/FOTO/ Zamojsko, jesiennie

Data: 2011-11-03 12:16:15
Autor: Paweł Pontek
/FOTO/ Zamojsko, jesiennie
W dniu 2011-11-02 22:03, Alfer pisze:

I znów podobne obserwacje. "Pod" Zamościem jest sporo szlaków (niektóre
przeklinałem za piach, jakiego nawet na Mazowszu nie uświadczysz). No
ładnie jest, ale sporo po lasach więc widzi się ciągle drzewa i właśnie
te piachy + momentami słabe oznakowanie wymęczyły mnie bardziej, niż
dały fun. Za to te "moje" pola, takie niby totalnie nieturystyczne, to
odlot :-) Gęsta sieć polnych dróg, widoki na kolejne pasma pagórków,
całkowicie pusto. Noo, spotyka się rolników i lokalesów, patrzą jak na
kosmitę, ale i tak cała okolica jest dla nas :)

Podobną filozofię z powodzeniem uprawiam od lat - tzn. jak najdalej od szlaków.

Tak trzymać !

W dniu 2011-11-03 10:46, Alfer_z_pracy pisze:
[...]
> miałem na myśli te rejony rolnicze, którymi tak się zachwycam pod
> kątem MTB. Tam są same wiochy, pola, czasem jakiś spożywczak (ale wcale
> nie często!), czasem remiza. Tam się nie jeździ na wypoczynek, tam się
> żyje i ciężko pracuje na roli. Dlatego też odkrycie wspomnianego ośrodka
> było dla mnie zaskoczeniem.
>
> Rozmawiam sobie z napotkanymi autochtonami, często to są "baby" (tak
> nazywam takie mocno starsze, sympatyczne panie w chustkach na głowie,
> które są żywcem wyjęte z poprzedniego stulecia), także z ludźmi w
> [...]

Takich miejsc w naszym pięknym kraju i u sąsiadów jest full. Na szczęście mało komu przychodzi do głowy aby się tam wybrać. Czasem tylko trudno wytłumaczyć napotykanym po drodze ludziom po co "gdzieś tam" jedziemy i dlaczego nie ... drogą.

PABLO

/FOTO/ Zamojsko, jesiennie