FSB i IP

Data: 2009-07-06 18:46:35
Autor: leon
FSB i IP
Witam

Dzisiaj mialem dosyc niecodzienna sytuacje. Zmienialem FSB procka E4300 z  200 na 266.
Po ponownym uruchomieniu systemu antyvur stwierdzil ze wykryl nowa siec.   Sprwadzam faktycznie
mam przydzielone kompletnie inne IP niz zwykle w dodatku inne niz z  standadowej puli adresow
- posiadam zenwtrzen IP wiec wiem jak wyglada. Kilkakrotnie w ciagu paru  minut odwsiezalem adres
i ciagle tez nowy. Nie wyjde poza lokalny serwer. Reboot >BIOS - powrot do  starego FSB -
restart  i w porzadku. Siec jest. Znoe zmiana z 200 na 266 i tym razem  bedz problemow.
Jestem ciekawe z czym to moze sie wiazac. Podejrzewam ze dostawaca mogl  cos aktualizowac - ale cos
takiego nie powinno trwac tylke czasu - w dodatku ok 18 to dziwna pora na  tego typu eksperymenty.

Jakies pomysly ?

leon

FSB i IP