/FOTO/ Zamojsko

Data: 2011-05-05 22:58:40
Autor: Alfer
/FOTO/ Zamojsko
Majówka w okolicach Zamościa. Pojechałem tam niejako grzecznościowo, z rowerem "na wszelki wypadek", nie nastawiając się na jakieś fajne klimaty - ot wsie i pola. Z braku mapy kręciłem się na chybił trafił po polnych drogach (GPS rulez w takiej sytuacji, nawet jeśli nie pokazuje wszystkich dróżek). Świetna "jeżdżalność" - sporo pagórków, zero ruchu turystycznego, dość gęsta siatka dróg i dróżek więc są liczne opcje na szwendanie się. Można się przyjemnie nakręcić a niektóre bardziej strome szutrówki dawały sporo zabawy. Jedyny minus: wiejskie nieuwiązane kundelki. Dnia trzeciego już się przyzwyczaiłem, ale na pierwszej 2-godzinnej wycieczce goniło mnie kilkanaście czworonogów.

Tak czy siak kolejne miejsce godne polecenia na 2 kółka. I git!

www.alfer.pl  >>> klik! na "Zamojsko"

Zapraszam, pozdrawiam!
A.

/FOTO/ Zamojsko