FSB a CPU

Data: 2009-10-30 15:21:20
Autor: skeil
FSB a CPU
Witam,

Trochę już wypadłem z obiegu, zatem proszę o krótką radę.
"Modernizuję" niedużym kosztem kompa. Płyta pociągnie FSB 533 i 667 i
procki core solo i core duo. Obecnie siedzi core solo 1,8GHz  (FSB
533). Pamięć pociągnie i 533 i 667. Co lepiej wsadzić  (core duo) z
wolniejszym FSB 533 2GHz czy procka z FSB 667 ale za to wolniejszy
1,8GHz. Cena ta sama, a chodzi o kwestie wydajności. Wiem, że różnica
znikoma będzie, ale zapytać warto:)

TIA

Data: 2009-10-31 10:17:18
Autor: miab
FSB a CPU
skeil wrote:
[...]

2GHz z 533 (i ew. przestawić na 667).

miab

Data: 2009-10-31 09:23:43
Autor: skeil
FSB a CPU
On 31 Paź, 02:17, "miab" <miw...@wp.pl> wrote:

2GHz z 533 (i ew. przestawić na 667).

Dzięki, w takim razie będzie 2GHz. Z podkręcania to raczej nic nie
wyjdzie bo to laptop i bios nie pozwala na zabawę FSB.  A tak poza
konkursem, to na ile core duo jest zgodne z core 2 duo? Podstawka to
micro-FCPGA, więc jak widzę w obu taka sama. Są core 2 duo z fsb 667,
jednak w oficjalnej dokumentacji do płyty jest tylko, ze wspiera core
solo i core duo. Płyta ma

North Bridge Intel i945GM Revision 03
South Bridge Intel 82801GHM (ICH7-M/U) Revision 03
Cpu Socket Socket 479 mPGA

Biorę się za googlownie.

FSB a CPU