FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...

Data: 2010-09-02 22:57:26
Autor: Tomasz Pyra
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
Rafa³ SP Gil pisze:

Jak my¶licie ? Fotoradarów w tym zadupiu jest za ma³o, czy jednak da siê
opierdoliæ bud¿et ca³ej gminy samymi fotkami ?

Mo¿esz im dowaliæ finansowo i przejechaæ od znaku do znaku przepisowe 50 :)

Data: 2010-09-02 23:05:14
Autor: Cavallino
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
U¿ytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c800fb4$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
Rafa³ SP Gil pisze:

Jak my¶licie ? Fotoradarów w tym zadupiu jest za ma³o, czy jednak da siê
opierdoliæ bud¿et ca³ej gminy samymi fotkami ?

Mo¿esz im dowaliæ finansowo i przejechaæ od znaku do znaku przepisowe 50 :)

Czy kapelusznicza g³upota jest zara¼liwa?

Data: 2010-09-03 01:03:18
Autor: mw
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
On Sep 2, 11:05 pm, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
[...]
Czy kapelusznicza g³upota jest zara¼liwa?

Je¿d¿enie zgodnie z przepisami ruchu drogowego uwa¿asz za
kapelusznictwo, ciekawe jak to o Tobie ¶wiadczy.

Data: 2010-09-03 12:31:56
Autor: Artur\(m\)
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...

U¿ytkownik "mw" <michal.witkowski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:34f1777d-bab2-4f82-a24c-252f9851601fn3g2000yqb.googlegroups.com...
On Sep 2, 11:05 pm, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
[...]
Czy kapelusznicza g³upota jest zara¼liwa?

Je¿d¿enie zgodnie z przepisami ruchu drogowego uwa¿asz za
kapelusznictwo, ciekawe jak to o Tobie ¶wiadczy.

******************
Nie irytuj siê.
Po co?
 Ja go ju¿ nie mam na li¶cie i ju¿ jestem spokojny

Artur(m)

Data: 2010-09-03 21:36:17
Autor: Robert Rêdziak
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
On Fri, 3 Sep 2010 01:03:18 -0700 (PDT), mw
<michal.witkowski@gmail.com> wrote:

Je¿d¿enie zgodnie z przepisami ruchu drogowego uwa¿asz za
kapelusznictwo, ciekawe jak to o Tobie ¶wiadczy.

 A jak nazwaæ stawianie 60km/h na dwujezdniowej wielopasmówce, z
 oddzielonym ruchem pieszym i rowerowym, sygnalizacj±, w
 dzielnicy przemys³owej?

 r.
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-09-04 14:49:52
Autor: mw

<michal.witkow...@gmail.com> wrote:
> [...]

 A jak nazwaæ stawianie 60km/h na dwujezdniowej wielopasmówce, z
 oddzielonym ruchem pieszym i rowerowym, sygnalizacj±, w
Kretynizmem oczywi¶cie, ale te¿ kilka razy mia³em okazjê awaryjnie
hamowaæ bo pan kierowca, wiedz±cy lepiej jakie powinno byæ oznakowanie
poziome "wyskakiwa³" na czo³ówkê z za zakrêtu lub górki. S± te¿ drogi
szczególnie niebezpieczne, gdzie wydaje siê ¿e jest prosta po
horyzont, a jest podwójna ci±g³a, a to dla tego ¿e jest zag³êbienie
terenu, i istniej± warunki w których ca³e auto siê potrafi w nim
schowaæ.
Jest te¿ ca³kiem spora ilo¶æ dróg gdzie wydaje siê ¿e drogowcy mieli
za du¿o farby, i za du¿o znaków.
Prawd± jest to co kto¶ stwierdzi³ na grupie, po pewnym czasie ludzie
zaczynaj± ignorowaæ je, i koñczy siê to nieprzyjemn± niespodziank±, na
przyk³ad zakrêt 50km/h okazuje siê takim na którym rzeczywi¶cie
nale¿a³o zwolniæ i auto l±duje w polu,na drzewie albo na przeciwleg³ym
pasie, na ¶l±sku zw³aszcza panuje moda na ciêcie zakrêtów.

Data: 2010-09-06 14:35:47
Autor: Arek (G)
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
W dniu 2010-09-04 23:49, mw pisze:
[...]

[...]

I to jest w³a¶nie konsekwencja nadmiernego "zaostrzania" przepisów i nadmiernej kontroli w miejscach gdzie to nie jest potrzebne. Raz, ¿e kierowcy zaczynaj± ignorowaæ przepisy a dwa, "wyci±gaæ" ¶redni± to jakie¶ sensowniejszej warto¶ci. A najczê¶ciej jedno i drugie.

A.

Data: 2010-09-02 23:21:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-09-02 22:57, Tomasz Pyra pisze:
Rafa³ SP Gil pisze:

Jak my¶licie ? Fotoradarów w tym zadupiu jest za ma³o, czy jednak da siê
opierdoliæ bud¿et ca³ej gminy samymi fotkami ?

Mo¿esz im dowaliæ finansowo i przejechaæ od znaku do znaku przepisowe 50 :)

To trzeba zrobiæ bardziej ostentacyjnie - max. 10km/h po ca³ym zadupiu.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-02 23:37:53
Autor: J.F.
Rafa³ SP Gil pisze:
Mo¿esz im dowaliæ finansowo i przejechaæ od znaku do znaku przepisowe 50 :)

To trzeba zrobiæ bardziej ostentacyjnie - max. 10km/h po ca³ym zadupiu.

Jezdzic w kolko i blyskac ostrzegawczo :-)

J.

Data: 2010-09-02 23:46:18
Autor: Tomasz Pyra
Rafa³ SP Gil pisze:

[...]

Mo¿na te¿ siê wyposa¿yæ w antyradar i jeszcze ostrzegaæ innych maj±c przed oczami 500z³ wypadaj±ce z gminnej kasy za ka¿dym b³yskiem ¶wiatê³.

Data: 2010-09-03 02:40:55
Autor: Rafa³ Grzelak
Tomasz Pyra wrote:

> [...]

Mo¿na te¿ siê wyposa¿yæ w antyradar i jeszcze ostrzegaæ innych maj±c
przed oczami 500z³ wypadaj±ce z gminnej kasy za ka¿dym b³yskiem

Albo nazbierac wor mokrych, lepkich i smierdzacych smieci, zatrzymac
sie przy FR w kuble i wykorzystac smietnik zgodnie z przeznaczeniem. :)

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-03 13:13:13
Autor: kamil
Rafa³ SP Gil pisze:

[...]

Lepiej nie jazda na swiatlach daje miliony zysku lobby naftowo-jakiemustam, pomysl co zrobisz zapalajac dlugie!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-03 11:13:16
Autor: Arek (G)
[...]

Wbrew pozorom to wcale nie jest takie g³upie:) Sam znam miejscowo¶ci, gdzie przez kilkanasie/dziesi± kilometrów jest jeden ci±g³y teren zabudowany. Oczywi¶cie zabudowañ nie ma ale za to w cholerê FR. Bardzo ³atwo w którym¶ momencie straciæ orientacjê przy wyje¼dzie z miejscowo¶ci, czy ci±gle jest teren zabudowany czy ju¿ nie. W koñcu same pola dooko³a.

A.

Data: 2010-09-03 12:15:50
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2010-09-03 11:13, Arek (G) pisze:
[...]
W takich wypadkach przydaje siê nawigacja z realnymi ograniczeniami prêdko¶ci.

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2010-09-03 12:28:54
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-09-03 12:15, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

[...]

To prawda, inna sprawa, ¿e temu co podaje nawigacja te¿ nie zawsze mo¿na ufaæ.

A.

Data: 2010-09-03 21:36:27
Autor: Robert Rêdziak
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
On Fri, 03 Sep 2010 12:15:50 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK]
<wsmag@o2.pl> wrote:

W takich wypadkach przydaje siê nawigacja z realnymi ograniczeniami prêdko¶ci.

 A nie wystarczy³oby czytelne oznakowanie (np. obszar zabudowany
 móg³by byæ znakowany dodatkowo innym rodzajem/kolorem linii
 krawêdziowej) i rozs±dnie wyznaczane limity oraz granice
 obszarów?

Data: 2010-09-04 17:55:55
Autor: Budzik
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
U¿ytkownik Wojciech Smagowicz [ZIWK] wsmag@o2.pl ...

[...]

ale pytanie jest troche inne - po co tam ograniczenie predkoskosci!?

Data: 2010-09-05 11:21:34
Autor: jerzu
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
On Sat, 4 Sep 2010 17:55:55 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

ale pytanie jest troche inne - po co tam ograniczenie predkoskosci!?

"Kasa, misiu, kasa."

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-09-05 09:55:53
Autor: Budzik
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
U¿ytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl ...

ale pytanie jest troche inne - po co tam ograniczenie predkoskosci!?

"Kasa, misiu, kasa."

to jest jasne,
nie  tego dotyczylo moje pytanie.

Data: 2010-09-06 09:17:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
On 2010-09-04, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

W takich wypadkach przydaje siê nawigacja z realnymi ograniczeniami prêdko¶ci.

ale pytanie jest troche inne - po co tam ograniczenie predkoskosci!?

Jak dzisiaj donosi gazeta.pl: niektóre gminy z mandatów za przekroczenie
prêdko¶ci uzyskuj± ponad po³owê bud¿etu...

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-09-06 10:02:33
Autor: Artur\(m\)
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...

U¿ytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrni895ca.vh3.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-09-04, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Jak ³ami± przepisy to i ca³y bud¿et niech maj± i mnie nie zdziwi,.. a nawet podwójny

Data: 2010-09-06 15:36:02
Autor: Grejon
W dniu 2010-09-06 10:02, Artur(m) pisze:

Jak ³ami± przepisy to i ca³y bud¿et niech maj± i mnie nie zdziwi,.. a
nawet podwójny

Tylko, ¿e to do¶æ krótkowzroczna polityka. Co bêdzie je¶li ilo¶æ kierowców zarejestrowanych przez fotoradar drastycznie spadnie? Postawi± 30 na obszarze ca³ej wsi czy wymaluj± podwójn± ci±g³±?

W obecnej sytuacji NIE JEST interesem gminy, ¿eby kierowcy je¼dzili przepisowo...

Data: 2010-09-02 23:01:00
Autor: Czarek Daniluk
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
On 3 Wrz, 06:56, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
U¿ytkownik Tomasz Pyra hellf...@spam.spam.spam ...

> Mo¿esz im dowaliæ finansowo i przejechaæ od znaku do znaku przepisowe
> 50 :)

przez ca³a Polske?

Przez ca³± Polskê w 2-3 dni ?? :D

Pozdrawiam !!

FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...