/FOTO/ I po jurajskiej majówce

Data: 2009-05-05 14:40:54
Autor: Roberto
/FOTO/ I po jurajskiej majówce

Jura - w tym roku chyba wyjątkowo ze względu na susze - pokazała swoją piaszczystą stronę. Może i tych piachów aż tak dużo nie było, ale zdarzały się pojedyncze odcinki gdzie kląłem pod nosem siarczyście i sens rowerowania w tych okolicach przez chwilę ginął w mych myślach...

Ty kląłeś... a co ja miałem powiedziec kiedy musiałem po tych "szlakach"
poruszać sie na na rowerze z sakwami prowadząc maloletnie dzieci? Pisząc bloga
na pewno o tym nie zapomne wspomniec bo przeciez owe szlaki to nie zacheta ale
zniechecanie do rowerowania po tej okolicy.

Data: 2009-05-06 01:33:34
Autor: #:-) gps
Roberto pisze:
[...]

a było zapytać gdzie piochy, bym powiedział...

#:-)
gps

Data: 2009-05-06 07:21:56
Autor: Roberto
Roberto pisze:
> [...]
> zniechecanie do rowerowania po tej okolicy.
> a było zapytać gdzie piochy, bym powiedział...

Niestety ale piachy były nie do uniknienia gdyz alternatywa bylaby jazda po
ruchliwej drodze a tego moja zona nie akceptuje. A oto kilka fotek z majowej
meczarni

http://picasaweb.google.pl/Dorota.i.Robert/Jura2009#

Data: 2009-05-06 12:23:01
Autor: cynamoon

Użytkownik "Roberto" <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości
A oto kilka fotek z majowej meczarni

http://picasaweb.google.pl/Dorota.i.Robert/Jura2009#

zdjęcie 57, pamiętam, też tamtędy "jechaliśmy" i podobnie jak Alfer
przeklinałem pod nosem ( i nie tylko pod) wyrażając swoją dezaprobatę
dotyczacą pomysłu na tego rodzaju szlak rowerowy (?).
Generalnie uważam, że jura to fajne miejsce do rowerowania choć czasami
mozna się zdenerwować
tak jak i w innych okolicach gdzie podróżuje się rowerem unikając szos...
Marek

/FOTO/ I po jurajskiej majówce