/FOTO/ Fuerteventura MTB

Data: 2011-12-31 20:20:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
/FOTO/ Fuerteventura MTB
U¿ytkownik "Alfer" <alferbezspamu@mp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdiue6$246i$1newsread1.aster.pl...
Hola! W grudniu pokrêci³em po Fuerteventurze. To jedna z wyspa kanaryjskich.

Fotki miodzio! Bardzo fajny klimat wyspy.

A przy okazji, jako ¿e to prawie ostatni dzieñ roku, ¿yczê grupowiczom udanego roku 2012, jak najmniejszej liczby z³apanych gum a jak najwiêkszej genialnych widoków z siode³ka!

http://endurorider.pl/2011/12/wszystkiego-dobrego-w-nowym-2012-roku/ :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-12-31 19:35:07
Autor: Jan Srzednicki
/FOTO/ Fuerteventura MTB
On 2011-12-31, kamil/Endurorider.pl wrote:
Użytkownik "Alfer" <alferbezspamu@mp.pl> napisał w wiadomości news:jdiue6$246i$1newsread1.aster.pl...
Hola! W grudniu pokręciłem po Fuerteventurze. To jedna z wyspa kanaryjskich.

Fotki miodzio! Bardzo fajny klimat wyspy.

A przy okazji, jako że to prawie ostatni dzień roku, życzę grupowiczom udanego roku 2012, jak najmniejszej liczby złapanych gum a jak największej genialnych widoków z siodełka!

http://endurorider.pl/2011/12/wszystkiego-dobrego-w-nowym-2012-roku/ :)

Ta dwójka to Twój ulubiony trenażer? :)

Data: 2011-12-31 20:39:26
Autor: kamil/Endurorider.pl
/FOTO/ Fuerteventura MTB
Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrnjfuovb.1sic.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

http://endurorider.pl/2011/12/wszystkiego-dobrego-w-nowym-2012-roku/ :)

Ta dwójka to Twój ulubiony trenażer? :)

Nop ;D Nie pomyślałem o tym w ten sposób :D