FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJĘ brawo nareszcie POjeby posraja sie!

Data: 2010-11-18 02:17:18
Autor: muto2100
FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJĘ brawo nareszcie POjeby posraja sie!
Data: 2010-11-18 11:39:57
Autor: Lorn
FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJĘ bra wo nareszcie POjeby posraja sie!
Ze śmiechu ;-P

Data: 2010-11-18 02:56:08
Autor: muto2100
FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJĘ brawo nareszcie POjeby posraja sie!
On 18 Lis, 11:39, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Ze śmiechu ;-P

no   to   zobatrzymy      wkrotce     kto   bedzie    sral   ze
smiechu   czy   ze   strachu!    Zarty   sie      skonczyly!
Osobiscie     uwazam     ze   lewacka
UE      nigdy      by     niechciala     nam   pomoc     w
wyjasnieniu      tej  tragedi-  a   taki   wypadek      byl  im
raczej   na     reke    i   to   minimum
tego      co   mogli  zrobic    w  zamysle!

Data: 2010-11-18 12:05:59
Autor: bolek
FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJĘ brawo nareszcie POjeby posraja sie!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ic2vpu$vun$1news.onet.pl...
Ze śmiechu ;-P

--
No pewnie. Tylko idiota może myśleć, że w USA ktoś kiwnie palcem.
Już oni Putinowi na pewno nie wejdą w paradę.

bolek

A Fotygę i Maciarewicza powinni odesłać w kaftanach bezpieczeństwa.

Data: 2010-11-18 12:33:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ce50898$0$21010$65785112news.neostrada.pl...

[...]

CIA - to taka agencja usługowa - ktokolwiek się do niej zgłosi, to oni natychmiast przekazują skrzętnie zbieranie informacje wywiadowcze. Nie rozśmieszaj mnie.

satelita nie robi zdjęć, gdy przelatując nad wybranym terenem zauważy gęste chmury lub mgłę. Jak mówi profesor Stanisław Białousz z Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej, satelity w takiej sytuacji przestają robić zdjęcia, bo i tak nic nie widać. Są tak zaprogramowane.

Data: 2010-11-18 13:16:07
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4ce50f3c$1news.home.net.pl...

[...]

CIA robi to co jest w ineresi USA.
Nie rozśmieszaj mnie

bolek

Data: 2010-11-18 13:30:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ce51908$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No właśnie! A w interesie USA jest oficjalne przyznawanie się, że CIA podsłuchuje rozmowy telefoniczne przeprowadzane przez telefon satelitarny z samolotu lecącego na obszarze Rosji?
Uchachałem się po pachy!

Data: 2010-11-18 14:14:13
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4ce51c9d$1news.home.net.pl...

[...]

To tym bardziej nie kiwną palcem.
A o podsłuchiwaniu telefonów dawno wszyscy wiedzą.
No przecież w USA na tych Fotygów i Maciarewiczów będą patrzyć
jak na idiotów. A może poproszą o azyl polityczny ?
To by był numer !

bolek

Data: 2010-11-18 15:56:24
Autor: jadrys
[...]

Na 99% ruskie lotniska wojskowe są pod obserwacją CIA, przez 24 godziny na dobę. Przy odrobinie dobrej woli mogliby udostępnić choćby dane dotyczące komunikatów między wieżą a pilotem prezydenckiego TU-154. Ale on nie maja dobrej woli w stosunku do swojego niewolnika spełniającego zachcianki pana na każde skinięcie. - Jestesmy dla nich tylko tanim mięsem armatnim.

Data: 2010-11-18 16:43:52
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic3esv$pj8$1news.onet.pl...
[...]

Masz pretensje, że niepoważnie traktują kretynów typu Fotygi i Macierewicza?

--
stevep

Data: 2010-11-18 22:45:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 16:43, cirrus pisze:
[...]

Niepoważnie traktują Polskę i Polaków.. Wszystkich Polaków. Ostatni z którym się liczyli to był Gen. Jaruzelski.

Data: 2010-11-18 15:55:57
Autor: magdaverakosiorek
On Nov 18, 3:45 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-11-18 16:43, cirrus pisze:

> U ytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisa w wiadomo ci

> Masz pretensje, e niepowa nie traktuj kretyn w typu Fotygi i
> Macierewicza?

Niepowa nie traktuj Polsk i Polak w.. Wszystkich Polak w. Ostatni z
kt rym si liczyli to by Gen. Jaruzelski.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Zoska twierdzi ze amerykanie to taki narod co to palcem nie rusza jak
nie widza w czyms interesu.
Glupia nie wie jak bardzo kochaja naszego s.p. pana Prezydenta Lecha
Kaczynskiego.
Najlepszy dowod ze p. Fotyga i p. Macierewicz odniesli taki sukces.
magdavera

Data: 2010-11-20 21:31:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-19 00:55, magdaverakosiorek pisze:

[...]

Mądra ta twoja koleżanka - Zośka.

Data: 2010-11-19 17:40:46
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic46pc$jb9$2news.onet.pl...
[...]

Bardziej niż z Breżniewem?

--
stevep

Data: 2010-11-20 21:31:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-19 17:40, cirrus pisze:
Niepoważnie traktują Polskę i Polaków.. Wszystkich Polaków. Ostatni z którym się liczyli to był Gen. Jaruzelski.

Bardziej niż z Breżniewem?

Nie, nie bardziej.

Data: 2010-11-18 17:39:08
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Czy ty jesteś idiotą, czy grasz takiego?
Dobra wola u Amerykanów?
Przypomnij sobie - gdy zdrajca Kukliński podał im dane o planowanym stanie wojennym, to też okazali dobrą wolę? Powiadomili Polaków?
Czy ty nie rozumiesz, że ta szopka z komisją międzynarodową jest tylko i wyłącznie szopką, którą pogrywa Kaczyński?
Jeśli tego nie rozumiesz, to nie zabieraj głosu w sprawie, w której nie masz pojęcia!

Data: 2010-11-18 22:44:11
Autor: jadrys
[...]

To ty chyba pozujesz na imbecyla, wierząc że zdrada Ryszarda "K". polegała na przekazaniu jankesom planów wprowadzenia stanu wojennego. Ta sprzedajna q**wa przehandlowała plany obronne naszego kraju. Jankesom cały ten stan wojenny wisiał, złamanego centa by nie zapłacili za informacje o nim tej gnidzie.

Nie rozumiem.. I pozwolisz że ja zapytam ciebie - sadzisz że  J. Kaczyńskiemu nie zależny na wyjaśnieniu okoliczności śmierci brata?

Data: 2010-11-19 10:03:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ic46p9$jb9$1news.onet.pl...

[...]

Jarkacz nie dopuszcza do siebie myśli, że winnym katastrofy jest brat. Przecież już w rozmowie z Sikorskim stwierdził, że to "wyście" go zabili.
Przecież w argumentach picowskich nie ma śladu możliwości, że powodem katastrofy był błąd pilota.

Data: 2010-11-20 21:30:45
Autor: jadrys
[...]

Dotychczasowe działania kacapów i naszego rządu pozwalają wyciągać takie wnioski.

Data: 2010-11-18 13:52:31
Autor: cyc
FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJE brawo nareszcie POjeby posraja sie!
..............cieciowi w jednym z biur zapomnianego kongersmena !. Oczywiscie po uprzednim parodniowym wyczekiwaniu przed wejsciem do tego biura .

cyc

Data: 2010-11-18 14:02:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ic37ij$tdp$1news.onet.pl...
.............cieciowi w jednym z biur zapomnianego kongersmena !. Oczywiscie po uprzednim parodniowym wyczekiwaniu przed wejsciem do tego biura .

Nie nalatuj tak bardzo na nich. Dopięli swego. Wykonali polecenie partyjne. Wprawdzie ich działalność nic nie zmieni, ale wiadomość poszła w ruch, a głupi naród wszystko kupi (jak mawia poseł Kurski).
Zadyma uruchomona, rozmywanie odpowiedialności za katastrofę trwa. A przecież o to PiS-owi chodzi.

Data: 2010-11-18 14:13:27
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4ce5241c$1news.home.net.pl...

[...]

Ameryka to srednio rzecz biorac narod glupi i we wszystko uwierzy . Dowodow az nadto , ze przypomne tylko o calych miastach wierzacych w to , ze swiat istnieje ledwie 5 000 lat . U nas wierzy w to tylko stary Giertych .
Skoro sa tak glupi to nalezy sie bac tego rodzaju wypraw jakie dopuscila sie Fatygowa i naczelny psychopata PiS-u . Ameryka ma to do siebie , ze kazda glupota jest dlA NIEJ O TYLE WAZNA O ILE MA SPOLECZNE WSPARCIE  i ze rzady realizowac sa w stanie kazdy postulat byle mogl utrzymac go przy wladzy . Biorac pod uwage ich historyczna a wrecz obsesyjna niechce do Rosji i wszystkich tych , ktorzy z nia wspolpracuja , takie macierewiczowskie eskapady moga miec dramatyczny dla nas skutek , tymbardziej , ze napewno bedzie to wykorzystane przez liczne , niechcetne nam , Polsce sily !.
Tu widzie nieodpowiedziualnosc PiS-i i Kaczynskiego bo az takim glupcem nie jest aby nie zdawac sobie z powyzszego spray . Macierewicz to pospolity durem , psychopata i liczenie na jego rozsadek to nadmiar optymizmu .

cyc

Data: 2010-11-18 14:23:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ic38pq$2cv$1news.onet.pl...
[...]

Pisząc o głupim narodzie wg. Kurskiego miałem ma myśli Polaków, a nie Amerykanów.
Przeceniasz tę eskapadę. Przecież nie chodzi o dym w Ameryce, tylko w Polsce.
Kogo w Ameryce interesuje, że do biura poselskiego (kongresmena) zgłosi się ktoś z Polski i poskarży się na Ruskich. Nikogo. Takich petentów jest na pęczki codziennie.
To tak jak w Polsce - do biur poselskich przychodzi masa ludzi i to interesuje tylko tych ludzi.
Ponoć King złożył jakąś petycję kilka miesięcy temu - jest jakiś efekt?

Data: 2010-11-18 14:55:48
Autor: cyc
FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJE brawo nareszcie POjeby posraja sie!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości

.....<

[...]

Ameryki i swiata tak dlugo nie interesuja tego rodzaju "spektakle " , jak dlugo nie stana sie wygodne dla tych , ktorzy np. lansuja Polske jak kraj antysemitow i ten , ktoryu nie chce "oddac  zydowska wlasnosc " . Ci ostatni maja jednak w rekach wszystkie najwazniejsze  media i
kazdej bzdurze sa w stanie nadac range najwazniejszej wiadomosci roku !.

cyc

Data: 2010-11-18 14:08:48
Autor: Dobrodziej
[...]

Znajomy z Jacykowa napisał mi, że polonusy nabijają się z Antka ile wlezie! W prasie są rysunki przedstawiające go jako coś w rodzaju parobka wiszącego u klamki drzwi dworu. Jaja jak maliny!

d.

Data: 2010-11-18 14:14:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4ce52557$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To niech poda linki. Ja też chcę się ponabijać. Na słowo nie daję wiary.

Data: 2010-11-18 14:42:14
Autor: cytryna
FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJÊ brawo nareszcie POjeby posraja sie!
Nieodmiennie ci sami agenci wpływu sączą jad nienawiści. Dla jednego palanta mord na 96 członkach polskiej elity polityczno-wojskowej do powód do popękania PO ze śmiechu. Los jest sprawiedliwy, a śmietnik tuż, tuż.

--

FOTYGA I MACIEREWICZ PRZEKAZALI PETYCJĘ brawo nareszcie POjeby posraja sie!