FRANZ - jestes tam?

Data: 2011-01-31 15:17:44
Autor: jotem

Data: 2011-01-31 16:34:23
Autor: Franz

Data: 2011-02-01 10:24:47
Autor: jotem

Użytkownik "jotem"
jotem

Owszem. :)
Jestem i zaglądam od czasu do czasu.
-- Pozdrawiam,
Franz
http://wfs.freehost.pl - Alpy,Dolomity,Karpaty,Bałkany ale i coś z dalekiego świata...
http://wfs.cba.pl - też góry...

Czy możesz rzucić kilka szczegółów na temat Północnego Velebitu. W
szczególności gdzie i jak szukać kwatery, jakie są ceny. Szukam w Internecie
i na razie mało ciekawie.

jotem

Data: 2011-02-01 13:17:52
Autor: Franz
FRANZ - jestes tam?
Użytkownik "jotem"
Czy możesz rzucić kilka szczegółów na temat Północnego Velebitu. W
szczególności gdzie i jak szukać kwatery, jakie są ceny. Szukam w Internecie
i na razie mało ciekawie.

Ooo... zawiodę Twoje oczekiwania.
Nie szukałem, nie korzystałem. Podczas każdej wizyty spałem w swoim hotelu na kółkach.

Data: 2011-02-01 15:22:17
Autor: jotem
FRANZ - jestes tam?

Użytkownik "Franz" <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "jotem"
[...]

Żal, niemniej jednak pozdrówka.

jotem

P.S. Może ktoś inny wie coś w tym temacie?

Data: 2011-02-02 07:39:11
Autor: Nostradamus
FRANZ - jestes tam?
Użytkownik "jotem"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9uhl18-4k3.ln1@fwl.softnet.com.pl...

P.S. Może ktoś inny wie coś w tym temacie?

Ale musiałbyś utworzyć osobny wątek skierowany do mnie ;)

FRANZ - jestes tam?