FRAGLES

Data: 2010-04-28 07:27:33
Autor: Tomy
FRAGLES

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:3461.00001f7e.4bd82405newsgate.onet.pl...
Od kilku dni pojawia się to słowo na psp. Za cholerę nie wiedziałem jakie jest
jego znaczenie. W googlach co¶ tam pisz± o jakich¶ bajkach , programach tv dla
dzieciaków itp... Jako¶ to "ni przypi±ł ni przyłatał" w kontek¶cie p.o. prezydenta.

Jestem za używaniem okre¶leń łatwiej przyswajalnych dla PeOwców,
zamiast fragles, do Komorowskiego można zwracać sie per kocmołuch.

Data: 2010-04-28 15:01:18
Autor: :he®sk:
FRAGLES
On Wed, 28 Apr 2010 07:27:33 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

Jestem za używaniem okre¶leń łatwiej przyswajalnych dla PeOwców,
zamiast fragles, do Komorowskiego można zwracać sie per kocmołuch.

 a do prezesa pis ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 08:04:24
Autor: Tomy
FRAGLES

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:t7cgt5pm7414eicskqkouiskur078pue804ax.com...
On Wed, 28 Apr 2010 07:27:33 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

Jestem za używaniem określeń łatwiej przyswajalnych dla PeOwców,
zamiast fragles, do Komorowskiego można zwracać sie per kocmołuch.

a do prezesa pis ?

Zapytaj henek warzywnego, ona ma spis wszystkich ksywek.

Data: 2010-04-28 15:33:16
Autor: :he®sk:
FRAGLES
On Wed, 28 Apr 2010 08:04:24 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

>a do prezesa pis ?

Zapytaj henek

 masz jakies imie TCHORZU ?

warzywnego,

 czyli kogo ?

ona ma spis wszystkich ksywek.

 dobra, a ty co sadzisz o zwrocie: kurdupel IV rzeczpospolitej ?
 bedzie odpowiedni ? bedzie latwo przyswajalny dla psiowcow...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 08:41:00
Autor: Tomy
FRAGLES

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fqcgt55h083i60rhdbvdfhlomfjb5ccg234ax.com...

masz jakies imie TCHORZU ?

MAM henek. Ile razy trzeba ci powtarzać ?

warzywnego,

czyli kogo ?

Poszukaj pod "Przemysław Warzywny" albo zapytaj w sztabie.

ona ma spis wszystkich ksywek.

dobra, a ty co sadzisz o zwrocie: kurdupel IV rzeczpospolitej ?
bedzie odpowiedni ? bedzie latwo przyswajalny dla psiowcow...

Sądzę, że jest bardzo popularny wśród PeOwców, co oznacza,
że kij ma dwa końce, tym razem wasz kandydat dostał w dupe
tym drugim końcem, a ty marudzisz, że cię boli.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan drĂłg poprawi sie sam !