FS

Data: 2012-11-08 05:45:16
Autor: Haust
FS
Data: 2012-11-08 13:49:52
Autor: DooMiniK
FS
On 08/11/2012 13:45, Haust wrote:
http://allegro.pl/laptop-fujitsu-amilo-core-2-duo-2gb-120gb-i2777337347.html

A o co pytasz?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-11-08 06:01:42
Autor: doktorhaust
FS
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 14:49:57 UTC+1 użytkownik DooMiniK napisał:

> http://allegro.pl/laptop-fujitsu-amilo-core-2-duo-2gb-120gb-i2777337347..html

A o co pytasz?

No jak o co? O pogodę, oczywiście.

Data: 2012-11-08 15:07:27
Autor: RadoslawF
FS
Dnia 2012-11-08 15:01, Użytkownik doktorhaust%gazeta.pl@gtempaccount.com napisał:

http://allegro.pl/laptop-fujitsu-amilo-core-2-duo-2gb-120gb-i2777337347.html

A o co pytasz?

No jak o co? O pogodę, oczywiście.

To niech zmieni zasilacz bo śnieg ma spaść.

Pozdrawiam

Data: 2012-11-08 15:09:43
Autor: M1SLQ
FS
To niech zmieni zasilacz bo śnieg ma spaść.

kodowanie też powinien ustawić...

pozdrawiam

Data: 2012-11-08 06:29:03
Autor: doktorhaust
FS
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 15:10:00 UTC+1 użytkownik M1SLQ napisał:
> To niech zmieni zasilacz bo �nieg ma spa��.

kodowanie teďż˝ powinien ustawiďż˝...

http://productforums.google.com/forum/#!searchin/groups-pl/kodowanie/groups-pl/ybip3ElzJ7w/overview

Data: 2012-11-08 15:22:53
Autor: Chris
FS
RadoslawF nabazgrał(a):

[...]

Kiedy i gdzie bo nie wiem którym autem jechać do firmy rano

Data: 2012-11-08 16:40:52
Autor: RadoslawF
FS
Dnia 2012-11-08 15:22, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Kiedy - jak najszybciej, gdzie - w twoim komputerze.
Jak już wymienisz ten zasilacz to możemy pogadać o tych twoich
autach. :-)

Pozdrawiam

Data: 2012-11-09 08:36:26
Autor: Chris
FS
RadoslawF nabazgrał(a):

[...]

W KIA właśnie wymieniałem zasilacz tydzień temu teraz brak spadków napięcia.
W Volvo też będę musiał zmienić bo 5 lat to już sporo jak na no-name i boję że że kondzioły polecą i komuter nie odpali jak będę zimno :)

FS