FORZA 3 - duzo gadania...

Data: 2009-10-21 17:24:20
Autor: Artur Bross
FORZA 3 - duzo gadania...
No i co? :-/ Jajco! Niby taki mial byc GT5 killer, niby najlepszy symulator swiata, a prawda jest taka, ze SHIFT bije FORZE 3 na glowe, jesli idzie o grafike, uczucie szybkiej jazdy samochodem, detale w srodku samochodu (widac nawet jak deska odbija sie w szybach; w SHIFcie, ma sie rozumiec - nie FORZIE)...

FORZA ma ciupke ladniejszy REPLAY, ale graczom chodzi glownie o gre, nie o dodatki...

Slowem, polityka MS, wmawiania ludziom, ze ich sprzet/gry sa najlepsze, to jak spiewka, ze VISTA bedzie nastepca starego Windows. Klamia. Kreca. Nie boja sie boga... ;-)

Zreszta, sami zobaczycie...

Data: 2009-10-21 18:02:53
Autor: dziki
FORZA 3 - duzo gadania...
Użytkownik "Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> napisał w wiadomości news:hbn935$b9k$1news.onet.pl...
[...]

a tobie jeszcze sie nie znudzilo piac peany na temat ps3? Zobacz recke Bayonetty w Famitsu; moze to cie troche ostudzi. Poza tym shift to crap; graficznie nie wiem w czym to jest lepsze od grida. Aaaaaa tak..., wspaniale oddanymi wnetrzami, ktore mozna "ulepszac". Tyle, ze w grze scigalce chodzi o gameplay i model jazdy a ten w shifcie jest biedny jak mysz koscielna. Do tego loadingi w trakcie wybierania modelu auta, LOL. Jesli ta gra jest dla ciebie wyznacznikiem scigalki to polecam z jakze kiepska grafika F355 challenge.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-10-22 07:43:08
Autor: spaceman
FORZA 3 - duzo gadania...
Artur Bross <adresmusibyc@vp.pl> wrote:
[...]

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,7170091,Recenzja__Forza_Motorsport_3.html

Umarł król, niech żyje król.

--
spaceman

Data: 2009-10-22 12:48:25
Autor: doom3
FORZA 3 - duzo gadania...

Użytkownik "spaceman" <spaceman@bsdzine.org> napisał w wiadomości news:hbp2ec$50b$1cougar.axelspringer.pl...

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,7170091,Recenzja__Forza_Motorsport_3.html

Umarł król, niech żyje król.

http://bi.gazeta.pl/im/8/6903/z6903308X.jpg

Big LOL... takie grafiki to chyba nawet na pudelku z gra nie zobaczysz :)

- dorobiony w photoshopie FSAA
- w grze nie ma takich gor ;)
- rozdzielczosc jak na moje oko duzooooo przesadzona

http://bi.gazeta.pl/im/7/6903/z6903127X.jpg

Pokaz mi w grze taki kokpit... nie wiem czy kojarzycie, ale pisano o tym, ze sa ostre spowolnienia z widoku ze srodka samochodow... wiec uporano sie z tym, gra nie spowalnia... za to wyglad ze srodka wyglada jak by byl z gry z lat 90siatych, druga sprawa, nie ma takiego kata kamery, jedynie co mozesz sie rozgladac jadac z kamera ze srodka to po liniowo od lusterka do lusterka, zero mozliwosci spojrzenia nizej lub wyzej.

O resztcie screenow nie bede sie rozpisywal... bo zaczyna mnie to wku*****c... zreszta, kupcie, odpalcie... porownajcie.

Nie chce tutaj zniechecic nikogo do tej gry, bo imho grywalnosc jest powalajaca... chyba najlepszy "scigacz" ze wszystkich w jakie gralem do tej pory.

--
doom3

Data: 2009-10-22 12:59:39
Autor: doom3
FORZA 3 - duzo gadania...

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości news:hbpdag$vo3$1news2.ipartners.pl...

Zapomnialem o paru szczegolach:

- autor recenzji twierdzi, ze gra chodzi 60FPS i nie ma odczuwalnych spadkow... myli sie albo ma szybsza konsole od mojej ;)
Spadki sa do ok 40FPS... ale przy sporym zamieszaniu na ekranie.
Druga sprawa, to ze replaye sa juz zrobione w granicach 30FPS bo inaczej konsolka by juz tego nie uciagnela.

- jeszcze kwestia odczucia predkosci, przejedzcie sie 100 kmh i zobaczcie jak przesuwa sie asfalt, pobocze czy krajobraz, imho... zle oddana szybkosc przy tych predkosciach, pozniej - przy wyzszych predkosciach jest juz duzo lepiej.

--
doom3

Data: 2009-10-22 14:15:17
Autor: Marcin Gardeła
FORZA 3 - duzo gadania...
doom3 wrote:
- autor recenzji twierdzi, ze gra chodzi 60FPS i nie ma odczuwalnych
spadkow... myli sie albo ma szybsza konsole od mojej ;)
Spadki sa do ok 40FPS... ale przy sporym zamieszaniu na ekranie.

Masz frapsa w oczach? :)
Jak tyś to wyliczył?

[...]

Z dema mogę powiedzieć, że lepszy feeling auta i prędkości miałem na kamerze znad maski niż z kokpitu, ale z kokpitu było za to przyjemniej.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-22 20:20:05
Autor: doom3
FORZA 3 - duzo gadania...

Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbpid3$97j$1inews.gazeta.pl...

Masz frapsa w oczach? :)
Jak tyś to wyliczył?

Lata praktyki :)
Swego czasu jaraly mnie wszelkie benchmarki, overKLOCING ;) i inne pierdoly z tym zwiazane... na dropy w fps jestem tak uczulony jak alergik na pylki.

Z dema mogę powiedzieć, że lepszy feeling auta i prędkości miałem na kamerze znad maski niż z kokpitu, ale z kokpitu było za to przyjemniej.

W rzeczy samej, imho tak wlasnie powinno sie grac (z nad maski) no chyba, ze grasz na projektorze 200" ;)

--
doom3

Data: 2009-10-25 12:12:49
Autor: spaceman
FORZA 3 - duzo gadania...
doom3 <doom3mk@o2.pl> wrote:

U?ytkownik "spaceman" <spaceman@bsdzine.org> napisa? w wiadomo?ci news:hbp2ec$50b$1cougar.axelspringer.pl...

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,7170091,Recenzja__Forza_Motorsport_3.html

Umar? kr?l, niech ?yje kr?l.

http://bi.gazeta.pl/im/8/6903/z6903308X.jpg

Przecież to są foty z photo mode, tak samo jak z GT5, dalej mi się nie chce
komentować, bo dotyczą trybu photo mode jak pisałem.
--
spaceman

Data: 2009-10-22 08:17:33
Autor: Marcin Gardeła
FORZA 3 - duzo gadania...
Artur Bross wrote:
[...]

Ty, ale tak w ogóle to o czym ty piszesz? Kłócisz się tu z zapewnieniami M$? A co nas to obchodzi? Chcesz grać w Forzę to graj, chcesz w Shifta to proszę bardzo. Na cholere dorabiasz ideologię? Ja spróbowałem dema tego i tego i wybrałem Forzę, ale zmartwię cię: nie dlatego, że mam na ten temat jakąś religię, po prostu mi się spodobała trasa inna niż oklepane tory, dość dobry feeling gry, wyczucie auta z którym jestem zaznajomiony od pierwszej forzy no i ilość aut - uwielbiam zbierać auta w grach, owszem, poczucie jazdy na widoku ze środka w Shifcie jest powalające, ale cala reszta nie trzyma tego poziomu - wyczucie prowadzenia auta czy kolizje nie wpływające na dalszą jazdę. Dodatkowo mam już dość tych samych torów. To jak będzie, masz jakieś swoje przemyślenia, wrażenia czy po prostu jakieś zdanie na temat tych gier czy po prostu nie karmić cię?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-22 10:59:12
Autor: szczebel
FORZA 3 - duzo gadania...
Artur Bross napisał:

No i co? :-/ Jajco! Niby taki mial byc GT5 killer, niby najlepszy
symulator swiata

W odróżnieniu od GT5, Forza 3 ISTNIEJE...

--
szczebel

Data: 2009-10-22 11:37:06
Autor: Marcin Gardeła
FORZA 3 - duzo gadania...
szczebel wrote:
Artur Bross napisał:
No i co? :-/ Jajco! Niby taki mial byc GT5 killer, niby najlepszy
symulator swiata
W odróżnieniu od GT5, Forza 3 ISTNIEJE...

LOL.

BTW, właśnie żona dzwoniła:
- Przyszła do ciebie paczka, sto dziewięćdziesiąt cośtam złotych, odebrać?
(burza myśli, kurde jaka paczka, przecież jak to jest Forza to miała być coś koło 23.10, więc pewnie wyślą 23 w piątek, dojdzie w poniedziałek)
- Katowice, Modelarska?
- tak.
- NO TO ODBIERAJ!!!!!!!

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-22 12:21:58
Autor: Czezare
FORZA 3 - duzo gadania...
Artur Bross pisze:
[...]

Uprasza sie o nie dokarmianie...

Pozdr
Czezare

Data: 2009-10-22 20:32:01
Autor: skrzypas
FORZA 3 - duzo gadania...

[ciach pierduły]
Zreszta, sami zobaczycie...

i zaprawde powiadam wam - widziałem tysiące, ba! miliony ludzi - które po przeczytaniu posta od razu wyrzyciły xklocka za okno. I dnia nastepnego od razu udały sie do supermarketów po jedyna słuszna konsole na świecie! allelujah!

:)

s.

ps. tak wiem.. gorzej niz rydzykowo :)

FORZA 3 - duzo gadania...