć, że w Fortisie jest niezłe tsunami, po ostatnich zmianach w TOiP. Ciekawe kiedy ruszą się w końcu większą masą grupowicze z Multi, bo tam to dopiero kabaret ;)

Data: 2009-06-09 14:17:09
Autor: JanKo
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
Agent Końrad(o) nadaje:

Ja jestem rozgoryczony.

To znaczy że wolałbyś:
Klient - "Zdecydowanie i kategorycznie chciałbym natychmiast zakończyć"
Bank - "Może jednak pan to jeszcze przemyśli?"
Klient - "Najmocniej przepraszam, błagam o nie branie mnie poważnie"

Data: 2009-06-09 05:22:22
Autor: krzysztofsf@wp.pl
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
On 9 Cze, 14:17, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent Końrad(o) nadaje:

> [...]

Bank - "Może jednak pan to jeszcze przemyśli?"
Klient - "Najmocniej przepraszam, błagam o nie branie mnie poważnie"

Tak to tylko w pekalo

Data: 2009-06-09 17:37:42
Autor: Końrad\(o\)
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:h0ljsh$37f$1inews.gazeta.pl...

Ja jestem rozgoryczony.

To znaczy że wolałbyś:

to znaczy tyle, że szkoda mi, bo wyjadałem sobie te wisienki z tortu:
darmowe bankomaty, nawet 10pln w dowolnym, i darmowe przelewy.

i nie oczekuję "niech pan przemyśli", bo pakiet złoty z kartą złotą płatną i brakiem opłat jedynie do końca roku nie jest altrnatywą.

fortis to niestety nie jest citi, który robi dużo więcej, i do którego zadzwoniłem wczoraj spóźniony, i który już po naliczeniu anulował mi opłaty, dla mnie na dwa lata, a dla żony dokąd tylko nie wypowiemy kart kredytowych.
nawet millennium starało się bardziej i dłużej walczyć o klienta niż fortis (tam mieliśmy złote amexy oboje), ale tu też nie było "znaczy że wolałbyś" - po prostu zamknąłem.
raiffeissen też szukał dla mnie propozycji, i obniżał opłatę do zera za obie kk visa gold, ale i tu nie było "znaczy że wolałbyś" - zamknąłem.

fortis robi jakiś dziwny ruch, i jest w tym co robi zdeterminowany.  a mnie szkoda e-pakietu, bo był podsatwowym rachunkiem (wraz z lukasem jako darmowym wpłatomatem i skarbonką zarazem z jego kontem oszczędzam na 8% wcześniej lub 5,1% teraz)

Data: 2009-06-09 08:50:49
Autor: bradley.st
On 9 Cze, 11:37, "Końrad\(o\)" <najswi...@op.pl> wrote:

fortis robi jakiś dziwny ruch, i jest w tym co robi zdeterminowany.

Po prostu odsiew i selekcja. "Zapraszamy do Dominet Bank".

Wlasnie zostales wyrzucony z klubu, w ktorym dotad miales gratisowe
drinki. Na bruk. :)

FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu