/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso

Data: 2010-06-10 10:00:36
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
W tytule da³em tyle nazw bo potem ³atwiej wyszukaæ w guglu, niech bêdzie ku potomno¶ci.

A wiêc pojechali¶my poszwendaæ siê - trochê po pograniczu s³owacko-wêgierskim (S³owacki Kras), a potem skoczyli¶my do Szczawnicy i okolic. Kilka wycieczek, w wiêkszo¶ci poleci³bym je raczej ¶rednio zaawansowanym rowerzystom (tzw. hardkoru niezbyt wiele) za to rozmi³owanym w widokach. Na stronie oprócz fotek s± tracki GPS, mo¿e komu¶ siê przyda. A warto, tym bardziej ¿e pomijaj±c ¶cie¿ki typu Szczawnica - Czerwony Klasztor, na szlakach puuusto. Czy¿by MTB wymiera³o?

Zapraszam:
www.alfer.pl >>>> ¿ó³ty placek z Bo¿ym Cia³em

Pzdr
A.

Data: 2010-06-10 02:05:30
Autor: Micha³ Wolff
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
Jak zwykle piêkne zdjêcia i ciekawe trasy, fajnie by³o sobie spojrzeæ
na kilka znajomych tras, szczególnie w zupe³nie innej niz zazwyczaj
szacie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-06-10 12:45:27
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
Micha³ Wolff napisa³:
Jak zwykle piêkne zdjêcia i ciekawe trasy, fajnie by³o sobie spojrzeæ na kilka znajomych tras, szczególnie w zupe³nie innej niz zazwyczaj szacie.

Eee, a gdzie (konstruktywna) krytyka?

:-)

A.

Data: 2010-06-10 03:52:16
Autor: Micha³ Wolff
On 10 Cze, 12:45, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Eee, a gdzie (konstruktywna) krytyka?

Jutro zaczyna siê Mundial, wiêc jestem pozytywnie nastawiony do
¿ycia :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-06-10 13:17:41
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
Micha³ Wolff napisa³:
Jutro zaczyna siê Mundial

NTG!

Data: 2010-06-10 15:29:39
Autor: Frankie
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
W dniu 10-06-10 13:17, Alfer_z_pracy pisze:

NTG!

To fakt... przez najbli¿szy miesi±c nie bêdê mia³ ani ochoty ani czasu, ¿eby tu zagl±daæ ;-P

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-06-10 14:55:48
Autor: kml
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso

U¿ytkownik "Micha³ Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fcf14202-3d77-4020-869a-f050f7be7a5ds9g2000yqd.googlegroups.com...
On 10 Cze, 12:45, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Eee, a gdzie (konstruktywna) krytyka?

Jutro zaczyna siê Mundial, wiêc jeste
kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatexm pozytywnie nastawiony do
¿ycia :))
--

Tylko nie u¿ywaj wuwuzeli w czasie jazdy na rowerze :P

Data: 2010-06-10 04:36:43
Autor: stefandora
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
On Jun 10, 12:45 pm, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Micha³ Wolff napisa³:

> Jak zwykle piêkne zdjêcia i ciekawe trasy, fajnie by³o sobie spojrzeæ na
> kilka znajomych tras, szczególnie w zupe³nie innej niz zazwyczaj szacie.

Eee, a gdzie (konstruktywna) krytyka?

Panie, gdzie¿ siê Pan pcha w takich okoliczno¶ciach eurosowych?!
Zdjêcie w jaskini Domica jest jakie¶ takie, nie wiadomo gdzie góra,
gdzie dó³...
I zdjêcia kotów tak sciupciane, zamiast rozporoszyæ je po galerii.

Eee, zapomnia³am, mia³o byæ konstruktywnie...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-06-10 14:04:38
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
stefandora napisa³a:
I zdjêcia kotów tak sciupciane, zamiast rozporoszyæ je po galerii.

No masz, kolejna! NTG!!! pl.rec.zwierzaki.koty!

:-)

A.

Data: 2010-06-10 05:18:25
Autor: Micha³ Wolff
On 10 Cze, 14:04, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

No masz, kolejna! NTG!!! pl.rec.zwierzaki.koty!

:-)

No Panie!
A kto na grupie rowerowej daje linki do zdjêæ czworonogów i innej
fauny?
¯eby jeszcze jaki¶ konkretny atak sier¶ciucha na rowerzystê - to by
siê od razu temacik rozkrêci³, bo ju¿ dawno nic w tej mierze nie
by³o...
;))

I w ramach NTG - jak by³em na Islandii, to zdarza³o siê, ¿e próbowa³y
mnie na rowerze atakowaæ ptaki - pikowa³y, piszcza³y nad g³ow±, choæ
im raczej o naruszenie terytorium lêgowego chodzi³o, nie sam pojazd :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-06-10 16:55:47
Autor: solar
W dniu 2010-06-10 12:45, Alfer_z_pracy pisze:

Eee, a gdzie (konstruktywna) krytyka?

Za du¿o kotów, a za ma³o b³ota. :)

"Kiedy ju¿ jajog³owi ukradli ksiê¿yc, spotkali w drodze powrotnej czarownicê z kotem. Leszek wzi±³ do domu czarownicê, a Jarek kota."
                                         Andrzej Rodan

Data: 2010-06-11 09:13:44
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
solar napisa³:
Za du¿o kotów, a za ma³o b³ota. :)

To na pocieszenie wróæmy do archiwum - poni¿sze foto oraz 3 nastêpne :-)
http://www.alfer.pl/Kryn08/imagepages/image22.html

A.

Data: 2010-06-10 16:37:30
Autor: kml
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso

U¿ytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c109ba7$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

Zapraszam:
www.alfer.pl >>>> ¿ó³ty placek z Bo¿ym Cia³em

Mniodzio :)

http://www.alfer.pl/Slov10/imagepages/image30.html ja bym odradza³ takie akcje w górskich potokach, jak ostatni przechodzi³em przez taki to nurt by³ tak silny, ¿e na rowerze mia³bym pe³ne wodowanie :) O tym, ze wypada³oby wiêkszo¶æ rzeczy pod lustrem wody wyjaæ, wyczy¶ci i nasmarowaæ nawet nie wspominam ;D

Data: 2010-06-10 16:43:11
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
kml napisa³:
http://www.alfer.pl/Slov10/imagepages/image30.html ja bym odradza³ takie akcje w górskich potokach, jak ostatni przechodzi³em przez taki to nurt by³ tak silny, ¿e na rowerze mia³bym pe³ne wodowanie :)

To by³ akurat do¶æ wartki, poulewowo,  Dunajec. I masz racjê ¿e nurt by³ silny jak skurczybyk, a w pewnym miejscu gdzie woda dochodzi³a do suportu by³em niemal pewny ¿e mnie porwie. G³upota, fakt. Ale radochê mia³em jak dziecko i przejecha³em tamtêdy trzykrotnie :-) Czaaaad!

Drogie dziatki, nie róbcie tego w domu!

A.

Data: 2010-06-10 16:48:28
Autor: kml
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso

U¿ytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c10fa03$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
kml napisa³:
[...]

Ja te¿ o tym mysla³em, ale to by³ grudzieñ w Beskidach i by³o tak ~6*C wiêc odpu¶ci³em. Ale w lato mogê siê zwodowaæ :D

Drogie dziatki, nie róbcie tego w domu!

W domu to jeszcze, ale w dziczy to naprawdê lepiej nie :D