/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso

Data: 2010-06-10 16:37:30
Autor: kml
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso

U¿ytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c109ba7$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

Zapraszam:
www.alfer.pl >>>> ¿ó³ty placek z Bo¿ym Cia³em

Mniodzio :)

http://www.alfer.pl/Slov10/imagepages/image30.html ja bym odradza³ takie akcje w górskich potokach, jak ostatni przechodzi³em przez taki to nurt by³ tak silny, ¿e na rowerze mia³bym pe³ne wodowanie :) O tym, ze wypada³oby wiêkszo¶æ rzeczy pod lustrem wody wyjaæ, wyczy¶ci i nasmarowaæ nawet nie wspominam ;D

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-10 16:43:11
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso
kml napisa³:
http://www.alfer.pl/Slov10/imagepages/image30.html ja bym odradza³ takie akcje w górskich potokach, jak ostatni przechodzi³em przez taki to nurt by³ tak silny, ¿e na rowerze mia³bym pe³ne wodowanie :)

To by³ akurat do¶æ wartki, poulewowo,  Dunajec. I masz racjê ¿e nurt by³ silny jak skurczybyk, a w pewnym miejscu gdzie woda dochodzi³a do suportu by³em niemal pewny ¿e mnie porwie. G³upota, fakt. Ale radochê mia³em jak dziecko i przejecha³em tamtêdy trzykrotnie :-) Czaaaad!

Drogie dziatki, nie róbcie tego w domu!

A.

Data: 2010-06-10 16:48:28
Autor: kml
/FOTO/ D³ugi weekend bo¿ocielny - S³owacja, S³owacki Kras, Gemerska Horka, Szczawnica, Zelene Pleso

U¿ytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c10fa03$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
kml napisa³:
[...]

Ja te¿ o tym mysla³em, ale to by³ grudzieñ w Beskidach i by³o tak ~6*C wiêc odpu¶ci³em. Ale w lato mogê siê zwodowaæ :D

Drogie dziatki, nie róbcie tego w domu!

W domu to jeszcze, ale w dziczy to naprawdê lepiej nie :D