FUTRA (FW20H11) 2775

Data: 2010-12-31 07:53:26
Autor: DJ\(Dominik\)
FUTRA (FW20H11) 2775
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Ty zapewne budowę domu wyobrażasz sobie tak, że wynajmujesz firmę. Albo
kupujesz gotowe mieszkanie. Jedno czy drugie - na kredyt, oczywiście.

W ten sposób oszukano wielu młodych ludzi. Nie przetłumaczy się im, że żeby coś mieć, trzeba na to zarobić.

My mieszkaliśmy kilka ładnych lat w jedynych dwóch otynkowanych
pokojach,  w
domu, który był w stanie surowym, był w nim tylko prąd.
Ogrzewaliśmy piecem
wolnostojącym na koks. Wodę wpompowywaliśmy
na piętro pompką zanurzeniową,
żeby nie trzeba było nosić, a wylewaliśmy do instalacji odpływowej WC.
Tak, bylam i jestem bardzo dobrze uposażona. Mam rozum i zero kredytów.

Byliśmy i jesteśmy tacy nienowocześni. Ja też tak mam. Jak coś chcę mieć, robię to sam. Jak mnie nie stać, rezygnuję. No i - zero kredytów.
jagr

FUTRA (FW20H11) 2775