FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała

Data: 2013-10-19 05:30:18
Autor: Andrzej eM
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Witajcie!
Dostali¶my z małżonk± niedawno zdjęcie od fotografów miejskich. Usługa została wykonana beznadziejnie - zdjęcie ciemne, od tyłu, tablica ledwo się załapała. Na pierwszy rzut oka k±t zdjęcia również budzi w±tpliwo¶ci
Zdjęcie włożylismy oczywi¶cie do albumu, ale gdyby kto¶ chciał zobaczyć jest tu:
https://docs.google.com/file/d/0B0_BZq_vLQ68LUhuTG9jMHNRTEE/edit?usp=sharing
Niektóre rzeczy wykropkowałem, tablica jest czytelna, niewiele więcej widać na tym zdjęciu.
Niestety nie bardzo wiemy, kto siedział za kółkiem, a fotografowie bardzo s± ciekawi. Czy wystatrczy im napisać, że na podstawie odpowiedniego paragrafu odmawiamy wskazania kieruj±cego, czy co¶ innego można?

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2013-10-19 05:57:37
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 19 paĽdziernika 2013 14:30:18 UTC+2 użytkownik Andrzej eM napisał:
[...]

Oczywi¶cie że wiesz kto prowadził tylko w chuja chcesz zagrać. Ale nie pomy¶l sobie że Cie ganie za to. Dok±d jest takie prawo ze daje możliwo¶ć grania w chuja to trzeba z tego korzystać. Im więcej osób tak będzie robiło tym szybciej zmieni± prawo na takie co nie pozwoli grać w chuja.

Data: 2013-10-19 20:18:29
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-19 14:57, kogutek444@gmail.com pisze:
 Im więcej osób
tak będzie robiło tym szybciej zmieni± prawo na takie co nie pozwoli
grać w chuja.

Już nad tym usilnie pracuj±.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-19 14:49:24
Autor: Kapibara
Dnia Sat, 19 Oct 2013 05:30:18 -0700 (PDT), Andrzej eM napisał(a):

[...]

W Kałęczynie stoi fotoradar stacjonarny, a foto dostałe¶ zapewne od Straży
Miejskiej Grodzisk Mazowiecki. S± w±tpliwo¶ci co do prawa korzystania przez
straże z fotoradarów stacjonarnych. Tego tropu możesz się złapać. :)

Data: 2013-10-19 14:58:20
Autor: Czesław Wi¶niak
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Możesz im napisac żeby cie pocałowali w 4 litery.

Data: 2013-10-19 06:03:32
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 19 paĽdziernika 2013 14:58:20 UTC+2 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:
Możesz im napisac żeby cie pocałowali w 4 litery.

No wła¶nie nie może. Wykroczenie zostało zarejestrowane.

Data: 2013-10-19 17:15:25
Autor: J.F.
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia Sat, 19 Oct 2013 06:03:32 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
W dniu sobota, 19 paĽdziernika 2013 14:58:20 UTC+2 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:
Możesz im napisac żeby cie pocałowali w 4 litery.

No wła¶nie nie może. Wykroczenie zostało zarejestrowane.

Zawsze mozna odpisac ze nie mialo prawa byc zarejestrowane, bo ustawa
nie daje SM prawa.
I niech uzasadniaja ze tym typem wolno im sie poslugiwac :-)

J.

Data: 2013-10-19 12:46:29
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 19 paĽdziernika 2013 17:15:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sat, 19 Oct 2013 06:03:32 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com > W dniu sobota, 19 paĽdziernika 2013 14:58:20 UTC+2 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:

Zawsze mozna odpisac ze nie mialo prawa byc zarejestrowane, bo ustawa

nie daje SM prawa.

I niech uzasadniaja ze tym typem wolno im sie poslugiwac :-)

J.

Możesz zrobić rejestrację wykroczenia kamer± w telefonie i może takie nagranie stanowić dowód w s±dzie, Tak że nie pierdol że strasznicy nie maj± prawa rejestrować wykroczeń. Co najwyżej maj± w przypadku pewnych zarejestrowanych wykroczeń ograniczone możliwo¶ci ukarania. W takiej sytuacji maj± obowi±zek przekazać materiał instytucji której wolno użyć w wiadomym celu zarejestrowanych zdarzeń.

Data: 2013-10-20 00:04:15
Autor: J.F.
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia Sat, 19 Oct 2013 12:46:29 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]

Skoro ustawa wymienia do czego maja prawo, i cos tam nie jest
wymienione, to widac nie maja :-)

Co najwyżej maj± w
przypadku pewnych zarejestrowanych wykroczeń ograniczone możliwo¶ci
ukarania.

Np zadne, bo nie sa do karania uprawnieni :-)

W takiej sytuacji maj± obowi±zek przekazać materiał
instytucji której wolno użyć w wiadomym celu zarejestrowanych
zdarzeń.

A to patrz wyzej :-)

J.

Data: 2013-10-19 15:48:12
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 20 paĽdziernika 2013 00:04:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

> W takiej sytuacji maj± obowi±zek przekazać materiał

> instytucji której wolno użyć w wiadomym celu zarejestrowanych

A to patrz wyzej :-)

J.

Każdy ma prawo rejestrować wykroczenia. ja też. Mogę sobie kupić fotoradar i niech cyka. Ale mnie nie wolno nikogo ukarać mandatem. Jak przekażę materiały policji to oni  w takiej sytuacji też nie mog± ukarać. Ale maj± w zakresie obowi±zków zrobić papierologię i przekazać sprawę do prokuratora a on dalej do s±du. To jak ja mogę to strasz też nie tylko może ale jak ma zarejestrowane wykroczenie to musi.. Jak się okazało ze strasz nie może i czę¶ć działań była niezgodna z prawem to znasz kogo¶ komu oddali kasę? Ja nie znam. Za to złotousty pan Telewizor powiedział że w tym temacie nie ważne ze straszakom nie wolno było robić tego co robili. Ważne że wykroczenia były bo zostały zarejestrowane i ludzie się do nich przyznali. I nikomu żaden zwrot kasy się nie należy.

Data: 2013-10-20 11:09:44
Autor: J.F.
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia Sat, 19 Oct 2013 15:48:12 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Każdy ma prawo rejestrować wykroczenia. ja też.

Ty - byc moze. Temat na dluzsza analize - skoro jest w ustawie zapis ze "policja jest
uprawniona do: ....." czy to ma znaczyc ze inni nie sa uprawnieni ? A policja do innych rzeczy nie jest uprawniona ?

Jesli chodzi o SM to zapis jest bardziej szczegolowy, i moga sie oni
poslugiwac FR przenosnymi i przewoznymi (ale tylko na postoju) ... i
jakby ustawodawca chcial aby stacjonarnymi tez mogli, to by to
wyraznie napisal ;-P

Mogę sobie kupić fotoradar i niech cyka.

A zezwolenie na emisje radarowa masz ? A na zajecie pasa drogowego ?
Dyskusja co wolno fotografowac czasem wraca.

[...]

Ale strasz nie a uprawnienia do poslugiwania sie pewnymi typami FR
wiec powinna policja jednoczesnie wszczac sprawe o przekroczenie
uprawnien. W USA by takiej sprawie prokurator leb ukrecil z braku dowodow, ale u
nas nie USA :-)

Jak się okazało ze strasz nie może i czę¶ć działań była niezgodna z prawem to znasz kogo¶ komu oddali kasę? Ja nie znam.

Ja tez nie znam, ale czasem sluchac jak ktos sprawiedliwosc uzyskal,
jak nie w sadzie najwyzszym, to w Strassburgu.

Dlatego nie wolno sie przyznawac.

J.

Data: 2013-10-20 03:46:07
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 20 paĽdziernika 2013 11:09:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sat, 19 Oct 2013 15:48:12 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com > Ka�dy ma prawo rejestrowa� wykroczenia. ja te�. Ty - byc moze. Temat na dluzsza analize - skoro jest w ustawie zapis ze "policja jest

> [...]

uprawnien. W USA by takiej sprawie prokurator leb ukrecil z braku dowodow, ale u

nas nie USA :-)

>Jak si� okaza�o ze strasz nie mo�e i cz�� dzia�a� by�a niezgodna z prawem >to znasz kogo� komu oddali kas�? Ja nie znam.

Ja tez nie znam, ale czasem sluchac jak ktos sprawiedliwosc uzyskal,

jak nie w sadzie najwyzszym, to w Strassburgu.

> Za to z�otousty pan Telewizor > powiedzia� �e w tym temacie nie wa�ne ze straszakom nie wolno by�o

> robi� tego co robili. Wa�ne �e wykroczenia by�y bo zosta�y

> zarejestrowane i ludzie si� do nich przyznali. I nikomu �aden zwrot

Jak ostatni idiota przypierdalasz się do szczegółów. A zezwolenie na emisję masz, a wysrałe¶ się dzisiaj, a pigułki brałe¶? Czy je¶li wyszczególniono co mog± to znaczy ze jak co¶ pominięto to nie mog±? W Polsce żeby czego¶  nie  nie było wolno musi to być zapisane w prawie. Co nie jest zakazane jest dozwolone. Taki model prawa tutaj jest.

Data: 2013-10-20 11:41:58
Autor: Czesław Wi¶niak
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Ale wy pierdzielicie.
Podstaw± w tym w±tku jest to, że "straż miejska nie może kierować do s±du wniosku o ukaranie wła¶ciciela pojazdu za niewskazanie sprawcy wykroczenia któremu powierzył samochód"
Koniec.

Data: 2013-10-20 03:37:18
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 20 paĽdziernika 2013 11:41:58 UTC+2 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:
[...]

Ale może a raczej musi powiadamiać o zdarzeniu Policje. A Policja może a raczej musi dr±żyć temat dalej.

Data: 2013-10-20 12:18:07
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Sun, 20 Oct 2013 03:37:18 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

W dniu niedziela, 20 października 2013 11:41:58 UTC+2 użytkownik Czesław
Wiśniak napisał:
Ale wy pierdzielicie.

Podstawą w tym wątku jest to, że "straż miejska nie może kierować do
sÄ…du

wniosku o ukaranie właściciela pojazdu za niewskazanie sprawcy
wykroczenia

któremu powierzył samochód"

Koniec.

Ale może a raczej musi powiadamiać o zdarzeniu Policje. A Policja może a
raczej musi drążyć temat dalej.

a straszy wiejskiej siÄ™ niechce bo nic z tej kasy nie dostanÄ…

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-20 05:26:49
Autor: kogutek444

napisał:

> raczej musi dr±żyć temat dalej.

a straszy wiejskiej się niechce bo nic z tej kasy nie dostan±

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

W `straszy pracuj± ludzie. Jak kto¶ w stosunku do nich gra w chuja to mog± mu za to bezinteresownie podziękować. Historia zna takie przypadki.

Data: 2013-10-20 12:47:02
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Sun, 20 Oct 2013 05:26:49 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

W `straszy pracujÄ… ludzie. Jak ktoĹ› w stosunku do nich gra w chuja to
mogą mu za to bezinteresownie podziękować. Historia zna takie przypadki.

nic nie mogą. To co najwyżej będzie zgrzytanie zębów z bezsilności

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-20 06:07:54
Autor: kogutek444

napisał:

>W `straszy pracuj± ludzie. Jak kto¶ w stosunku do nich gra w chuja to

> mog± mu za to bezinteresownie podziękować. Historia zna takie przypadki.

nic nie mog±. To co najwyżej będzie zgrzytanie zębów z bezsilno¶ci

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Je¶li maj± zarejestrowane wykroczenie i sami nie mog± to musz± przekazać sprawę instytucji która może. Jak to w praktyce wygl±da nie wiem bo nie jestem strasznikiem.

Data: 2013-10-20 15:42:20
Autor: MarcinJM
W dniu 2013-10-20 15:07, kogutek444@gmail.com pisze:
> (..)

Ponieważ wykazujesz pewn± ocieżało¶ć umysłow±, doł±czę do grona kolegów i poproszę:
- tnij cytaty
- ustaw cytowanie

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2013-10-20 07:37:45
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 20 paĽdziernika 2013 15:42:20 UTC+2 użytkownik MarcinJM napisał:
W dniu 2013-10-20 15:07, kogutek444@gmail.com pisze:

 > (..)

Poniewa� wykazujesz pewn� ocie�a�o�� umys�ow�, do��cz� do grona koleg�w i poprosz�:

- tnij cytaty

- ustaw cytowanie

-- Pozdrawiam

MarcinJM        gg: 978510

kompleksowe remonty youngtimer'�w, nadwozi rajd�wek

przer�bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Nie będziesz mi narzucał co mam ci±ć dok±d ja nie mogę Ci narzucić żeby¶ sobie kutasa przyci±ł.  W moich odpowiedziach ja decyduję co mam zostawić. kumasz ormowcu. Z reklamacjami do tfurców czytnika jakiego używasz że nie jest zgodny z googlowym.

Data: 2013-10-20 18:50:38
Autor: MarcinJM
W dniu 2013-10-20 16:37, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Nic Ci nie narzucam. Prosze jedynie. Ty decydujesz o wielu rzeczach, rowniez o swoim prostactwie i chamstwie.
Zegnam.

Data: 2013-10-20 19:41:33
Autor: Pawel O'Pajak
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Powitanko,

 Prosze jedynie.

Daj spokoj, niejeden juz prosil, Kogutek to takie dziecko Onetu i neostrady. Niereformowalny. Az dziw, ze ktos z nim dyskutuje.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2013-10-20 12:02:56
Autor: kogutek444
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
W dniu niedziela, 20 paĽdziernika 2013 19:41:33 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
Powitanko,

> [...]

Pozdroofka,

Pawel Chorzempa

-- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Wielu już tłumaczyłem że korzystam z czytnika googla. To dobry czytnik. Ale nie chc± z nim współpracować jakie¶ stare wynalazki. W nim nie da się nic ustawić. Wszystkie podstawowe ustawienia robi sam. I chwała za to tym co zrobili ten czytnik. S± tacy co albo korzystaj± z tego samego czytnika albo z takiego co chce z nim współpracować. Oni nie zgłaszaj± żadnych zastrzeżeń. A tak po prawdzie to mam w dupie że komu¶ nie pasuje czytnik którego używam. może jestem w mniejszo¶ci ale to nie znaczy że ja mam się dostosować do innych tylko że to ci inni w pewnym momencie zaczn± przechodzić na takie czytniki które s± zgodne z moim. Ewolucja to się nazywa.

Data: 2013-10-20 21:21:22
Autor: MarcinJM
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
W dniu 2013-10-20 21:02, kogutek444@gmail.com pisze:
Ewolucja to się nazywa.

Bardziej egotyzm. Co w polaczeniu z wulgarnoscia i chamstwem tworzy urocza mieszanke.
PS: trudno o najswiezszym thunderbirdzie powiedziec "stary".

Data: 2013-10-20 12:41:50
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 20 paĽdziernika 2013 21:21:22 UTC+2 użytkownik MarcinJM napisał:
> [...]

MarcinJM        gg: 978510

kompleksowe remonty youngtimer'�w, nadwozi rajd�wek

przer�bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

To jak taki dobry to dlaczego masz problem z czytaniem tego co na czytniku googla jest napisane a ci co korzystaj± z czytnika googla nie maj± problemu z tym co napisale¶? Powinno być odwrotnie.

Data: 2013-10-20 13:03:05
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 20 paĽdziernika 2013 21:56:21 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
Dnia 2013-10-20 21:41, Użytkownik kogutek444@gmail.com napisał:

> [...]

Bo używasz gównianego i niekompatybilnego z innymi czytnika.

I jak ostatni kretyn domagasz się aby wszyscy dostosowali się do ciebie.

Pozdrawiam

Trudno nie mówic o zgodno¶ci je¶li to google archiwizuje wszystkie informacje z grup. To reszta ma być zgodna z wzorcem, nie odwrotnie.

Data: 2013-10-20 23:05:08
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

My tu dyskutujemy, a nie archiwizujemy. Od archiwizacji mamy Google, od pisania/czytania - czytniki. Cale mnostwo czytnikow, a wszystkie dzialaja w/g od lat stosowanego standardu niezaleznie do producenta tychze czytnikow i OSow. Jesli napisze cos w TB i zrobie to zgodnie z zasadami przyjetymi w usenecie, to przeczyta to i ten co ma TB i ten z The Bat, Dialog, czy outlook. Jesli natomiast napisze cos Kogutek w swoim egzotycznym czytniku, to zacytuje cala historie usenetu wlacznie z sygnaturkami, by na koncu odpowiedziec nie wiadomo na co 1 zdaniem.
No ale po co ja tyle gadam, jak grochem o sciane.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2013-10-20 19:46:42
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Sun, 20 Oct 2013 12:41:50 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

czytniku googla

a gdzie gugiel ma czytnik?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-20 21:52:21
Autor: MarcinJM
W dniu 2013-10-20 21:41, kogutek444@gmail.com pisze:
To jak taki dobry to dlaczego masz problem z czytaniem tego co na czytniku googla jest napisane a ci co korzystaj± z czytnika googla nie maj± problemu z tym co napisale¶? Powinno być odwrotnie.

Odpowiedz napisalem na standardowej kartce papieru, ktora lezy przede mna. Twoj wspanialy "czytnik google" (cokolwiek to jest) nie powinien miec trudnosci z odczytaniem.
Powodzenia :)

Data: 2013-10-21 23:39:53
Autor: John Kołalsky
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

[...]

Na czym niby polega ta niekompatybilno¶ć ?

Data: 2013-10-21 21:45:05
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Mon, 21 Oct 2013 23:39:53 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

UĹĽytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

Dnia 2013-10-20 21:41, Użytkownik kogutek444@gmail.com napisał:

kompleksowe remonty youngtimer'ÄŹĹĽËťw, nadwozi rajdÄŹĹĽËťwek

przerÄŹĹĽËťbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

To jak taki dobry to dlaczego masz problem z czytaniem tego co na
czytniku googla jest napisane a ci co korzystajÄ… z czytnika googla nie
mają problemu z tym co napisaleś? Powinno być odwrotnie.

Bo uĹĽywasz gĂłwnianego i niekompatybilnego z innymi czytnika. I jak
ostatni kretyn domagasz siÄ™ aby wszyscy dostosowali siÄ™ do ciebie.

Na czym niby polega ta niekompatybilność ?

na niestosowaniu się do zaleceń RFC: kodowania, cięcia cytatów i sygnatur, łamania linii itd.
przez wiele lat użytkownicy Outlooka też próbowali wprowadzić MS standard, równie dupny jak guglowy, na grupy. Ale MS też poległ.
PomijajÄ…c juĹĽ, ĹĽe Goggle nie ma czytnika tylko interfejs webowy, nieczytelny, niewygodny, bez trybu offline etc.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-22 00:35:12
Autor: John Kołalsky
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała

UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

sygnatur, Ĺ‚amania linii itd.

Nonsens.

Kodowanie i łamanie linii jest wykonane wzorowo. Bierzesz specyfikacji czytasz i wychodzi, że dokładnie tak jak należy.

Cięcie cytatów, sygnatury nie są cechą czytnika by mógł on być z tego powodu niekompatybilny.

przez wiele lat użytkownicy Outlooka też próbowali wprowadzić MS
standard, rĂłwnie dupny jak guglowy, na grupy.

Cóż to za standard o którym nie słyszałem ?

Ale MS też poległ.

W jakim temacie ? Że ciągle najwięcej używa jego czytnika ?

PomijajÄ…c juĹĽ, ĹĽe Goggle nie ma czytnika tylko interfejs webowy,

Ale, że czytnik nie może być w formie interfejsu łebowego ? Jak widać może.

nieczytelny, niewygodny,

Nie narzekają ludzie czyli widać jest dokładnie odwrotnie.

bez trybu offline etc.

Ale koduje wzorowo. Nie ma się do czego przyczepić.

Data: 2013-10-21 22:44:16
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 00:35:12 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

[...]

Kodowanie i Ĺ‚amanie linii jest wykonane wzorowo. Bierzesz specyfikacji
czytasz i wychodzi, że dokładnie tak jak należy.

Cięcie cytatów, sygnatury nie są cechą czytnika by mógł on być z tego
powodu niekompatybilny.

oczywiście, że tak. Czytnik powinien umozliwiać cięcie cytatów, a gugiel je chowa, i wycinać sygnaturki przedpiścy czego nie robi

przez wiele lat użytkownicy Outlooka też próbowali wprowadzić MS
standard, rĂłwnie dupny jak guglowy, na grupy.

Cóż to za standard o którym nie słyszałem ?

taki jaki sobie wymyślili oczywiście nigdzie go nie opisując

Ale MS też poległ.

W jakim temacie ? Że ciągle najwięcej używa jego czytnika ?

nie, w sensie, ze zaczął respektować RFC

PomijajÄ…c juĹĽ, ĹĽe Goggle nie ma czytnika tylko interfejs webowy,

Ale, że czytnik nie może być w formie interfejsu łebowego ? Jak widać
moĹĽe.

nie moĹĽe bo nie jest czytnikiem

nieczytelny, niewygodny,

Nie narzekają ludzie czyli widać jest dokładnie odwrotnie.

Dziękuję, że mnie poinformowałeś, zę nie jestem człowiekeiem. A co do meritum to możę dla wychowanych na webowych forach to jest super. Dla wielu innych nie

bez trybu offline etc.

Ale koduje wzorowo. Nie ma się do czego przyczepić.

Nie radzi sobie z poprawnym przekodowywaniem. Weź sobie chociażby powyższy post kogutka i już widać, że użył QP choć nie ma powodu. interfejs gugla podaje kodowanie co już jest sukcesem w stosunku do Outlooka, któremu zajęło to kilka lat, ale nie przekodowuje tekstu. Przez co pojawiają się krzaki.

Gusta nie podlegajÄ… dyskusji ale proste zalecenia techniczne sÄ… w oczywisty sposĂłb niedotrzymywane przez Google'a

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-22 19:05:56
Autor: John Kołalsky
[...]

To nie wiedziałem. Tak czy siak, nie stanowi o kompatybilności.

przez wiele lat użytkownicy Outlooka też próbowali wprowadzić MS
standard, rĂłwnie dupny jak guglowy, na grupy.

Cóż to za standard o którym nie słyszałem ?

taki jaki sobie wymyślili oczywiście nigdzie go nie opisując

I nigdzie go nie uĹĽywajÄ…c ?

Ale MS też poległ.

W jakim temacie ? Że ciągle najwięcej używa jego czytnika ?

nie, w sensie, ze zaczął respektować RFC

A kiedy niby nie respektował ? I które RFC ?

PomijajÄ…c juĹĽ, ĹĽe Goggle nie ma czytnika tylko interfejs webowy,

Ale, że czytnik nie może być w formie interfejsu łebowego ? Jak widać
moĹĽe.

nie moĹĽe bo nie jest czytnikiem

No przecież jest, sam tak zdaje się pisałeś a jak nie Ty to inni. I ja dokładnie tak to widzę w tym momencie. Czytnikiem nie jest coś do snobowania tylko narzędzie służące do czytania i jeszcze pisania w tym konkretnym kontekście. Służy ? Służy. To jest czytnikiem. Nie takim do jakiego przywykliśmy, ale takim do jakiego przywykniemy bo taki jest ogólny trend wcale nie samego G.

nieczytelny, niewygodny,

Nie narzekają ludzie czyli widać jest dokładnie odwrotnie.

Dziękuję, że mnie poinformowałeś, zę nie jestem człowiekeiem. A co do
meritum to moĹĽÄ™ dla wychowanych na webowych forach to jest super. Dla
wielu innych nie

No i co komu przeszkadza, że się snobujecie na "czytniki" ?! Nie chcesz korzystać to nie korzystasz. Możesz jeszcze zmienić zdanie.

bez trybu offline etc.

Ale koduje wzorowo. Nie ma się do czego przyczepić.

Nie radzi sobie z poprawnym przekodowywaniem. WeĹş sobie chociaĹĽby powyĹĽszy
post kogutka i już widać, że użył QP choć nie ma powodu.

A nie wiem, nie mam tego artykułu. Może nie było a może było. Nie bardzo chce mi się zastanawiać. Tak czy siak, produkuje kompatybilne qp.

interfejs gugla
podaje kodowanie co juĹĽ jest sukcesem w stosunku do Outlooka, ktĂłremu
zajęło to kilka lat,

Ależ ... zawsze można było wystawić deklarację kodowania.

ale nie przekodowuje tekstu. Przez co pojawiajÄ… siÄ™
krzaki.

Eee bujasz. Na pewnie rozkodowuje jak jest zadeklarowane kodowanie.

Gusta nie podlegajÄ… dyskusji ale proste zalecenia techniczne sÄ… w
oczywisty sposĂłb niedotrzymywane przez Google'a

Stosuje w pełni poprawne kodowania więc nawet gdyby był niewygodny, upierdliwie cytował i nie wiem co tam jeszcze technicznie poprawnego, to niekompatybilności nie można mu zarzucać.

Data: 2013-10-22 20:23:33
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 19:05:56 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

[...]

ogĂłlny trend wcale nie samego G.

[...]

No i co komu przeszkadza, ĹĽe siÄ™ snobujecie na "czytniki" ?! Nie chcesz
[...]

byle poprawnÄ…

ale nie przekodowuje tekstu. Przez co pojawiajÄ… siÄ™ krzaki.

Eee bujasz. Na pewnie rozkodowuje jak jest zadeklarowane kodowanie.

co rozkodowuje? że wyświetla poprawnie? tak. Ale potem koduje nowe a stare zostawia jak było nawet jak było w innym kodowaniu

[...]

owszem można. Sranie na stół nie jest zabronione prawnie więc można to robić? na resztę już mi się nie chce odpowiadać zwłaszcza, ze to wielkie NTG

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-23 18:02:02
Autor: John Kołalsky
[...]

Z rzeczy istotnych zostało Ci cytowanie całości. Cała reszta jest po stronie G.

na resztę już mi się nie chce odpowiadać zwłaszcza, ze to wielkie NTG

Mijasz się z prawdą. To jest ta grupa, i tamta i każda inna. Z naciskiem na ta. Wyobraźmy sobie, że napisalibyśmy te nasze artykuły na dedykowaną grupę. Jaki z tego byłby pożytek ?

Data: 2013-10-22 22:30:13
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-10-22 22:23, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 19:05:56 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:
(...)
[...]

Masti, czego by nie mówił to Google ten cud techniki wypuściło
i zrobiło interfejs do grup (nie tylko usenetu). Drób ma swoje
za kołnierzem, niemniej w zakresie robienia regularnej sieczki to
można jednak Google się czepiać, a nie samego Drobia. Taka sieczka
jaka powstaje od jakiegoĹ› czasu przez googlowaty czytnik to nie
miał miejsca nawet za najgorszych czasów OE.

Data: 2013-10-22 15:08:07
Autor: kogutek444
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
W dniu wtorek, 22 paĽdziernika 2013 22:53:22 UTC+2 użytkownik masti napisał:
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 22:30:13 +0200 osobnik zwany Artur Ma¶l±g

napisał:

> [...]

> się czepiać, a nie samego Drobia. Taka sieczka jaka powstaje od jakiego¶

> czasu przez googlowaty czytnik to nie miał miejsca nawet za najgorszych

tu gadamy o guglu. Natomiast s± tacy co potrafi± z Googla pisać poprawnie. A drób nie tylko, że nie chce to jeszcze uważa wszystkich nieuzywaj±cych tego czego¶ za podludzi. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Może mam liczyć czy 40 znaków napisałem i przenosić wiersz? Chyba by mnie pojebało.

Data: 2013-10-22 22:20:50
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 15:08:07 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

W dniu wtorek, 22 paĹşdziernika 2013 22:53:22 UTC+2 uĹĽytkownik masti
napisał:
 Dnia piÄ™knego Tue, 22 Oct 2013 22:30:13 +0200 osobnik zwany Artur
 MaĹ›lÄ…g
  napisaĹ‚:
   > W dniu 2013-10-22 22:23, masti pisze:
   Dnia piÄ™knego Tue, 22 Oct 2013 19:05:56 +0200 osobnik zwany John
   KoĹ‚alsky napisaĹ‚:
> [...]
 > upierdliwie cytowaĹ‚ i nie wiem co tam jeszcze technicznie
> poprawnego,
 > to niekompatybilnoĹ›ci nie moĹĽna mu zarzucać.
     owszem moĹĽna. Sranie na stół nie jest zabronione prawnie wiÄ™c moĹĽna
   robić?
     na resztÄ™ juĹĽ mi siÄ™ nie chce odpowiadać zwĹ‚aszcza, ze to wielkie
  NTG
> zrobiło
 > interfejs do grup (nie tylko usenetu). DrĂłb ma swoje za koĹ‚nierzem,
 > niemniej w zakresie robienia regularnej sieczki to moĹĽna jednak
> Google
 > siÄ™ czepiać, a nie samego Drobia. Taka sieczka jaka powstaje od
> jakiegoĹ›
 > czasu przez googlowaty czytnik to nie miaĹ‚ miejsca nawet za
> najgorszych
 > czasĂłw OE.
    tu gadamy o guglu. Natomiast sÄ… tacy co potrafiÄ… z Googla pisać
 poprawnie.
  A drĂłb nie tylko, ĹĽe nie chce to jeszcze uwaĹĽa wszystkich
 nieuzywajÄ…cych
  tego czegoĹ› za podludzi.
  mst <at> gazeta <.> pl
  "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci?
  -Wiem co mĂłwiÄ™. To grunt zabija!" T.Pratchett

Może mam liczyć czy 40 znaków napisałem i przenosić wiersz?

od tego sa czytniki

Chyba by
mnie pojebało.

to już się stało

PS: popatrz sobie jak wyglÄ…da TwĂłj post

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-22 15:35:12
Autor: kogutek444
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Tak wygl±da. masz jakie¶ pytania, to nie do mnie.
 od tego sa czytniki

Chyba by
mnie pojebało.

to już się stało

PS: popatrz sobie jak wygl±da Twój post

Data: 2013-10-22 22:47:18
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 15:35:12 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Tak wyglÄ…da. masz jakieĹ› pytania, to nie do mnie.
 od tego sa czytniki

Chyba by
mnie pojebało.

to już się stało

PS: popatrz sobie jak wyglÄ…da TwĂłj post

właśnie widzę, że Twój nie ma ania wrotki ani stopki, ale przecież masz to w dupie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-22 20:53:22
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 22:30:13 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał:

W dniu 2013-10-22 22:23, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 19:05:56 +0200 osobnik zwany John
Kołalsky napisał:
(...)
[...]

się czepiać, a nie samego Drobia. Taka sieczka jaka powstaje od jakiegoś
czasu przez googlowaty czytnik to nie miał miejsca nawet za najgorszych
czasĂłw OE.

tu gadamy o guglu. Natomiast są tacy co potrafią z Googla pisać poprawnie. A drób nie tylko, że nie chce to jeszcze uważa wszystkich nieuzywających tego czegoś za podludzi. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-22 15:27:34
Autor: kogutek444

   Kołalsky napisał:

> [...]

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

U mnie wygl±da wzorcowo.

Data: 2013-10-22 22:31:47
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 15:27:34 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

U mnie wyglÄ…da wzorcowo.

to, że masz kopnięte wzorce to już Twój problem

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-22 16:28:19
Autor: kogutek444

napisał:

> Tak wygl±da. masz jakie¶ pytania, to nie do mnie.

>  > od tego sa czytniki

wła¶nie widzę, że Twój nie ma ania wrotki ani stopki, ale przecież masz to w dupie.

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Nie ma bo tego nie skopiowałem. To było kopiuj - wklej a nie z automatu jak to robi czytnik.

Data: 2013-10-23 07:31:25
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 16:28:19 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

napisał:

> [...]

>  > od tego sa czytniki

właśnie widzę, że Twój nie ma ania wrotki ani stopki, ale przecież masz

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

-Wiem co mĂłwiÄ™. To grunt zabija!" T.Pratchett

Nie ma bo tego nie skopiowałem. To było kopiuj - wklej a nie z automatu
jak to robi czytnik.

nawet kopiować nie umiesz? można się byo spodziewać.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-23 09:43:25
Autor: kogutek444
W dniu ¶roda, 23 paĽdziernika 2013 18:04:16 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
Użytkownik "masti" <gone@to.hell>

> nawet kopiować nie umiesz? można się byo spodziewać.

Kto ma większego ?!

masti ma większego. Podaje długosc liczon± od kręgosłupa szyjnego..

Data: 2013-10-24 08:23:47
Autor: masti
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała

Hoffman

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-23 04:05:10
Autor: kogutek444
W dniu ¶roda, 23 paĽdziernika 2013 10:14:10 UTC+2 użytkownik Artur Ma¶l±g napisał:
W dniu 2013-10-22 22:53, masti pisze:

> Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 22:30:13 +0200 osobnik zwany Artur Ma¶l±g

> napisał:

(...)

> tu gadamy o guglu. Natomiast s± tacy co potrafi± z Googla pisać poprawnie.

Przyznam się szczerze, że robiłem eksperymenty i to "potrafienie" to

brzmi bardziej w kategoriach żartu. Tak do końca to nie wiadomo co z

tego wyjdzie w ¶wiat.

> A drób nie tylko, że nie chce to jeszcze uważa wszystkich nieuzywaj±cych

> tego czego¶ za podludzi.

Ja nie używam i jako¶ nie zauważyłem :) Lokalny folklor i tyle :P

Jak nie wiadomo? To co wychodzi odczyta czytnik google i parę innych czytników. S± takie co z założenia pierdol± wszystko co od nich wychodzi i co do nich przychodzi. Nie wszyscy zgłaszaj± awarię czytnika którego używam. Zgłaszaj± j± ci±gle te same osoby i jest ich z 5. Jestem pewny że albo z głupoty albo dla sportu to robi±. Jak maj± problemy to niech albo mnie wsadzaj± do jakiego¶ kfa albo niech spierdalaj±.

Data: 2013-10-23 13:26:56
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-10-23 13:05, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Ano nie wiadomo :) Choć przyznam, że najczę¶ciej wiadomo - masakra :)

To co wychodzi odczyta czytnik google i parę innych czytników.

Czytnik Google może i tak, ale większo¶ć (z tego co zauważyłem) ma z
tym problem, ponieważ tenże czytnik robi kaszankę, która interpretowana
zgodnie z regułami gry wygl±da jak wygl±da i nie to wina tych innych
złych programów.

S± takie co z założenia pierdol± wszystko co od nich wychodzi i co do
nich przychodzi.

Cóż, ja nie korzystam z tych "co z założenia pierdol± wszystko co od nich wychodzi i co do nich przychodzi", a wręcz przeciwnie - poprawnie
interpretuj± to co wchodzi i poprawnie tworz± wiadomo¶ci wychodz±ce.

Nie wszyscy zgłaszaj± awarię czytnika którego używam.

Nie wszyscy, ponieważ to niekoniecznie ma sens - czytnika nie zmienisz,
a w tym co widzisz jest jako¶ poklejone :)

Zgłaszaj± j± ci±gle te same osoby i jest ich z 5. Jestem pewny że albo
z głupoty albo dla sportu to robi±. Jak maj± problemy to niech albo
mnie wsadzaj± do jakiego¶ kfa albo niech spierdalaj±.

Klasyka gatunku :)

Data: 2013-10-23 10:14:10
Autor: Artur Maśląg
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo si ę załapała
W dniu 2013-10-22 22:53, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 22:30:13 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał:
(...)
[...]

tego wyjdzie w świat.

A drĂłb nie tylko, ĹĽe nie chce to jeszcze uwaĹĽa wszystkich nieuzywajÄ…cych
tego czegoĹ› za podludzi.

Ja nie używam i jakoś nie zauważyłem :) Lokalny folklor i tyle :P

Data: 2013-10-22 01:09:28
Autor: Jawi
W dniu 2013-10-20 21:21, MarcinJM pisze:
[...]

W rozumieniu tego "wszechznawcy" każdy jest czytnik stary bo niezgodny z wynalazkiem googla.
Jak googiel, zlikwiduje usługę, co czynił wiele razy z innymi usługami to będziemy mieli spokój. Kogutek już tu nie zajrzy, bo nie będzie wiedział jak ;)

Data: 2013-10-22 19:43:41
Autor: John Kołalsky
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.com>

Jak googiel, zlikwiduje usługę, co czynił wiele razy z innymi usługami to będziemy mieli spokój.

Tak jak w trumnie ?

Data: 2013-10-20 20:20:23
Autor: Czesław Wi¶niak
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Daj spokoj, niejeden juz prosil

Np. ja :)

Data: 2013-10-21 14:36:53
Autor: PlaMa
W dniu 2013-10-20 19:41, Pawel O'Pajak pisze:

Daj spokoj, niejeden juz prosil, Kogutek to takie dziecko Onetu i
neostrady. Niereformowalny. Az dziw, ze ktos z nim dyskutuje.

po prawdzie to za wyci±ganie lamera z KF'a powinny lecieć PW

Data: 2013-10-20 15:58:03
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-10-20 15:42, MarcinJM pisze:
> [...]
 > (..)

Ponieważ wykazujesz pewn± ocieżało¶ć umysłow±, doł±czę do grona kolegów

ROTFL - i Ty kogutkowi zarzucasz "ocieżało¶ć umysłow±"?

Data: 2013-10-20 13:34:37
Autor: Czesław Wi¶niak
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała

Ale może a raczej musi powiadamiać o zdarzeniu Policje. A Policja może a raczej musi dr±żyć temat >dalej.

Policja ma takie sprawy w dupie, bo sami wiedz±, że nie wiadomo czy cokolwiek wyegzekwuj± i sprawa będzie trwała niewiadomo ile, dlatego SM kieruje sprawe do s±du a ten ja umarza (je¶li ma jaja) na co nieliczy SM.
http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/ciekawostki/254502,2,Straz-miejska-nie-ukarze-za-niewskazanie-sprawcy.html
Tak było w moich 2 przypadkach z jednym zdjeciem od tyłu i drugim z przodu o ktorym tu juz wczesniej pisalem:
http://imageshack.us/a/img801/454/201301302038490015.jpg

Data: 2013-10-20 13:49:31
Autor: BArek
W dniu 20.10.2013 00:48, kogutek444@gmail.com pisze:

Każdy ma prawo rejestrować wykroczenia. ja też.

Ty, jako obywatel, możesz robić wszystko, co nie jest zabronione. Straż miejska może robić tylko to, na co zezwala jej odpowiednia ustawa.

--
BArek

Data: 2013-10-19 18:36:07
Autor: HANA
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:44248609-be49-4f4d-b62a-48246503e089googlegroups.com...
W dniu sobota, 19 paĽdziernika 2013 14:58:20 UTC+2 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:
Możesz im napisac żeby cie pocałowali w 4 litery.

No wła¶nie nie może. Wykroczenie zostało zarejestrowane.

To ja mam pomysl ;-)
zdjecie z tylu
wykroczenie popelnil samochod
w sumie OC jest na samochod to niech sciagaja z ubezpieczyciela
albo z samochodu, np. niech mu cos tam zlicytuja np. wycieraczki
za jakies 2 piwa pewnie cos jeszcze wymysle

Andrzej

www.hana.com.pl
www.osiedle.olsztyn.pl
www.bartolty.com.pl

Data: 2013-10-19 15:09:59
Autor: anacron
W dniu 19.10.2013 14:30, Andrzej eM pisze:
Witajcie!
Dostali¶my z małżonk± niedawno zdjęcie od fotografów miejskich...
https://docs.google.com/file/d/0B0_BZq_vLQ68LUhuTG9jMHNRTEE/edit?usp=sharing

Po lekkich przeróbkach nada się to
http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/

Przeczytaj też to: http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-malo/

--
anacron

Data: 2013-10-19 15:13:48
Autor: WW
W dniu 2013-10-19 14:30, Andrzej eM pisze:
[...]

Je¶li to samochód prywatny, a wiec mógł nim kirowac kto¶ z najbliższej rodziny to możemy odmówić złożenia wyja¶nień powołuj±c się na artykuły 182 § 3 i 416 § 3 kpk reguluj±ce prawo do nieskładania zeznań, chociażby po¶rednio, przeciwko sobie. Możemy przy tym przywołać od razu te artykuły dotycz±ce najbliższych i siebie, by nie podpowiadać organowi w jakiej pozycji się ustawiamy, lub po prostu powołać się na prawo odmowy wyja¶nień zawarte w pouczeniu do wezwania.

Tego jest znacznie więcej. Pan Tomasz Parol - prawnik - doskonale to na blogu opisał.
Jak jeste¶ zainteresowany szczegółami, daj na prv.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2013-10-19 17:30:26
Autor: Czesław Wi¶niak
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Data: 2013-10-19 08:40:25
Autor: Andrzej eM
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
Dzięki za nowe my¶li. Damskomesko czytałem, resztę doczytam.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2013-10-19 20:35:09
Autor: Maciek
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
W dniu 2013-10-19 14:30, Andrzej eM pisze:
Dostali¶my z małżonk± niedawno zdjęcie od fotografów miejskich.
Żona jest współwła¶cicielk± pojazdu (niekoniecznie musi być wpisana w
dowodzie rejestracyjnym)? Je¶li tak, to pisz o¶wiadczenie, że nie
pamiętasz, czy prowadziłe¶ i jednocze¶nie nikomu nie użyczałe¶ pojazdu,
jakkolwiek posiada on współwła¶ciciela (np. ustawowego), który niestety
również nie pamięta, czy prowadził i oczywi¶cie nikomu pojazdu nie
użyczał. Oboje możecie w dowolnym czasie korzystać z pojazdu, nie
prowadzicie żadnych rejestrów użytkowania itp itd.

Maciek

Data: 2013-10-19 21:59:28
Autor: ToMasz
[...]
Ja też dostałem, jechałem z żon±. na zdjęciu nic nie widać. napisali¶my że na 100% MY RAZEM jechali¶my autem, ale nie jeste¶my pewni kto kierował, ale raczej ona. Okazało się że maj± fotkę lepszej jako¶ci i na nim widać mężczyznę za kierownic±, i teraz oskarżaj± j± o CELOWE wprowadzenie w bł±d z paragrafu....
Chętnie bym  z tym do s±du poszedł, ale daleko mamy.

Tak więc bior±c pod uwagę powyższe, popro¶ o lepsze zdjęcie bo jak wprowadzisz w bł±d - kto¶ może "bekn±ć"

ToMasz

Data: 2013-10-19 22:43:56
Autor: Czesław Wi¶niak
[...]

"Raczej" wymysl inn± bajkę.

Data: 2013-10-19 23:10:00
Autor: ToMasz

http://imageshack.us/photo/my-images/547/ogci.jpg/

Data: 2013-10-19 23:22:34
Autor: Czesław Wi¶niak
FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
http://imageshack.us/photo/my-images/547/ogci.jpg/

Poczytaj tekst z linka ktory wyslalem w poscie wczesniej (caly) to primo a secundo to wybacz ale tylko idiota moze odpisac " ze nie jestesmy pewni kto prowadzil ale raczej ona" i dalej SM robi w ch takich ludków jak ty.

Data: 2013-10-20 11:23:00
Autor: K
[...]

generalnie mozesz im napisac: "co to kurwa jest?"
a praktycznie to popros o zdjecie twarzy bo chcesz ujawnic prwadzacego, mi tak ostatnio umozyli dwa.

jeszcze taka uwaga dla jezdzacych na polwysep:
itd ustawila na skrzyzowaniu w rumi (kolo bp/mcdonalda) foto, ktory wali fotki od tylu. caly myk polega na tym, ze nie ma znakow informujacych o tym fakcie. pierwotnie wg domyslow mial to byc bat na przejezdzajacych na czerwonym, wczoraj bylem swiadkiem tego ze nie, albo nie tylko.
mozliwe ze zdjecia strzelaja testowo, ale znajac polskie realia pierwsi klienci juz zapewne maja awizo w skrzynce.

Data: 2013-10-21 09:40:55
Autor: Robson
[...]

Popro¶ o zdjęcie w szerszym planie, bo dla mnie to ono jest za bardzo wykadrowane, może nad tob± Wizzair startował?

Data: 2013-10-28 03:07:58
Autor: The_EaGle
[...]

Najlepszy sposób na wszystkie fotoradary od SM i innych służb to nie odpisywać na te listy. Nie ma żadnej prawnej możliwo¶ci aby cię do tego zmusili. Nie masz też żadnego obowi±zku im odpisywać.

Rafał

FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała