FUTRA (FW20Z10) 2640, a czw i pt fix poprzedni

Data: 2010-11-23 16:16:11
Autor: Loser
FUTRA (FW20Z10) 2640, a czw i pt fix poprzedni
Ciao

Tak zabiegany jestem, ze nie dziwi mnie spadek juz na 5-te miejsce - co zreszta pisalem po podsumowaniach wczesniejszej serii i za te przewidywania "nalezalyby sie " extra punkty

Ale moze nizej juz nie zlece

Pozdrowko

Loser

PS jak jakims cudem dorwe dostep to moze na ktorys dzien zmienie typ :-)

Data: 2010-11-23 19:11:40
Autor: kroovka
FUTRA (FW20Z10) 2636
kroovka

--

FUTRA (FW20Z10) 2640, a czw i pt fix poprzedni