FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...

Data: 2010-09-05 13:37:37
Autor: Marcin N
FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...

U¿ytkownik "Rafa³ SP Gil" <daftpunk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5p275$2sd$1@inews.gazeta.pl...
Ostatnio w  efekcie uniesienia nawrzuca³em kurwami stra¿y miejskiej w Bia³ym
Borze na pomorzu, gdzie to te kurwy w dupê  kopane regularnie stawiaj±
¶mietnik 5/10 metrów przed wylotem z zabudowanego (gdzie ten zabudowany
powinien koñczyæ siê  IMHO troszkê wcze¶niej).

W³±czam dzi¶ TVP INFO, a tam misie z okienka, znaczy siê pos³owie SLD zwo³ali
se przed kamerami randewó, i pieprz± o fotoradarach ... o ile ich pieprzenie
mnie nie podnieci³o, bo nie wierzê ju¿ w lewicê, tak owe misie tak samo
wypunktowa³y Bia³y Bór.

Jest droga poprawy sytuacji.

Tablice z terenem zabudowanym nie mog± stan±æ ot tak - w polu.

S± konkretne przepisy, które o tym stanowi±. Nie mo¿na oznaczenia "obszar zabudowany" stawiaæ w polu. Obszar taki powinien koñczyæ siê od razu za zabudowaniami. Nie mam teraz pod rêk± tych przepisów, ale wiem, ¿e niedawno je czyta³em. By³a to albo obecna ustawa PoRD albo jej projekt obecnie procedowany w Sejmie. Byæ mo¿e wystarczy wykazaæ lokalnej policji, ¿e znaki stoj± niezgodnie z prawem - i sytuacja ulegnie zmianie.

FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia³ym Borze ...