/FOTO/ Zakopałem się...

Data: 2009-06-16 10:00:24
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ Zakopałem się...
Zakopałem się, oczywiście w Zakopanem. Przez dwa dni kręciłem się po okolicach tego - tfu - kurortu, przy czym opracowane w chacie trasy zostały zweryfikowane pogodą :) Dużo padało, zimno, na zjazdach niemiłosiernie zimno (deszcz + wiatr = niemal dosłownie zamarzały mi odsłonięte członki). Ale i tak było fajowo. Kilka widoczków na panoramę ośnieżonych Tatr, zdobywane mozolnymi podjazdami, były wyśmienitą nagrodą za mocowanie się z naturą :) A klocki w tarczówce udało mi się zjechać do blachy, żeby było ciekawiej zapas zostawiłem w domu, ale cudem i przypadkiem 5 minut przed zamknięciem sklepu rowerowego udało mi się je dokupić w zakopiańskim Airbike'u. A do tego wieczory spędzane w kulinarnych okolicznościach górolskich, wyjazd bardzo udany. Teraz tylko muszę rower umyć bo po pokoju błoto się sypie :)

Zapraszam na:
www.alfer.pl

Pzdr
A.

Data: 2009-06-16 01:26:39
Autor: Szprota aka Stefandora
/FOTO/ Zakopałem się...
On Jun 16, 10:00 am, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Teraz tylko muszę rower umyć bo po pokoju błoto się sypie :)

He he, błotniki to profanacja ;))
http://www.alfer.pl/Zako09/imagepages/image11.html

Tradycyjnie już - super fotki i kolejna inspiracja na kiedyś :)

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-16 12:03:29
Autor: KuFeL
/FOTO/ Zakopałem się...
Szprota aka Stefandora pisze:
[...]

az zal ze TPN nie wpuszcza w doliny z rowerami...albo na morskie oko. Ale wiem, szalencow nie brakuje, choc gdyby zrobili wymogi w stylu, kask, rekawiczki itp, to by chetnych juz tylu nie bylo pewnie.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-06-16 13:39:38
Autor: Tomek Banach
/FOTO/ Zakopałem się...
KuFeL wrote:
[...]

akurat zjazdowcy te akcesoria zazwyczaj maja nic tak nie dodaje szuku jak fullfejs i rekawiczki foxa ;)

Tomek

Data: 2009-06-16 13:44:09
Autor: Mariusz Kruk
/FOTO/ Zakopałem się...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomek Banach"
[...]

Poza tym wymóg kasku żeby, np. dojechać asfaltówką do moka byłby
cokolwiek absurdalny. (może jeszcze w kamizelce, co? ;->)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Department of Redundancy Department
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2009-06-16 13:54:18
Autor: Tomek Banach
/FOTO/ Zakopałem się...
Mariusz Kruk wrote:

Poza tym wymóg kasku żeby, np. dojechać asfaltówką do moka byłby
cokolwiek absurdalny. (może jeszcze w kamizelce, co? ;->)

Doszedlem do wniosku ze wymaganiami faktycznie mozna by rozwiazac problem mlodych gniewnych. Tylko ze nalezy wymagac nie kasku a zgodnego z kodeksem osprzetu: odblaskow lampek dzwonka - takiego obciachu na swoim rowerze nie znioslby zaden prawdziwy twardziel ;)

Tomek

Data: 2009-06-16 13:58:25
Autor: bans
/FOTO/ Zakopałem się...
KuFeL pisze:

az zal ze TPN nie wpuszcza w doliny z rowerami...albo na morskie oko.

Naprawdę taką frajdę sprawia ci lawirowanie wśród całych stad ludzi?

--
bans

Data: 2009-06-16 14:10:25
Autor: KuFeL
/FOTO/ Zakopałem się...
bans pisze:
KuFeL pisze:

az zal ze TPN nie wpuszcza w doliny z rowerami...albo na morskie oko.

Naprawdę taką frajdę sprawia ci lawirowanie wśród całych stad ludzi?

ja w tatry nie jezdze w czasie kiedy sa tlumy... i nudzi mnie chodzenie do morskiego... a rowerem bym sie chetnie przejechal.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-06-16 14:46:31
Autor: bans
/FOTO/ Zakopałem się...
KuFeL pisze:

ja w tatry nie jezdze w czasie kiedy sa tlumy... i nudzi mnie chodzenie do morskiego... a rowerem bym sie chetnie przejechal.

Do Morskiego _zawsze_ są tłumy.

--
bans

Data: 2009-06-16 15:37:53
Autor: Raist
/FOTO/ Zakopałem się...
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:h184r9$orl$1mx1.internetia.pl...
Do Morskiego _zawsze_ są tłumy.

błąd :)
9 grudnia sztuk _kilka_
:)

Raist

Data: 2009-06-17 08:11:57
Autor: bans
/FOTO/ Zakopałem się...
Raist pisze:

9 grudnia sztuk _kilka_
:)

2008? Droga zamknięta z powodu remontu :)

--
bans

Data: 2009-06-17 10:48:26
Autor: Raist
/FOTO/ Zakopałem się...
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:h1a23g$p07$1mx1.internetia.pl...
Raist pisze:

9 grudnia sztuk _kilka_
:)

2008? Droga zamknięta z powodu remontu :)

2006 i 2007 :)

Raist

Data: 2009-06-16 10:11:05
Autor: Wojtek
/FOTO/ Zakopałem się...
Alfer_z_pracy pisze:

kulinarnych okolicznościach górolskich, wyjazd bardzo udany. Teraz tylko muszę rower umyć bo po pokoju błoto się sypie :)

hahahahah
Właśnie dlatego jeżdżę od sezonu z błotnikiem na stałe z przodu :) Po ostatnich wycinkach w beskidach błoto jest wszędzie

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-06-16 10:18:58
Autor: Wojtek
/FOTO/ Zakopałem się...
Alfer_z_pracy pisze:

http://www.alfer.pl/Zako09/imagepages/image9.html

Wkręć sobie śrubki w otwory bidonowe - syf do ramy nie będzie właził

Data: 2009-06-16 10:23:27
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ Zakopałem się...
http://www.alfer.pl/Zako09/imagepages/image9.html

Wkręć sobie śrubki w otwory bidonowe - syf do ramy nie będzie właził

Słuszna uwaga. Jestem otwarty na kolejne :)

Data: 2009-06-16 09:43:43
Autor: Jan Srzednicki
/FOTO/ Zakopałem się...
On 2009-06-16, Alfer_z_pracy wrote:
http://www.alfer.pl/Zako09/imagepages/image9.html

Wkręć sobie śrubki w otwory bidonowe - syf do ramy nie będzie właził

Słuszna uwaga. Jestem otwarty na kolejne :)

Ja bym jednak rozważył błotniki.. :P

Data: 2009-06-16 11:56:18
Autor: Tomek Banach
/FOTO/ Zakopałem się...
On 2009-06-16, Alfer_z_pracy wrote:
http://www.alfer.pl/Zako09/imagepages/image9.html

Wkręć sobie śrubki w otwory bidonowe - syf do ramy nie będzie właził

Słuszna uwaga. Jestem otwarty na kolejne :)

Ja bym jednak rozważył błotniki.. :P

Ja bym rozwazył długie spodnie - mokro zimno a widac alfer jak zwykle na krótko :)

http://alfer.pl/Zako09/imagepages/image9.html

Tomek

Data: 2009-06-16 10:43:14
Autor: Raist
/FOTO/ Zakopałem się...
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h17jis$hnu$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zakopałem się, oczywiście w Zakopanem. Przez dwa dni kręciłem się po okolicach tego - tfu - kurortu, przy czym opracowane w chacie trasy zostały zweryfikowane pogodą :)

ostatnie foty z błękitnym niebem to jakby z zupełnie innej bajki niż to błoto na początku :)

pozdrówka
Raist

Data: 2009-06-16 11:27:58
Autor: Wojtek Paszkowski
/FOTO/ Zakopałem się...
"Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote in message news:h17jis$hnu$1atlantis.news.neostrada.pl...

Zakopałem się, oczywiście w Zakopanem. Przez dwa dni kręciłem się po okolicach tego - tfu - kurortu

haha, no popatrz - tydzień temu wracałem z Beskidów i mijając się z "Tatrami" ciągnącymi 4 (cztery!) wagony rowerowe tak się zastanawiałem - kto by tam do Zakopca rower zabierał, przecież tam prawie nie ma gdzie jeździć ;)

http://picasaweb.google.pl/wpaszk/10OdcieniKarpatW10Dni#5347664900296894354

Ale przyznać trzeba, że Pasmo Podhalańskie jest urokliwe - niby niepozorne, z łatwymi szlakami, ale te wspaniałe widoki gór na 360st wkoło, klimat porozrzucanych przysiółków i przede wszystkim ZAPACH prawdziwej wsi - jakiego na nizinach już mało gdzie się uświadczy - czyni te pagórki boskim miejscem na rowerowanie. No i to kultowe Błoto! - nawet kiedy gdzie indziej są suche szlaki.

http://picasaweb.google.pl/wpaszk/10OdcieniKarpatW10Dni#5347664708372487250

PS.

w tej Chochołowskiej to chyba nie takie znowu złomy wypożyczają:

http://www.alfer.pl/Zako09/imagepages/image51.html

opona wydała mi się być równie znajoma, co rzadko spotykana - WTB Enduroraptorek - i marka roweru taka niezgorsza...

pozdr

Data: 2009-06-16 12:24:53
Autor: Alfer_z_pracy
/FOTO/ Zakopałem się...
Wojtek Paszkowski napisał:
[...]

Z tego co zauważyłem to było jeszcze raptem 4 rowerzystów z Krakowa i Warszawy. Fakt że obłożenie niewielkie, ale cicho sza - to rzadki przypadek że jest nadmiar miejsc na rowery w stosunku do chętnych, niech tak zostanie bo przyjdzie prawdziwe lato i się okaże że PKP te wagony zlikwiduje bo nierentowne były.

w tej Chochołowskiej to chyba nie takie znowu złomy wypożyczają:

http://www.alfer.pl/Zako09/imagepages/image51.html

My tam wzięliśmy GT Agressory. To są jednak tak ciężkie i toporne kloce, w dodatku nieźle zdezelowane, słabo działające hamulce a amorki nieuginające się, że prawdę mówiąc gdybym miał mieć taki rower to nieźle bym się zniechęcił do jazdy po górach.

(...)
Ja bym jednak rozważył błotniki.. :P

Czasem je rozważam, ale w tym błotku jakie tam spotkałem to strata czasu. Zwłaszcza zjazd z Gubałówki przez Ząb, w zasadzie można było pontonem się ślizgać, jeden wielki potok błotny, i tak bym się ufajdał maksymalnie :)))

(...)
Ja bym rozwazył długie spodnie - mokro zimno a widac alfer jak zwykle na krótko :)

E tam, dlugie spodnie to są na zimę, nie róbmy sensacji :)

Pzdr
A.

Data: 2009-06-16 15:38:30
Autor: Legut
/FOTO/ Zakopałem się...
Woj
http://picasaweb.google.pl/wpaszk/10OdcieniKarpatW10Dni#5347664708372487250

Gratuluję i zazdroszczę. Same znajome miejsca  - moja okolica ;) Ale coś zdjęcia chyba nie są poukładane chronologicznie? Czy tak kręciliście się z zapętleniami? No bo jak: Leśnica - Szczawnica - Obidza - Rytro - Łabowska - Krynica i znowu Biała Woda - Szczawnica - Lubań.

pozdrawiam
Legut

Data: 2009-06-16 16:36:20
Autor: Wojtek Paszkowski
[ot]Re: /FOTO/ Zakopałem się...

"Legut" <rlegutko@ad-acta.pl> wrote in message news:h187qt$eph$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

hmmm, raczej chronologicznie. Cyklowędrówka z plecakiem od Przemyśla po Piwniczną, a potem takie tam emerycko-barowe swobodne kółka wkoło Obidzy przez Małe Pieniny - Leśnicę - Cz. Klasztor - Grywałd - Szczawnicę - Jaworki oraz Wlk Rogacz - Niemcową - Rytro - pasmo Jaworzyny, a potem transfer do Rabki przez Białą Wodę - Krościenko i dalej Głównym Szlakiem Beskidzkim przez Gorce

pozdr

/FOTO/ Zakopałem się...