FUTRA (FW20H11) tu typuj na 2010-12-31

Data: 2010-12-30 09:24:07
Autor: ASz
FUTRA (FW20H11) tu typuj na 2010-12-31
Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt. W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania. Typujemy w watku FUTRA (FW20H11) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie. pozdrawiam ..ASz.. --

Data: 2010-12-30 18:11:03
Autor: Darek
FUTRA (FW20H11) 2779
Darek

Data: 2010-12-30 18:20:09
Autor: Misiek
FUTRA (FW20H11) 2774
Misiek

Data: 2010-12-30 23:04:28
Autor: RySZARd
FUTRA (FW20H11) 2768

Data: 2010-12-31 00:24:34
Autor: kroovka
FUTRA (FW20H11) 2770
kroovka

Data: 2010-12-31 00:58:58
Autor: ..ASz..
FUTRA (FW20H11) 2772
...ASz..

Data: 2010-12-31 06:53:34
Autor: sys29
FUTRA (FW20H11) 2779

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:ifis0d$6i7$1news.onet.pl...
Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifhrnm$qsc$1@mx1.internetia.pl...

Chiron, robisz z siebie skonczonego idiote.
=========================================================================================

No ale nie mam już pomysłów, jak Ci tłumaczyć najprostsze rzeczy.

Na pewno nie dotychczasowa metoda: "moje gusla sa prawdziwe, bo tak".

Lebowski

Fuj!

Data: 2010-12-31 07:46:43
Autor: Safranek
FUTRA (FW20H11) 2785
Safranek

Data: 2010-12-31 07:53:26
Autor: DJ\(Dominik\)
FUTRA (FW20H11) 2775
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Ty zapewne budowę domu wyobrażasz sobie tak, że wynajmujesz firmę. Albo
kupujesz gotowe mieszkanie. Jedno czy drugie - na kredyt, oczywiście.

W ten sposób oszukano wielu młodych ludzi. Nie przetłumaczy się im, że żeby coś mieć, trzeba na to zarobić.

My mieszkaliśmy kilka ładnych lat w jedynych dwóch otynkowanych
pokojach,  w
domu, który był w stanie surowym, był w nim tylko prąd.
Ogrzewaliśmy piecem
wolnostojącym na koks. Wodę wpompowywaliśmy
na piętro pompką zanurzeniową,
żeby nie trzeba było nosić, a wylewaliśmy do instalacji odpływowej WC.
Tak, bylam i jestem bardzo dobrze uposażona. Mam rozum i zero kredytów.

Byliśmy i jesteśmy tacy nienowocześni. Ja też tak mam. Jak coś chcę mieć, robię to sam. Jak mnie nie stać, rezygnuję. No i - zero kredytów.
jagr

FUTRA (FW20H11) tu typuj na 2010-12-31