/FOTO/ Bieszczady

Data: 2011-06-07 21:00:35
Autor: Alfer
/FOTO/ Bieszczady
Bieszczady - krótko, za krótko! Zbyt rzadko tam bywam, a terenów do zwiedzenia mnóstwo! Biesy maj± swój urok, choć przyznam że z doskoku ciężko go poznać. Przez 2 dni ledwo co lizn±łem, ale nawet tak ekspresowy pobyt w tym rejonie daje kupę wrażeń. Na kilka migawek zapraszam tradycyjnie na:

www.alfer.pl

Z szybkich refleksji - w tzw. terenie pusto! Turystów ¶ladowo, rowerzystów co kot napłakał. Jednocze¶nie dziwi± niektóre zakazy wjazdu rowerów np. asfaltem (!) za Beniow±, choć z drugiej strony widok ciężkiego sprzętu do wyrębu drzew to nie rzadko¶ć. I jeszcze jedno zaskoczenie, Ustrzyki Dolne, z nawet ładnie od¶wieżonym ryneczkiem, po zmroku ton± w ciemno¶ciach. Sołtys oszczędza na prundzie?

Pzdr!
A.

Data: 2011-06-07 21:48:07
Autor: PeJot
/FOTO/ Bieszczady
W dniu 2011-06-07 21:00, Alfer pisze:
Jednocze¶nie dziwi± niektóre zakazy wjazdu
rowerów np. asfaltem (!) za Beniow±, choć z drugiej strony widok
ciężkiego sprzętu do wyrębu drzew to nie rzadko¶ć.

Ten zakaz stoi tam od zeszłego stulecia. Po mojemu BdPN nie zależy na promowaniu turystyki ( w tym też rowerowej ) w tym rejonie.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2011-06-08 13:26:18
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ Bieszczady
PeJot napisał;
Po mojemu BdPN nie zależy na promowaniu turystyki ( w tym też rowerowej ) w tym rejonie.

Podobnie jak TPN? Terenów do jazdy jest mnóstwo, choć niekoniecznie w obrębie samego parku. Niemniej zakaz jazdy rowerem po asfalcie jest raczej kuriozalny :-)

Liczę też na fotorelację Rogera, który lada chwila miał się tam ponownie wybrać z rowerem a miejscówki zna zacne.

A.

Data: 2011-06-08 12:52:28
Autor: Jan Srzednicki
/FOTO/ Bieszczady
On 2011-06-08, Alfer_z_pracy wrote:
PeJot napisał;
Po mojemu BdPN nie zaleĹĽy na promowaniu turystyki ( w tym teĹĽ rowerowej ) w tym rejonie.

Podobnie jak TPN? Terenów do jazdy jest mnóstwo, choć niekoniecznie w obrębie samego parku. Niemniej zakaz jazdy rowerem po asfalcie jest raczej kuriozalny :-)

Myślę, że bans może Cię pobić za niszczenie tego asfaltu rowerem.

Data: 2011-06-08 15:02:34
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ Bieszczady
Jan Srzednicki napisał:
Myślę, że bans może Cię pobić za niszczenie tego asfaltu rowerem.

On z tych bijÄ…cych?!

Data: 2011-06-08 16:26:17
Autor: Coaster
/FOTO/ Bieszczady
On 6/8/11 3:02 PM, Alfer_z_pracy wrote:
Jan Srzednicki napisał:
Myślę, że bans może Cię pobić za niszczenie tego asfaltu rowerem.

On z tych bijÄ…cych?!

IMHO to tutaj chyba 'b' sie 'flipnelo wertykalnie' ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-08 16:27:58
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ Bieszczady
Coaster napisał:
On z tych bijÄ…cych?!

IMHO to tutaj chyba 'b' sie 'flipnelo wertykalnie' ;-)

Stara zasada, kto nie pije ten umiera! (Ewentualnie z reklamy: "Hydrate or die!")

:-)

Data: 2011-06-08 15:19:26
Autor: bans
/FOTO/ Bieszczady
W dniu 2011-06-08 14:52, Jan Srzednicki pisze:

My�l�, şe bans moşe Ci� pobi� za niszczenie tego asfaltu rowerem.

Sprecyzuj, skoro juz sie moim nickiem podpierasz.

--
bans

Data: 2011-06-08 13:40:01
Autor: Jan Srzednicki
/FOTO/ Bieszczady
On 2011-06-08, bans wrote:
W dniu 2011-06-08 14:52, Jan Srzednicki pisze:

My�l�, şe bans moşe Ci� pobi� za niszczenie tego asfaltu rowerem.

Sprecyzuj, skoro juz sie moim nickiem podpierasz.

Nie chce mi się przegrzebywać archiwów, ale czyżbyś już zapomniał, jak
deklarowałeś, że będziesz bił rowerzystów łamiących zakaz wjazdu na
szerokiej asfaltowej tudzieĹĽ szutrowej drodze dla drwali gdzieĹ› w
Beskidach?

Data: 2011-06-08 15:57:08
Autor: bans
/FOTO/ Bieszczady
W dniu 2011-06-08 15:40, Jan Srzednicki pisze:

Nie chce mi si� przegrzebywa� archiwów,
ale czyşby� juş zapomnia�, jak
deklarowa�e�, şe b�dziesz bi� rowerzystów �ami�cych zakaz wjazdu na
szerokiej asfaltowej tudzieş szutrowej drodze dla drwali gdzie� w
Beskidach?

Szukac mu sie nie chce, ale rzucenie blotkiem nic nie kosztuje - wot, usenet.

--
bans

Data: 2011-06-08 14:51:39
Autor: Jan Srzednicki
/FOTO/ Bieszczady

http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/msg/061a3ecc5186e5d6

Data: 2011-06-08 20:41:46
Autor: Wojtas
/FOTO/ Bieszczady
W dniu 2011-06-08 16:51, Jan Srzednicki pisze:

http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/msg/061a3ecc5186e5d6

ROTFL. Ktoś będzie kwiczeć :)

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-06-09 09:13:02
Autor: kamil/Endurorider.pl
/FOTO/ Bieszczady

Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrniuv33r.22c8.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...
On 2011-06-08, bans wrote:
[...]

Niach :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-09 10:02:41
Autor: bans
/FOTO/ Bieszczady
W dniu 2011-06-08 16:51, Jan Srzednicki pisze:

http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/msg/061a3ecc5186e5d6

LOL, przeanalizuj ten tekst slowo po slowie. Pomoge ci:

Primo - tak jak myslalem, cos ci dzownilo, ale nie wiedziales w jakim ksoiecle, gdzie tu jest cos o biciu? Chyba ze jestes tak prymitywny, ze z powiedzeniem "spotkania mnie na szlaku tez wam zycze, będzie zabawa." kojarzy ci sie po dresiarsku "bede was bil".

Secundo - zdanie co do leszczy chwalacych sie publicznie lamaniem prawa podtrzymuje. To wyjatkowe ciule.

Tertio - mam przynajmniej frajde, ze starciles czas szukajac tego.

--
bans

Data: 2011-06-09 10:06:08
Autor: kamil/Endurorider.pl
/FOTO/ Bieszczady

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ispv88$dli$1mx1.internetia.pl...
[...]

Słuchaj, błysn±łe¶ na pocz±tku swojej bytno¶ci na preclu i zamiast W KOŃCU zatrzeć to negatywne wrażenie to CIˇGLE doprowadzasz do stanu kiedy komu¶ chce się sięgn±ć do archiwum żeby pokazać Twoj± "ewolucję" od anty rowera do superrowera.

Naprawdę, stali bywalcy precla maj± dobr± pamięć i biegle posługuj± się archiwum więc po prostu nie ci±gnij tematu.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-09 10:10:44
Autor: bans
/FOTO/ Bieszczady
W dniu 2011-06-09 10:06, kamil/Endurorider.pl pisze:

kiedy komu¶ chce się sięgn±ć do archiwum żeby pokazać Twoj± "ewolucję"
od anty rowera do superrowera.

Nieswiadomie mi przywalzelinowales - ale twoje zdanie o mnie, zarowno pochlebne, jak i nie jest dla mnie jak brzeczenie much w moich uszach.

Naprawdę, stali bywalcy precla maj± dobr± pamięć i biegle posługuj± się
archiwum więc po prostu nie ci±gnij tematu.

Ach, och, staly bywalec. Uwielbiam ten argument. Moze lepiej ten czas spedzilbys wybierajac sie na rower?

Jeste¶ dobrym materiałem na moderatora na jakims forum o MTB :)))

--
bans

Data: 2011-06-09 02:37:09
Autor: zarazek
/FOTO/ Bieszczady
Alfer, fajne foty! Dałoby się pokręcić po okolicach Bieszczadów na
trekkingu?

Data: 2011-06-09 11:44:04
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ Bieszczady
zarazek napisał:
Dałoby się pokręcić po okolicach Bieszczadów na trekkingu?

No pewnie. Pustawych asfaltów tam bez liku, w sam raz na kręcenie. Byleby¶ na Połoniny się nie pchał :-)

A.

Data: 2011-06-09 12:08:32
Autor: kamil/Endurorider.pl
/FOTO/ Bieszczady

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ispvnb$fqn$1mx1.internetia.pl...
[...]

bans, jeste¶ beznadziejny.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-09 07:05:17
Autor: PeJot
/FOTO/ Bieszczady
W dniu 2011-06-08 13:26, Alfer_z_pracy pisze:
PeJot napisał;
[...]

Może. Ale zastanówmy się co by było gdyby wpu¶cić w bieszczadzki worek wszystkich "niedzielnych turystów" ? Połowa pojechała by aż do Ľródeł Sanu, a druga przedzierała by się na Kińczyk Bukowski i dalej, aż do Wołosatego. A tereny dla rowerzystów ( i turystów pieszych także ) naprawdę mało sprzyjaj±ce. To znaczy jeĽdzić i chodzić się da, ale trzeba to robić z głow± na karku, bo niechc±cy można nocować w lesie, albo wracać przez Kro¶cienko, w eskorcie SG.

Data: 2011-06-08 12:23:47
Autor: Michał Wolff
/FOTO/ Bieszczady
Alfer <alferbezspamu@mp.pl> napisał(a):
[...]

Piękne tereny i piękne zdjęcia, zawsze chętnie się tam wraca. A rozmaite
zakazy w PN s± do¶ć typow± polityk± wielu parków, pewnie łatwiej po prostu
czego¶ zabronić
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-06-09 10:18:58
Autor: Ryszard Mikke
/NOCLEGI/ Bieszczady
[...]

No i rozbudziles we mnie tesknote, szlag!

A moze by tak pier***nac wszystko i pojechac w Bieszczady?

Mam tydzien wolny w lipcu, moglbym z Mlodym skoczyc...

Tyle, ze z miejsc, gdzie mozna tanio przespac z rowerem, nie wozac przy tym
namiotu, raczej nie znam. Baza namiotowa w Pszczelinach kiedys byla. ale czy
dziala dalej?

Na pewno nocowaliscie z rowerami w roznych miejscach w Bieszczadach,
powiedzcie, gdzie, moze cos posklejam...

rmikke

--

/FOTO/ Bieszczady