FUTRA (FW20U10) tu typuj na 2010-09-16

Data: 2010-09-15 09:12:56
Autor: ASz
FUTRA (FW20U10) tu typuj na 2010-09-16
Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-09-15 12:50:12
Autor: kroovka
FUTRA (FW20U10) 2550
kroovka

Data: 2010-09-15 14:16:28
Autor: Loser
FUTRA (FW20U10) 2555 bo szczesliwy
Ciao

A swoja droga "kroovka" mi "ukradl" koncept z 2550

:-)

Przed fiksem !!

pozdrowko

Loser

Data: 2010-09-15 23:46:29
Autor: macieks
On 16 Wrz, 07:59, "Loser" <loser212.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Loser <loser212.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

> Ciao

> A swoja droga "kroovka" mi "ukradl" koncept z 2550

> [...]

G R A T U L A C J E
100

Data: 2010-09-16 13:35:18
Autor: Loser
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):
On 16 Wrz, 07:59, "Loser" <loser212.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Loser <loser212.SKA...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

G R A T U L A C J E
100

Dzieki

"Marzenia do spelnienia" sie spełnily

:-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-09-16 13:35:24
Autor: Loser

Data: 2010-09-16 15:52:29
Autor: kroovka
FUTRA (FW20U10) 2550 zmiana na typ pierwszy
"Marzenia do spelnienia" sie spełnily

:-)

Pozdrowko

Loser
=================

Ejże Loser:

-czy nie myslisz "marzenia" od Marzena :-)

kroovka

MoZNA SIE POMYLIC <  >

Data: 2010-09-15 15:07:22
Autor: jap
ot..
brawo dla kroovki i loosera za odwagę. Looser przecież i tak codziennie
siedzisz a Ty jesteś orędownikiem zmiany liczenia punktacji. Myślę, że Asz nie
pogniewa się, jeśli poprowadziłbyś równoległą punktację.

Asz odezwij się i skomentuj moją propozycję...

pozdrawiam
jap

Data: 2010-09-15 18:56:11
Autor: ..ASz..
ot..
[...]

 Witam...
 Konkurs FUTRA jakos sie jeszcze trzyma dzieki prostemu regulaminowi i prostej punktacji. Na Grupie byly rozne konkursy: SuperByczek, SuperMis, SuperBuhaj, Fopmania, FUTFIGHTER... i wszystkie zniknely przez zmiany w regulaminie lub przez wyprowadzenie z Grupy.
Sam wielokrotnie wspominalem, ze chetnie tez wezme udzial w innym, rzetelnie prowadzonym konkursie. Ktos musialby opracowac regulamin, zasady punktacji i rzetelnie go prowadzic.

pozdrawiam.. ASz..

Data: 2010-09-15 17:17:01
Autor: jap
ot.. do rozważenia
Loser ja widzę dla Ciebie zielone światło. Prowadzenie konkursu zostawiamy
Aszowi z racji pełnego zaangażowania w to co robi. Proponuję by Loser
poprowadził obok tego nową punktację - głosuje się tak samo jak dotychczas,
niemniej obok punktacji szanownego Gospodarza dołączasz pod codziennymi
wynikami nową punktację (pod wynikami Gospodarza znów z racji pełnego uznania).

Proponuję punktację:

3 x Asz za punktacje przed zakończeniem zmienności futures dziennych (co
najmniej 10 minut przed fixem)
2 x Asz za punktacje do końca notowań USA
1 x Asz za punktacje do 7:59:59

dodatkowo proponuję przyznanie 2 pkt x przeliczniki powyższej osobie, która ma
szczęśliwie najbliższą prognozę. pozdrawiam
ponownie Asza jako Gospodarza
i ekipę, która ma wyniki w prognozowaniu zaiste imponujące

Marcin Piontek
vel jap
japmp@(wytnijto)gazeta.pl

Data: 2010-09-15 17:37:25
Autor: jap
ot.. do rozważenia
można też - co jest bardziej szatańskie i bliższe prawdy, liczyć punkty ujemne
- OPEN - typowanie do 16:9:59 x1
do 21:59:59 x 5
do 7:59:59 x 10

jeśli macie samozaparcie to bawcie się - fajne rzeczy wychodzą bo w ten sposób
bawią się też na Zachodzie

Data: 2010-09-15 19:14:28
Autor: marzena
ot..

[...]

zdecydowane brawa i ukłony dla tych co typują w przedzień, przed zakończeniem sesji w stanach. chyle czoła, tym bardziej, ze maja dobre typy

Witam...
Konkurs FUTRA jakos sie jeszcze trzyma dzieki prostemu regulaminowi i prostej
punktacji.

podzielam jednak opinnie, zeby zostawic konkurs bez zmiany regulaminu. to jest zabawa, czasem sa emocje/choć i tak wygra sys:-))/, dla mnie jednak typowanie w przedzień przed zakonczeniem sesji w stanach to czysta magia, której ja sie nie podejme. dlatego wielki Szacun dla tych którzy typują w przedzień. ja jednak - jesli nie zmienia się reguły gry, to bede typowała przed 8.00. tak jak przy zajmowaniu pozycji na  futach - podejmuje decyzję biorac pod uwage jak to wyglada intra, tak i przy typowaniu open biore pod uwage close u nas, close usiakow, aktualne indeksy  fut usa i hongkong i japan. no i plus jakies swoje fusy:-)))
i to byloby na tyla

Data: 2010-09-15 19:43:12
Autor: Loser
ot.. -punktowanie FUTRA
Ciao

1/ Jap - czemu mnie "gnebisz" dodatkowym "o" - wystarczy Loser :-)

2/ wielokrotnie zglaszalem propozycje drobnych udoskonalen konkursu, ale drobnych:

a/ wyzszego (ale nie wielokrotnie wyzszego) punktowania przy

- typowaniu przed zamknieciem GPW
- przed zamknieciem US

b/ uzgledniania drobnych spoznien "technicznych" (nie da sie ukryc, ze "moja specjalnosc" :-(, ale ostatnio tez i innych spotykalo

c/ jesli nikt sie nie miesci w max 5 punktach odchylki - przyznawania symbolicznych punktow 1, max 3 osobom, ale max 3 punkty jesli 3

3/ reszta zasad uwazam za proste i zaakceptowane, wiec zostawilbym bz

4/ w koncowce przy b zacietych walkach zwlaszcza o zwyciestwo chyba juz stosowane - ewentualne "utajnianie" typow czolowki

Prowadzenie osobnej klasyfikacji nie ma chyba sensu, niech zostanie jedna.

Jesli sie propozycjami wypowie sie znaczna czesc typerow to warto zmienic, jesli nie (to mimo iz postuluje od dawna i uwazam za sluszne i sprawiedliwe) to zostane przy tym co Asz uwzgledni i/lub ustali z aobowiazujace.

Bo w demokracji istotny tez jest TEN DECYDUJACY GLOS ,  a ma go w naszym przypadku ten co poswieca najwiecej czasu czyli ORGANIZATOR

Zreszta juz kolejny raz dzieki Asz za prowadzenie

:-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-09-15 18:01:34