FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI

Data: 2010-08-25 09:58:55
Autor: Bogdan Idzikowski
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
Anna Fotyga podała się do dymisji. To reakcja na słowa Bronisława Komorowskiego nt. polityki wobec Gruzji.

Była minister spraw zagranicznych Anna Fotyga podała się do dymisji ze stanowiska w Międzynarodowej Organizacji Pracy. To protest wobec ostatnich wypowiedzi prezydenta Bronisława Komorowskiego nt. polityki ws. Gruzji. Prezydent w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" przyznał m.in., że Gruzja nie będzie mogła liczyć na niego "aż tak jak na Lecha Kaczyńskiego". Była minister spraw zagranicznych podkreśla, że nie mogła podjąć innej decyzji, bo jej opinia ws. geopolityki jest odmienna i "nie jest w stanie reprezentować tak zdefiniowanego stanowiska na arenie międzynarodowej".

Anna Fotyga o swojej decyzji poinformowała w zeszłym tygodniu w piśmie do ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego. Sprawę ujawnia "Gazeta Wyborcza".

http://niezalezna.pl/article/show/id/38170

Przyznam, że nie wiem, o co tej pani chodzi? To Sikorski załatwił jej fuchę w MOP.
Czy u niej pod deklem wszystko w porządku?

Data: 2010-08-25 10:11:39
Autor: Hans Kloss
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Przyznam, że nie wiem, o co tej pani chodzi?
Takie czasy nastaly, ze jak ktos zachowa sie zgodnie z elementarnymi zasadami przyzwoitosci, to swolocz nie rozumie o co chodzi. Typowe dla tzw. "elektoratu" platfonsow
J-23

Data: 2010-08-25 12:14:10
Autor: raff

Przyznam, Ĺźe nie wiem, o co tej pani chodzi?

Ten kraj schodzi na psy.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-25 12:21:38
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i52q8r$i47$1inews.gazeta.pl...
[...]

Patrzcie, hasniątko się wybudziło! Wylazło z barłogu. Cała "śmietanka" katopisowych oszołomów w komplecie!

--

Zahir

Pozwólmy prezesowi PiS zostać prezydentem! Jeżeli nie spełnią się jego marzenia grupowi wielbiciele PiS będą ciągle zalewać psp fekaliami!

Data: 2010-08-25 12:31:15
Autor: PaPi
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
Przyznam, że nie wiem, o co tej pani chodzi?
Takie czasy nastaly, ze jak ktos zachowa sie zgodnie z elementarnymi
zasadami przyzwoitosci,

Problem polega na tym, ze Pani Fotyga pracowala w "Miedzynarodowej Organizacji Pracy" a podala sie do dymisji po wypowiedziach Prezydenta Komorowskiego.
Wyjasnij prosze, co ma wspolnego miejsce pracy Pani Fotygi - tj. Miedzynarodowa Organizacja Pracy z urzedem prezydenta ?

Data: 2010-08-25 10:58:50
Autor: Hans Kloss
PaPi <1@2.3> napisał(a):
Wyjasnij prosze, co ma wspolnego miejsce pracy Pani Fotygi - tj. Miedzynarodowa Organizacja Pracy z urzedem prezydenta ?

A prosze bardzo. Tlumacze wylacznie platfonsom rzecz jasna, normalnych grupowiczow prosze o wyrozumialosc.
Pani Fotyga pracujac w MOP reprezentowalaPolske a wiec posrednio i jej wladze. Gdy uznala ze dalsze reprezentowanie owych wladz stoi w sprzecznosci z jej sumieniem i pogladami podala sie do dymisji. Elementarne, az glupio ze niektorym trzeba to wyjasniac
J-23

Data: 2010-08-25 13:05:19
Autor: PaPi
[...]

A gdy Pani Fotyga bedzie pracowala na kasie w Biedronce, to tez przeciez Polske na tej kasie bedzie reprezentowala.
Bedzie polska reprezentantka na kasie w portugalskiej firmie.
Prawda ?
Moze powinna pomyslec nad samospaleniem ?

Data: 2010-08-25 04:16:53
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 25, 1:05 pm, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

Polske na tej kasie bedzie reprezentowala.
Bedzie polska reprezentantka na kasie w portugalskiej firmie.

g. prawda.
bedzie reprezentowala biedronke.
do reprezentowania Polski sa premierzy, prezydenci, ambasadorowie.
Nawet glupi prezydent warszawy nie reprezentuje Polski.

Moze powinna pomyslec nad samospaleniem ?

Data: 2010-08-25 14:05:10
Autor: Zahir

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:50ea32da-39e6-4222-8201-bdcd03bc8bfax25g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

do reprezentowania Polski sa premierzy, prezydenci, ambasadorowie.
Nawet glupi prezydent warszawy nie reprezentuje Polski.

Kto wg ciebie zasługuje na określenie: mądry? Oczywiście oprócz prezesa PiS. Możesz wymienić po dwa nazwiska np. z PO i SLD.

--

Zahir

Data: 2010-08-25 06:22:58
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 25, 2:05 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:50ea32da-39e6-4222-8201-bdcd03bc8bfax25g2000yqj.googlegroups.com....

> [...]

Kto wg ciebie zasługuje na określenie: mądry? Oczywiście oprócz prezesa PiS.
Możesz wymienić po dwa nazwiska np. z PO i SLD.

nigdy nigdzie nie napisalem, ze uwazam ktoregokolwiek z kaczynskich za
"madrego" (chociaz ich bardzo szanuje!)
sld: Ciborowska (ale ona juz do LiD nie nalezy i nie jest poslanka),
Iwinski, Olejniczak, Kalisz (swinia!)
PO: Gorczyca (szkoda, ze go w TV nie pokazuja, bardzo madry czlowiek),
Mężydło (wczesniej PiS teraz PO)
PSL: Klopotek, żelichowski.
PiS: Babalski - moglby byc smialo premierem! (ale nie bedzie...)

Pewnie nie znasz wielu z tych nazwisk...bo nie pokazuja ich w
rezimowych TV i GWnie...

Data: 2010-08-25 11:23:42
Autor: Hans Kloss
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
PaPi <1@2.3> napisał(a):
Prawda ?

Nieprawda nieszczesny. No chyba ze ja do tej pracy oddeleguja wladze RP i bedzie w owej biedronce ich oficjalnym przedstawicielem.
Ja wiem zescie platfonsy sa slabi na umysle ale ze do tego stopnia tom sie nie spodziewal
J-23

Data: 2010-08-25 13:55:23
Autor: PaPi
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
Nieprawda nieszczesny. No chyba ze ja do tej pracy oddeleguja wladze RP

Do pracy w MOP oddelegowal Pania Fotyge Prezydent Komorowski ?

Data: 2010-08-25 16:06:39
Autor: Hans Kloss
PaPi <1@2.3> napisał(a):
Do pracy w MOP oddelegowal Pania Fotyge Prezydent Komorowski ?

Wladze RP, ktorych najwyzszym (uwaga dla platfonsow- NIE DOSLOWNIE!) przedstawicielem  jest obecnie niejaki  komoruski.
Czy pelobandzie kibicuja wylacznie CKM-y?
J-23

Data: 2010-08-25 14:03:34
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i52t1a$r9f$1inews.gazeta.pl...
PaPi <1@2.3> napisał(a):

[...]

Poddała się do dymisi i koniec. Powody zna tylko ona. Wciskanie kitu, że to przez Bronka i Donka na kilometr śmierdzi poleceniem prezesa PiS.

--

Zahir

Data: 2010-08-25 12:41:25
Autor: Zahir

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c74f0f5$1news.home.net.pl...
[...]

Nic. Prezes PiS jej kazał! Chcą pokazać jak cierpią przez to, że to Komorowski, a nie prezes PiS został prezydentem. Cały naród powinien popaść w minimum tygodniową żałobę!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 12:38:46
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

W dalszym cięgu nikt nic nie wyjaśnił. Proszę o wyjaśnienie. O jaką przyzwoitość chodzi? Podejrzewam, że wy też nie wiecie.

Data: 2010-08-25 10:11:43
Autor: u2
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
Przyznam, że nie wiem, o co tej pani chodzi? To Sikorski załatwił jej
fuchę w MOP.
Czy u niej pod deklem wszystko w porządku?

Nie każdy dba o ciepłe posadki od kolesiów z pełobandy.

Data: 2010-08-25 10:14:48
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c74cd43$1news.home.net.pl...
[...]

Widocznie słowo "honor" i racja stanu ważą więcej niż stołek.
Ps. Zdaje się że Drzewiecki wraca? Szykują mu ponoć ciepłą posadkę... Dla przypomnienia - to ten, co warował przed Sobiesiakiem i publicznie obsrywał za granicą Polskę.
Tomek

Data: 2010-08-25 10:48:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i52jtq$rkr$1news.ett.com.ua...

[...]

A kto to Sobiesiak? Jakiś ważny człowiek?

Data: 2010-08-25 11:00:45
Autor: jadrys
[...]

Przełożony twoich idoli z PO. To oni przed nim stawali na baczność i składali raporty o wykonaniu zadań.

Data: 2010-08-25 11:06:05
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]

Jakieś bliższe dane?

Data: 2010-08-25 11:09:09
Autor: jadrys
[...]

Trzeba baczniej obserwować to co się dzieje w naszej polityce. W swoim czasie było głośno o p. S., i o jego wpływach w PO.

Data: 2010-08-25 11:13:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i52mk0$psm$1news.onet.pl...

[...]

Jeśli piszesz po nazwisku, to musisz wiedzieć coś o człowieku. Jeśli nic nie wiesz, to insynuujesz, co w zasadzie jest podstawową bronią pisiaków.

Data: 2010-08-25 11:18:09
Autor: Tomek
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI

Jeśli piszesz po nazwisku, to musisz wiedzieć coś o człowieku. Jeśli nic nie wiesz, to insynuujesz, co w zasadzie jest podstawową bronią pisiaków.

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Poczytaj stenogramy rozmów Sobiesiaka z Drzewieckim. Pełno tego w sieci...
Podobno D. załatwiał dopłaty na znicze na grób mamy na cmentarzu...
T.

Data: 2010-08-25 12:36:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i52nkj$tal$1news.ett.com.ua...

[...]

Podobno ja mam słonia w karafce....
Może jednak wybierzesz się do Zieleńca. Tam ludzie powiedzą ci kim jest Sobiesiak.

Data: 2010-08-25 11:25:40
Autor: u2
[...]

No Jadryś, awansowałeś na pisiaka. Zaraz ciebie mianuje B.Idziu na mohera :)

Data: 2010-08-26 09:24:19
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-25 11:25, u2 pisze:
[...]

Bogdan każdego usera piszącego na psp  o faktach nazywa "pisiakiem".

Data: 2010-08-25 12:08:40
Autor: Neko
[...]

Tylko idiota zaprzecza faktom, bogus.

Data: 2010-08-25 12:20:21
Autor: Zahir

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i52q4f$4lc$1news.onet.pl...
[...]

Właśnie! Miałem o tobie lepsze mniemanie, koleś.

Data: 2010-08-26 09:24:35
Autor: jadrys
[...]

Jasne że wiem. I nie jestem żadnym "pisiakiem", jestem tylko skromnym poszukiwaczen i krzewicielem prawdy.

Data: 2010-08-25 20:59:17
Autor: ~heÂŽsk~
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
On Wed, 25 Aug 2010 09:58:55 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 litosci. czy ci pisowcy naprawde juz poglupieli?  niebawem beda poddawac sie do dymisji przy okazji  kazdego bezglosnego pierdniecia pana hrabiego. --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI