/FOTO/ Zakopałem się...

Data: 2009-06-16 01:26:39
Autor: Szprota aka Stefandora
/FOTO/ Zakopałem się...
On Jun 16, 10:00 am, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Teraz tylko muszę rower umyć bo po pokoju błoto się sypie :)

He he, błotniki to profanacja ;))
http://www.alfer.pl/Zako09/imagepages/image11.html

Tradycyjnie już - super fotki i kolejna inspiracja na kiedyś :)

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-16 12:03:29
Autor: KuFeL
/FOTO/ Zakopałem się...
Szprota aka Stefandora pisze:
[...]

az zal ze TPN nie wpuszcza w doliny z rowerami...albo na morskie oko. Ale wiem, szalencow nie brakuje, choc gdyby zrobili wymogi w stylu, kask, rekawiczki itp, to by chetnych juz tylu nie bylo pewnie.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-06-16 13:39:38
Autor: Tomek Banach
/FOTO/ Zakopałem się...
KuFeL wrote:
[...]

akurat zjazdowcy te akcesoria zazwyczaj maja nic tak nie dodaje szuku jak fullfejs i rekawiczki foxa ;)

Tomek

Data: 2009-06-16 13:44:09
Autor: Mariusz Kruk
/FOTO/ Zakopałem się...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomek Banach"
[...]

Poza tym wymóg kasku żeby, np. dojechać asfaltówką do moka byłby
cokolwiek absurdalny. (może jeszcze w kamizelce, co? ;->)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Department of Redundancy Department
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2009-06-16 13:54:18
Autor: Tomek Banach
/FOTO/ Zakopałem się...
Mariusz Kruk wrote:

Poza tym wymóg kasku żeby, np. dojechać asfaltówką do moka byłby
cokolwiek absurdalny. (może jeszcze w kamizelce, co? ;->)

Doszedlem do wniosku ze wymaganiami faktycznie mozna by rozwiazac problem mlodych gniewnych. Tylko ze nalezy wymagac nie kasku a zgodnego z kodeksem osprzetu: odblaskow lampek dzwonka - takiego obciachu na swoim rowerze nie znioslby zaden prawdziwy twardziel ;)

Tomek

Data: 2009-06-16 13:58:25
Autor: bans
/FOTO/ Zakopałem się...
KuFeL pisze:

az zal ze TPN nie wpuszcza w doliny z rowerami...albo na morskie oko.

Naprawdę taką frajdę sprawia ci lawirowanie wśród całych stad ludzi?

--
bans

Data: 2009-06-16 14:10:25
Autor: KuFeL
/FOTO/ Zakopałem się...
bans pisze:
KuFeL pisze:

az zal ze TPN nie wpuszcza w doliny z rowerami...albo na morskie oko.

Naprawdę taką frajdę sprawia ci lawirowanie wśród całych stad ludzi?

ja w tatry nie jezdze w czasie kiedy sa tlumy... i nudzi mnie chodzenie do morskiego... a rowerem bym sie chetnie przejechal.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-06-16 14:46:31
Autor: bans
/FOTO/ Zakopałem się...
KuFeL pisze:

ja w tatry nie jezdze w czasie kiedy sa tlumy... i nudzi mnie chodzenie do morskiego... a rowerem bym sie chetnie przejechal.

Do Morskiego _zawsze_ są tłumy.

--
bans

Data: 2009-06-16 15:37:53
Autor: Raist
/FOTO/ Zakopałem się...
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:h184r9$orl$1mx1.internetia.pl...
Do Morskiego _zawsze_ są tłumy.

błąd :)
9 grudnia sztuk _kilka_
:)

Raist

Data: 2009-06-17 08:11:57
Autor: bans
/FOTO/ Zakopałem się...
Raist pisze:

9 grudnia sztuk _kilka_
:)

2008? Droga zamknięta z powodu remontu :)

--
bans

Data: 2009-06-17 10:48:26
Autor: Raist
/FOTO/ Zakopałem się...
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:h1a23g$p07$1mx1.internetia.pl...
Raist pisze:

9 grudnia sztuk _kilka_
:)

2008? Droga zamknięta z powodu remontu :)

2006 i 2007 :)

Raist

/FOTO/ Zakopałem się...