FRAGLES

Data: 2010-04-28 14:03:17
Autor: MH
FRAGLES
Od kilku dni pojawia się to słowo na psp. Za cholerę nie wiedziałem jakie jest
jego znaczenie. W googlach coś tam piszą o jakichś bajkach , programach tv dla
dzieciaków itp... Jakoś to "ni przypiął ni przyłatał" w kontekście p.o. prezydenta. JEST!! ZNALAZŁEM w guglach : http://www.miejski.pl/slowo-Fragles

1. Dzwonnik z Notre Dame? Ja tam w facetach nie gustuję , ale tak obiektywnie
patrząc , prezencję chyba ma lepszą od Wielkiego Brata. A może chodzi o to , że
jest pozytywnie nastawiony do życia ?? Czyżby pisomatołom się to niepodobało ??

2. Fragles- osoba ktora jest poprostu idiota i jego poziom wiedzy siega 0.
Nie sądzę , aby w konfrontacji z wiedzą (kibolową) typu Barubar , Perejra i tą
nam najbliższą sercu "Z Ziemi Włoskiej do Wioski" .. czy jakoś tam p.o.
Prezydenta wykazał się taką głupotą i beznadzieją.

3. Fragles jest to słowo obraźliwe. Slowo to pochodzi od bajki
"Fraglesy".Powszechnie używane u młodzieży.-Ale jesteś głupi.
-Spadaj fraglesie.  Ten punkt jest chyba najistotniejszy !!!  Zero argumentacji
, bo i po co !!  Kto to pisze ?! Chłopcy z podwórka !!

MH

Data: 2010-04-28 05:13:54
Autor: J-23
FRAGLES
On 28 Kwi, 14:03, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
Od kilku dni pojawia si to s owo na psp. Za choler nie wiedzia em jakie jest
jego znaczenie. W googlach co tam pisz o jakich bajkach , programach tv dla
dzieciak w itp... Jako to "ni przypi ni przy ata " w kontek cie p.o. prezydenta.

JEST!! ZNALAZ EM w guglach :http://www.miejski.pl/slowo-Fragles

1. Dzwonnik z Notre Dame? Ja tam w facetach nie gustuj , ale tak obiektywnie
patrz c , prezencj chyba ma lepsz od Wielkiego Brata. A mo e chodzi o to , e
jest pozytywnie nastawiony do ycia ?? Czy by pisomato om si to niepodoba o ??

2. Fragles- osoba ktora jest poprostu idiota i jego poziom wiedzy siega 0..
Nie s dz , aby w konfrontacji z wiedz (kibolow ) typu Barubar , Perejra i t
nam najbli sz sercu "Z Ziemi W oskiej do Wioski" .. czy jako tam p.o.
Prezydenta wykaza si tak g upot i beznadziej .

3. Fragles jest to s owo obra liwe. Slowo to pochodzi od bajki
"Fraglesy".Powszechnie u ywane u m odzie y.-Ale jeste g upi.
-Spadaj fraglesie.  Ten punkt jest chyba najistotniejszy !!!  Zero argumentacji
, bo i po co !!  Kto to pisze ?! Ch opcy z podw rka !!

MH

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

paczpan, a ja "nie wiedzialem ze cale zycie mowilem proza" - to jest
cytat

J-23 itede...

Data: 2010-04-28 07:27:33
Autor: Tomy
FRAGLES

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:3461.00001f7e.4bd82405newsgate.onet.pl...
[...]

Jestem za używaniem określeń łatwiej przyswajalnych dla PeOwców,
zamiast fragles, do Komorowskiego można zwracać sie per kocmołuch.

Data: 2010-04-28 15:01:18
Autor: :heŽsk:
FRAGLES
On Wed, 28 Apr 2010 07:27:33 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

Jestem za używaniem określeń łatwiej przyswajalnych dla PeOwców,
zamiast fragles, do Komorowskiego można zwracać sie per kocmołuch.

 a do prezesa pis ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 08:04:24
Autor: Tomy
FRAGLES

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:t7cgt5pm7414eicskqkouiskur078pue804ax.com...
[...]

Zapytaj henek warzywnego, ona ma spis wszystkich ksywek.

Data: 2010-04-28 15:33:16
Autor: :heŽsk:
FRAGLES
On Wed, 28 Apr 2010 08:04:24 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

>a do prezesa pis ?

Zapytaj henek

 masz jakies imie TCHORZU ?

warzywnego,

 czyli kogo ?

ona ma spis wszystkich ksywek.

 dobra, a ty co sadzisz o zwrocie: kurdupel IV rzeczpospolitej ?
 bedzie odpowiedni ? bedzie latwo przyswajalny dla psiowcow...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 08:41:00
Autor: Tomy
FRAGLES

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fqcgt55h083i60rhdbvdfhlomfjb5ccg234ax.com...

masz jakies imie TCHORZU ?

MAM henek. Ile razy trzeba ci powtarzać ?

warzywnego,

czyli kogo ?

Poszukaj pod "Przemysław Warzywny" albo zapytaj w sztabie.

ona ma spis wszystkich ksywek.

dobra, a ty co sadzisz o zwrocie: kurdupel IV rzeczpospolitej ?
bedzie odpowiedni ? bedzie latwo przyswajalny dla psiowcow...

Sądzę, że jest bardzo popularny wśród PeOwców, co oznacza,
że kij ma dwa końce, tym razem wasz kandydat dostał w dupe
tym drugim końcem, a ty marudzisz, że cię boli.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 14:13:09
Autor: :heŽsk:
FRAGLES
On Wed, 28 Apr 2010 14:03:17 +0200, "MH" <logiznam@op.pl> wrote:

Kto to pisze ?! Chłopcy z podwórka !!

 chlopczyki z pis cierpia na kompleks malego czlonka ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 14:30:27
Autor: jadrys
FRAGLES
W dniu 2010-04-28 14:03, MH pisze:
[...]

Oj nie miej im tego za złe. - Dostali takie wytyczne to i piszą to słowo nawet nie znając jego znaczenia. Pewnie kogoś tym chcą obrazić - wszak brzmi tak jakos obraziliwie i co najważniejsze - nie jest polskie.. a za takie pewnie dostawiają od swojego mentora premię w postaci poklepania po ramieniu. Biedne bezmyślne "maszyny"..

Data: 2010-04-28 14:34:07
Autor: cyc
FRAGLES

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości

[...]

Nie mialem watliwosci co do tego , ze wiekszosc piszacych tu sPiS-kowcow to conajwyzej gimnazjalisci i to wcale nie z tych , co to moga swiecic przykladem madrosci .
Nie wspomne o tych po rydzykowych tzw. " studiach " , ktorych moze ze dwuch tu jest a ktorzy usiluja nadac grupie pewien pisowsko-koltunsko - moherowy rytm bo ich jest moze ze dwoch .

cyc

Data: 2010-04-28 14:39:09
Autor: raff
FRAGLES
[...]

Oh, czuc WUML-em na 150 ;)

Doktorstwo po WUML co ma klopoty z pisownią.

R.

Data: 2010-04-28 15:09:20
Autor: cyc
FRAGLES

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr9a9e$t88$1news.onet.pl...
[...]

a ty profesor zwyczajny od "rz " , czy od  "o" z kreska " ?

cyc

Data: 2010-04-28 18:07:12
Autor: raff
FRAGLES
[...]

Doktor, ktory robi bledy ortograficzne, wzbudza u mnie tylko smiech politowania.

Promotor poprawial ci bledy ? Albo moze, kto ci to napisal ?

R.

Data: 2010-04-28 15:28:32
Autor: Tomy M.
FRAGLES
Fragles to fragles, jakże mogło by być inaczej?

Tomy M.

Data: 2010-04-28 16:13:41
Autor: MH
FRAGLES
Fragles to fragles, jakże mogło by być inaczej?

Tomy M.
=================

Dzięki za inteligentną i wyczerpującą odpowiedź. Nawet nie musisz pisać jakie są
twoje indoktrynacje polityczne. Też tego nie wyartykuuję. Nawet idiota się
kapnie w kim jesteś zakochany.

MH

Data: 2010-04-28 17:43:18
Autor: cirrus
[...]