FUTRA.Wyniki -Tradycyjne Gratulki Sys :-)

Data: 2012-06-14 19:26:10
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki -Tradycyjne Gratulki Sys :-)
Ciao

Moze i mozna nawet bylo wczesniej

a moze i mozna bylo na zapas na rozpoczecie serii

Podwojne Gratulki Sys

1/ za kolejna wygrana

2/ za kolejna 3-cyfrowke

Ad 1 - mimo wyjazdowek i kilku drobnych, aczkolwiek bolesnych spoznien udalo mi sie zajac rowniez dosc "tradycyjne miejsce"

ad 2 - niestety z uwagi na w/w nie udalo mi sie siegnac 3-cyfrowki

Gratulki Misiek za miejsce na podium

Dzieki Asz za prowadzenie i za wpisy moich typow podczas nieobecnosci

+
Aha i od razu gratulki Sys za zwyciestwo w kolejnej sesrii tj. FW20U12

POzdrowko

Loser

--

FUTRA.Wyniki -Tradycyjne Gratulki Sys :-)