FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI

Data: 2010-08-25 10:11:39
Autor: Hans Kloss
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Przyznam, że nie wiem, o co tej pani chodzi?
Takie czasy nastaly, ze jak ktos zachowa sie zgodnie z elementarnymi zasadami przyzwoitosci, to swolocz nie rozumie o co chodzi. Typowe dla tzw. "elektoratu" platfonsow
J-23

Data: 2010-08-25 12:14:10
Autor: raff

Przyznam, Ĺźe nie wiem, o co tej pani chodzi?

Ten kraj schodzi na psy.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-25 12:21:38
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i52q8r$i47$1inews.gazeta.pl...
[...]

Patrzcie, hasniątko się wybudziło! Wylazło z barłogu. Cała "śmietanka" katopisowych oszołomów w komplecie!

--

Zahir

Pozwólmy prezesowi PiS zostać prezydentem! Jeżeli nie spełnią się jego marzenia grupowi wielbiciele PiS będą ciągle zalewać psp fekaliami!

Data: 2010-08-25 12:31:15
Autor: PaPi
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
Przyznam, że nie wiem, o co tej pani chodzi?
Takie czasy nastaly, ze jak ktos zachowa sie zgodnie z elementarnymi
zasadami przyzwoitosci,

Problem polega na tym, ze Pani Fotyga pracowala w "Miedzynarodowej Organizacji Pracy" a podala sie do dymisji po wypowiedziach Prezydenta Komorowskiego.
Wyjasnij prosze, co ma wspolnego miejsce pracy Pani Fotygi - tj. Miedzynarodowa Organizacja Pracy z urzedem prezydenta ?

Data: 2010-08-25 10:58:50
Autor: Hans Kloss
PaPi <1@2.3> napisał(a):
Wyjasnij prosze, co ma wspolnego miejsce pracy Pani Fotygi - tj. Miedzynarodowa Organizacja Pracy z urzedem prezydenta ?

A prosze bardzo. Tlumacze wylacznie platfonsom rzecz jasna, normalnych grupowiczow prosze o wyrozumialosc.
Pani Fotyga pracujac w MOP reprezentowalaPolske a wiec posrednio i jej wladze. Gdy uznala ze dalsze reprezentowanie owych wladz stoi w sprzecznosci z jej sumieniem i pogladami podala sie do dymisji. Elementarne, az glupio ze niektorym trzeba to wyjasniac
J-23

Data: 2010-08-25 13:05:19
Autor: PaPi
[...]

A gdy Pani Fotyga bedzie pracowala na kasie w Biedronce, to tez przeciez Polske na tej kasie bedzie reprezentowala.
Bedzie polska reprezentantka na kasie w portugalskiej firmie.
Prawda ?
Moze powinna pomyslec nad samospaleniem ?

Data: 2010-08-25 04:16:53
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 25, 1:05 pm, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

Polske na tej kasie bedzie reprezentowala.
Bedzie polska reprezentantka na kasie w portugalskiej firmie.

g. prawda.
bedzie reprezentowala biedronke.
do reprezentowania Polski sa premierzy, prezydenci, ambasadorowie.
Nawet glupi prezydent warszawy nie reprezentuje Polski.

Moze powinna pomyslec nad samospaleniem ?

Data: 2010-08-25 14:05:10
Autor: Zahir

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:50ea32da-39e6-4222-8201-bdcd03bc8bfax25g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

do reprezentowania Polski sa premierzy, prezydenci, ambasadorowie.
Nawet glupi prezydent warszawy nie reprezentuje Polski.

Kto wg ciebie zasługuje na określenie: mądry? Oczywiście oprócz prezesa PiS. Możesz wymienić po dwa nazwiska np. z PO i SLD.

--

Zahir

Data: 2010-08-25 06:22:58
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 25, 2:05 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:50ea32da-39e6-4222-8201-bdcd03bc8bfax25g2000yqj.googlegroups.com....

> [...]

Kto wg ciebie zasługuje na określenie: mądry? Oczywiście oprócz prezesa PiS.
Możesz wymienić po dwa nazwiska np. z PO i SLD.

nigdy nigdzie nie napisalem, ze uwazam ktoregokolwiek z kaczynskich za
"madrego" (chociaz ich bardzo szanuje!)
sld: Ciborowska (ale ona juz do LiD nie nalezy i nie jest poslanka),
Iwinski, Olejniczak, Kalisz (swinia!)
PO: Gorczyca (szkoda, ze go w TV nie pokazuja, bardzo madry czlowiek),
Mężydło (wczesniej PiS teraz PO)
PSL: Klopotek, żelichowski.
PiS: Babalski - moglby byc smialo premierem! (ale nie bedzie...)

Pewnie nie znasz wielu z tych nazwisk...bo nie pokazuja ich w
rezimowych TV i GWnie...

Data: 2010-08-25 11:23:42
Autor: Hans Kloss
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
PaPi <1@2.3> napisał(a):
Prawda ?

Nieprawda nieszczesny. No chyba ze ja do tej pracy oddeleguja wladze RP i bedzie w owej biedronce ich oficjalnym przedstawicielem.
Ja wiem zescie platfonsy sa slabi na umysle ale ze do tego stopnia tom sie nie spodziewal
J-23

Data: 2010-08-25 13:55:23
Autor: PaPi
FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI
Nieprawda nieszczesny. No chyba ze ja do tej pracy oddeleguja wladze RP

Do pracy w MOP oddelegowal Pania Fotyge Prezydent Komorowski ?

Data: 2010-08-25 16:06:39
Autor: Hans Kloss
PaPi <1@2.3> napisał(a):
Do pracy w MOP oddelegowal Pania Fotyge Prezydent Komorowski ?

Wladze RP, ktorych najwyzszym (uwaga dla platfonsow- NIE DOSLOWNIE!) przedstawicielem  jest obecnie niejaki  komoruski.
Czy pelobandzie kibicuja wylacznie CKM-y?
J-23

Data: 2010-08-25 14:03:34
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i52t1a$r9f$1inews.gazeta.pl...
PaPi <1@2.3> napisał(a):

[...]

Poddała się do dymisi i koniec. Powody zna tylko ona. Wciskanie kitu, że to przez Bronka i Donka na kilometr śmierdzi poleceniem prezesa PiS.

--

Zahir

Data: 2010-08-25 12:41:25
Autor: Zahir

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c74f0f5$1news.home.net.pl...
[...]

Nic. Prezes PiS jej kazał! Chcą pokazać jak cierpią przez to, że to Komorowski, a nie prezes PiS został prezydentem. Cały naród powinien popaść w minimum tygodniową żałobę!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 12:38:46
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

W dalszym cięgu nikt nic nie wyjaśnił. Proszę o wyjaśnienie. O jaką przyzwoitość chodzi? Podejrzewam, że wy też nie wiecie.

FOTYGA PODAŁA SIĘ DO DYMISJI