Data: 2009-06-09 10:46:49 | |
Autor: Końrad\(o\) | |
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu | |
ja, o 10:22
"po zapoznaniu się z nowym cennikiem, oraz w związku z planownym ograniczeniem funkcjonalności e-pakietu chciałbym zakończyć współpracę z Fortis Bankiem i wypowiedzieć umowę zawartą między Bankiem a mną. /.../" Pytałem jesczze, czy można zamknąć rk w Dominecie. Bank odpowiada już po 14 minutach, 10:36 "/.../ dyspozycję zamknięcia rachunku należy złożyć na stosownym wniosku w dowolnym Oddziale Fortis Banku z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia. Na rachunku powinny pozostać środki niezbędne na pokrycie opłat związanych z prowadzeniem konta oraz rozliczenie ewentualnych transakcji kartowych." Mam wrażenie, że takich pytań jak moje, i wniosków o zamknięcie rachunku jest więcej, i wklejają już gotowe szablony - kiedyś na odpowiedź czekało się dobę-dwie, teraz nawet nie kwadrans. Chyba to nie był szczęśliwy ruch Fortisa. Ja jestem rozgoryczony. K>N>S> |
|
Data: 2009-06-09 10:59:54 | |
Autor: xbartx | |
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu | |
Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:46:49 +0200, KoĂąrad\(o\) napisaĹ(a):
Mam wraÂżenie, Âże takich pytaĂą jak moje, i wnioskĂłw o zamkniĂŞcie rachunku Po ostatnim wysypie postĂłw na grupie to moĹźna skusiÄ siÄ i powiedzieÄ, Ĺźe w Fortisie jest niezĹe tsunami, po ostatnich zmianach w TOiP. Ciekawe kiedy ruszÄ siÄ w koĹcu wiÄkszÄ masÄ grupowicze z Multi, bo tam to dopiero kabaret ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2009-06-09 14:17:09 | |
Autor: JanKo | |
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu | |
Agent Końrad(o) nadaje:
Ja jestem rozgoryczony. To znaczy że wolałbyś: Klient - "Zdecydowanie i kategorycznie chciałbym natychmiast zakończyć" Bank - "Może jednak pan to jeszcze przemyśli?" Klient - "Najmocniej przepraszam, błagam o nie branie mnie poważnie" |
|
Data: 2009-06-09 05:22:22 | |
Autor: krzysztofsf@wp.pl | |
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu | |
On 9 Cze, 14:17, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent Końrad(o) nadaje: Tak to tylko w pekalo |
|
Data: 2009-06-09 17:37:42 | |
Autor: Końrad\(o\) | |
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu | |
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:h0ljsh$37f$1inews.gazeta.pl...
Ja jestem rozgoryczony. To znaczy że wolałbyś: to znaczy tyle, że szkoda mi, bo wyjadałem sobie te wisienki z tortu: darmowe bankomaty, nawet 10pln w dowolnym, i darmowe przelewy. i nie oczekuję "niech pan przemyśli", bo pakiet złoty z kartą złotą płatną i brakiem opłat jedynie do końca roku nie jest altrnatywą. fortis to niestety nie jest citi, który robi dużo więcej, i do którego zadzwoniłem wczoraj spóźniony, i który już po naliczeniu anulował mi opłaty, dla mnie na dwa lata, a dla żony dokąd tylko nie wypowiemy kart kredytowych. nawet millennium starało się bardziej i dłużej walczyć o klienta niż fortis (tam mieliśmy złote amexy oboje), ale tu też nie było "znaczy że wolałbyś" - po prostu zamknąłem. raiffeissen też szukał dla mnie propozycji, i obniżał opłatę do zera za obie kk visa gold, ale i tu nie było "znaczy że wolałbyś" - zamknąłem. fortis robi jakiś dziwny ruch, i jest w tym co robi zdeterminowany. a mnie szkoda e-pakietu, bo był podsatwowym rachunkiem (wraz z lukasem jako darmowym wpłatomatem i skarbonką zarazem z jego kontem oszczędzam na 8% wcześniej lub 5,1% teraz) K>N>S> |
|
Data: 2009-06-09 08:50:49 | |
Autor: bradley.st | |
FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu | |
On 9 Cze, 11:37, "Końrad\(o\)" <najswi...@op.pl> wrote:
Po prostu odsiew i selekcja. "Zapraszamy do Dominet Bank". Wlasnie zostales wyrzucony z klubu, w ktorym dotad miales gratisowe drinki. Na bruk. :) |
|