FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...

Data: 2010-09-02 23:04:49
Autor: Cavallino
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
U¿ytkownik "Rafa³ SP Gil" <daftpunk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

A teraz do sedna. Bud¿et Bia³ego Boru to 20 milionów z³otych. Dochody z
fotoradarów w tej gminie to 7 milionów.

Na szczê¶cie maj± kiepski wydzia³ szukania klientów, bo po tym jak mi 2 lata temu fotkê wys³ali, nijak nie ustalili komu z nazwiska mo¿na by mandat wrêczyæ.
Ale jak maj± taki obrót, to mo¿e nie maj± czasu u¿eraæ siê z trudnymi przypadkami, skoro 100 mniej trudnych chêtnie zap³aci z w³asnej woli.

Data: 2010-09-02 23:06:14
Autor: Endriu
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...

Na szczê¶cie maj± kiepski wydzia³ szukania klientów, bo po tym jak mi 2 lata
temu fotkê wys³ali, nijak nie ustalili komu z nazwiska mo¿na by mandat wrêczyæ.

No a po dowodzie rejestracyjnym nie doszli ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-02 23:12:59
Autor: Cavallino
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
U¿ytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i5p3ka$d4e$1usenet.news.interia.pl...

Na szczê¶cie maj± kiepski wydzia³ szukania klientów, bo po tym jak mi 2 lata
temu fotkê wys³ali, nijak nie ustalili komu z nazwiska mo¿na by mandat wrêczyæ.

No a po dowodzie rejestracyjnym

Chyba numerze, dowodu nikt im nie dawa³.

nie doszli ?.

Nazwiska tam nie ma.

Data: 2010-09-02 23:15:49
Autor: Endriu
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
Chyba numerze, dowodu nikt im nie dawa³.

 Oczywi¶cie numerze - pardon - przejêzyczenie.

Nazwiska tam nie ma.

I nie chcieli ukaraæ w³a¶ciciela pojazdu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-02 23:21:40
Autor: Cavallino
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
U¿ytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

I nie chcieli ukaraæ w³a¶ciciela pojazdu ?.

A mo¿na mandat firmie wystawiæ?

Data: 2010-09-03 11:22:07
Autor: Aleksander
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...

A mo¿na mandat firmie wystawiæ?

Zapytaj urzêdów skarbowych :P ;)

Data: 2010-09-03 06:15:31
Autor: kogutek
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
>Chyba numerze, dowodu nikt im nie dawa³.

 Oczywi¶cie numerze - pardon - przejêzyczenie.

> Nazwiska tam nie ma.

I nie chcieli ukaraæ w³a¶ciciela pojazdu ?.

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
znasz przepis pozwalajacy ukarac idiote.

Data: 2010-09-02 23:28:08
Autor: TomekM
Cavallino pisze:
[...]

na adres pizzeri wys³ali?

Data: 2010-09-02 23:36:46
Autor: Cavallino
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...
U¿ytkownik "TomekM" <tomekm@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

na adres pizzeri wys³ali?

Tomu¶ Bartkowiak znowu dzisiaj lekarstw nie wzi±³?

FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...